Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hei! Har i de siste dagene vært plaget av at musa mi slukker med korte mellomrom. Intervallene er helt tilfeldige, lengden den dør varierer. Noen ganger skrus den bare raskt av og på igjen, mens den andre ganger er død i flere sekunder før den igjen begynner å lyse. Dette skjer veldig ofte, og er utrolig irriterende. Jeg blir avbrutt i alt jeg foretar meg, og når det oppstår under gaming medfører det ofte en sikker død Musa er av typen Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 (hvorfor selges ikke denne lenger? ) og begynner å dra på åra. Noen som vet hva som kan være galt? Har prøvd å bytte usb-port osv, så JA - den er koblet i . Er den rett og slett bare sliten, og ligger på dødsleiet? I såfall, er det noen som vet om 5 års garanti gjelder på dette produktet? Jeg mener at en optisk mus med ledning bør ha lengre forventet levetid enn 2 år. På forhånd takk for svar, og god jul og godt nyttår! Endret 29. desember 2005 av Slettet+piuwsgfdk Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 jeg har samme mus som deg på mora mi sin maskin. hadde akkurat samme problemet.. jeg formaterte og la inn alt på nytt igjen, + at jeg satt musa i en usb port på baksiden i stedenfor, og nå har den funket uten problemer Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Kjent problem med de musene der, kabelen får en bøy rett innfor dekselet.. om du drar litt i kabelen vil du nok mere at den kommer i livet igjen.. og problemmet blir som oftest iallefall ikke bedre. Har vært med på å åpnet en del av disse og kuttet kabelen og loddet på nytt.. men da bryter du iallefall garantien.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Virker som dette kan være problemet ja. Takk for tipset! Får undersøke hvilke rettigheter jeg har, så får jeg se om jeg eventuelt må sprette'n Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) hvorfor selges ikke disse musene lenger?? er gode spille muser.. Endret 30. desember 2005 av Simma89 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 De ble byttet ut av neste versjon som var helt elendig.. den fikk fattern.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hvis du tar kabelen fra en gammel 1.1 (Som kabelen ikke er ødelakt) Og bytter ut med den som er på 3.0`en, vil musa mest sansynelig funke... Brutter hadde samm problemet, tok ledningen fra 1.1`en, så funka den fint igjen.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=490013&hl=musa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Ypperlig! Dette ser ut til å fungere bra, glad jeg ikke åpnet den Takk for tips om tråd, dårlig leting av meg edit: den bugger fremdeles, var bare litt treig til å komme igang Sitter nå med en logitech dual optical, og merker ingenting galt - med eller uten å gjøre strøminnstillingene på enhetsbehandlingen. Endret 31. desember 2005 av Slettet+piuwsgfdk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå