NyZeta Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Jeg kjøpte for en stund siden Diablo II + Exp pack. Nå fant jeg ut at jeg ville prøve 3D driverene til Diablo II, men da tok det fullstendig av. Jeg har et ATi Radeon 32 m/TV out. Med de gamle driverne funker alt. Da jeg la inn Nye drivere, klikka windows Me totalt.!!! Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Domino Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Kan nok ikke hjelpe deg, men det mest opplagte ville være å kvitte seg med ME som troner ganske høyt på lista over "top10 - most crappy M$ products". Kjører man ME og bruker systemet til mer enn office kan man virkelig ikke regne med at det holder seg stabilt. sorry mac ;P Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Var jeg deg, ville jeg kvittet meg med både Radeon og WINME. Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 4. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2001 Vel......... Litt useriøse svar... men men... Jeg har faktisk prøvd 98SE og det uten hell... Når det gjelder skjermkortet mitt var det faktisk best i test (drivere, kort, support) når jeg kjøpte det. Og på den tiden var det faktisk ingen andre kort tilgjengelig som hadde Glide, OpenGL, Direct3D og MPEG2 hardware support. Så det med at dette kortet suger vil jeg ha meg frabedt. :-| Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Før du legger inn nye drivere, må de gamle fjernes, ellers kan det oppstå problemer. Sikreste måten å fjerne disse på er å høyrekl. Min Datamaskin > Egenskaper > Enhetsbehandling > Skjermkort > Egenskaper > Driver > Detaljer om driverfil > noter så hvor driverfilene befinner seg og hva de heter - deretter slett dem. Slå av maskinen > bytt skjermkort og installer nye drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå