tommy_sn Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei! Skal ha meg en ny dvd-brenner, og lurte på om Plextors PX-755A var noe å satse på? Ser at det er mulig å bla. stille laserintensiteten på denne, noe som høres smart ut. Eller er det andre produsenter som også har samme mulighet? Tommy! Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Foreslår at du venter litt til det begynner å dukke opp tester på nettet av denne. Beste brenner der ute er fortsatt benq1640, og vil derfor anbefale denne med mindre plextoren har noe du føler du bare MÅ ha. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Hvagjør benq 1640 best da, hehe? Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Du kan se min test av den i dette forumet. Men kort nevnt (som så mange ganger før): Skrivekvalitet, mediastøtte, support og finesser. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Må si meg enig med gammalost, BenQ DW1640 er sjefen. Når det gjelder justerbar laserintensitet, så har Plextor hatt det på cd brennere i lang tid iallefall. Men har man egentlig behov for det? Endret 29. desember 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå