Hoggorm1 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg har nettopp bygget en ny PC basert på Shuttles nye P4 bareboneløsning med AGP port. Jeg har et MSI GF TI4600 kort som nå er den eneste støykilden i maskinen. Uten den viften er den fullstendig lydløs. Noen som vet hvordan jeg kan få tak i/sette på en lydløs kjøler til skjermkortet? Evt. hvilket annet potent kort som ikke behøver viftekjøling? Takk for svar!! Lenke til kommentar
propel Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 mulig jeg tar feil men jeg tror en av di nye kortene til ATI kjører med bare en kjøle ribbe og ikke no vifte på, men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Tror du tenker på Radeon 9000 kortet, og ikke 9700. 9000 kortet er vel uten aktiv kjøling, men ikke quote meg på den. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Ta en titt på Microplex's hjemmesider under kjølere. F.eks: Thermaltake chipsetkjøler, GeForce4 (29dB) Den bråker nok EN DEL mindre enn den MSI vifta (som er en av de mest bråkete av g4 korta) Radeon 9000 kortet _er_ uten aktiv kjøling. Kun ribber. Ville egentlig prøvd å montere en annen vifte på det kortet. da får du det lydløst, og du slipper å kjøpe nytt kort. G4 _er_ bedre enn 9000 kortet til ATI Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Det må vel bli vannkjøling det da. Overklokking.no har jo testet denne. Ellers så må det bli å sette en bra 80x80 vifte til å blåse rett på kortet (med kjøleribbe). Men helt lydløst vil det nok aldri bli :sad: F. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå