Trondr Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei, Madammen klarte å ødelegge sin K500 og ønsker seg noe i samme gate. Det jeg lurer på er hvilke modeller som er nogså lit. Jeg har en K700 og der synes hun at teksten på wap blir for liten. Har noen tips om hvilken jeg bør gå for?. Les:hun synes den er for stygg og klumpete. Vil nevne at fancy-pansy funksjoner er ikke nødvendig. Kun sms, mms kamera og wap. Med vennlig hilsen Trond Lenke til kommentar
sebastiane Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Kanskje dere burde prøve k300i. Jeg har den selv, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg støtter den. K300i er tilnærmet identisk telefon. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Er ikke C75 en ganske liknende telefon også..? Men er jo Siemens, og hvis hun er vant med SE menyer, så kan det bli litt annerledes å gå over til Siemens.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå