Spr0cket Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 og evt hva heter det (for å thotte det)? forstår det slik at disse questene eller questrekkene er klassespesifikke.. Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Paladins og warlocks får epic mount quest hos class trainer når de blir level 60, andre klasser har ikke epic mount quest. Paladin Warlock Endret 29. desember 2005 av Grabby Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 noenlunde det samme som questet man får ved lvl 40 da. bare litt mer jobbigt. så da kan jeg forstå det sånn at man berger med å bare betale 150g eller er det flere quest? ser ikke noen reward på disse.. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Betalte ca 400g for warlock epic mounten min. legg til 250g om du ikke har en warlock som har de siste quest items til å hjelpe deg i Dire Mault på selve Dreadsteed summoningen. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 jeg er pally tho. noen mer erfaringer fra pally epic mount quest post gjerne. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Mine erfaringer: Beste gruppe jeg har gjort den med er 1 x prest, 4 x paladins. Grunnen til at det er best å ha mange paladins, er at man kan gjøre massiv damage, samt stunne spøkelsene hvis alle fire judger på riktig tidspunkt. Det er litt hardere å komme seg ned til rommet, men desto lettere å drepe det som er nede i rommet. Questen henter du vel som sagt hos Paladintreneren din. Det er egentlig ikke så veldig mye å si om den siste delen av questen. Den vanskeligste delen å få tak i gruppe til (om du ikke har guild/venner som hjelper deg) må vel være Dire Maul-delen. Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Den questen i Dire Maul trenger du ikke egen gruppe til bare si du skal til DM West og du treffer den bossen Lenke til kommentar
Walts Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 skal selv ta denne questen snart, lest en guide å litt sånt.. ser ikke så vanskelig ut... regner med å få hjelp fra noen i guildet til scholo delen Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Den vanskeligste delen å få tak i gruppe til (om du ikke har guild/venner som hjelper deg) må vel være Dire Maul-delen. 5354594[/snapback] Hallo? Vi tok DM delen to mann! meg og druid ! (på voice riktignok) Endret 31. desember 2005 av Per-Stian Lenke til kommentar
Champ Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Vi drepte warpwood før healeren vår rakk og komme ned til DM, Mage, rogue warlock og warrior (alle 4 gnomer selvfølgelig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå