nahojdat Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ja, tittelen sier det: Hvor mye vil man tape på 2T i forhold til 1T? Har 2stk 512mb minnebrikker og det vil bli enklere for meg å kjøpe 2stk til enn å selge de jeg har og kjøpe 2 stk 1gb brikker.. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Du taper mindre på T2 enn du tjener på 2GiB. Minnetesting som i SiSoft Sandra vil vise ganske stort ytelsestap, men det eg har sett av spill og programtester så er tapet bagatellmessig. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Sånn jeg har forstått det også, at det kun er litt % i forskjell som man ikke vil merke noe til i bruk.. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei, Hvis du tar en titt HER så får du et bilde av hvor stor forskjell er det mellom 1T og 2T. Hvor mye det har å si i REAL LIFE ytelse, og trenger vi egentlig de ekstra MB i bandvidt har ikke jeg noe annelse. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
AnRe Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Sjekk denne tråden: Exploring the performance impact of memory latency: http://techreport.com/etc/2005q4/mem-latency/index.x?pg=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå