boardmaster Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Har et asus ti4200. Tv-ut har fungert bra helt til jeg skulle prøve det går!. Nå er bildet veldig rart. flimrer veldig og hele bildet blir rød aktig på tvn. Kan dette skyldes lyn?. syns det er rart at det blir bildet i det hele tatt da . Og at alt annet funker,utenom tv-ut. Har formaert pcn, sjekka kabelen og lagt inn forskjellige drivere. Noen tips hadde vært fint?.. har det skjedd med noen andre? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Er ikke bilderøret som har gått føyken a?? Lenke til kommentar
boardmaster Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 skjønner ikke hva du mener med bilderøret?.. tv funker jo den!. og jeg har prøvd samme kabel med videokamera. Det funker helt bra. Hva kan det være? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 da er det sikkert kortet ditt som er deffekt, send det tilbake til butikken, forklar det hele, og du får _garantert_ et helt nytt kort... :smile: Lykke til! edit: skriveleif :smile: [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-09-07 13:17 ] Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 13:16, Jannis-15 skrev:da er det sikkert kortet ditt som er deffekt, send det tilbake til butikken, forklar det hele, og du får _garantert_ et helt nytt kort... :smile:Lykke til! Bare ikke nevn "lyn" eller "torden". Lenke til kommentar
boardmaster Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 jeg har sendt mail til butikken nå. skal selvfølgelig ikke så noe om lynet. en kamerat av meg fikk hardisk og skjermkort ødelagt av lyn en gang. fikk alt nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå