Gå til innhold

Oppetid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spør jo litt da: Om maskinen bare står og gjør ingenting så er vel sjansen lite for at noe skjer...har heller ikke hatt noe problemer ved vanlig bruk, men testing av konfigurasjoner, oppdatering av drivere, installasjon av programmer og spill i hytt og pine øker jo sjansen betraktelig. Som regel er lyn og torden eneste grunn til at jeg må skru av...

Men alt i alt er jeg svært fornøyd med stabiliteten og oppetiden på WinXP hos meg. Noe annet enn Win98 ja :smile: Men for all del, shit happens her og! Man blir etterhvert litt imun mot slike ting...

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd hvor lenge den står og går uten krasj, men jeg har hatt den på mange dager i strekk med masse programmer åpne uten krasj (WinMX, Photoshop, Premiere, After Effects, Winamp og så videre). Har faktisk ikke krasjet "ordentlig" en eneste gang siden jeg fikk det i oktober eller november i fjor. Det hender seff at enkeltprogrammer krasjer, men da bare lukker jeg det programmet og åpner det igjen. XP godtar det uten å henge.

Er veldig fornøyd med stabilitet og brukervennlighet selv om man kan gjøre mye ekstra om man har litt peil. Microsofts beste operativsystem så langt, og i mine øyne det beste operativsystemet jeg har brukt noen gang (enten det er Microsoft eller noe annet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...