maqueman Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ok, etter at "mitt" bittorrentprogram ikke lenger kan brukes, bestemte jeg meg for å teste Azeurus. Nedlastingen gikk greit, men den sugde 100% av cpuen, og hadde en lei tendens til å fryse hele maskinen, så jeg tok en kvikk liten uninstall igjen. Problem: Hver gang jeg åpner "downloadsfolderen" starter windows Ogg directshow filteret, og cpu bruken hopper til 99%. Jeg fikk etterhvert fjernet Ogg, men maskinen hopper likevel til 99% CPU load. Hvis jeg setter folderen i "vis - liste" modus, oppstår ikke problemet lenger. Det må vel være ett eller annet codec som er f**ked up? Har prøvd å installert ny codec pakke uten at det løser problemet foreløpig. Har også fjernet Java fra maskinen (desperat) Noen som har en ide om hva som skjer?? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 legg inn xp avifix http://www.hardware-test.dk/oc/download.asp?mode=show&id=436 En "vanlig feil" Er noe med rettigheitene til filer Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Codecer er oppskrytt... Bruk VLC!! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Feilpostet, flyttes fordi jeg er snill i dag. Lenke til kommentar
maqueman Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Får ikke den linken til å virke, men skla prøve igjen senere! Jeg har ikke et generelt problem med Avi filer, kan spille dem av, uten at cpuloaden går til 100%. Det skjer kun i mine to nedlastingsmapper, og skjer heller ikke hvis jeg har dem i listevisning... Men, men håper fortsatt det ordner seg med avifixen.... Det er ikke noen som har en annen link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå