Jørgen Sørheim Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Man kan jo selvfølgelig summone og sacrifice et blåbær for et skjold, da. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg sier bare Hurricane FTW, druid seff.... Blizhard er også channeld... Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 takk for mye god info jeg gikk mye å grinda sammen med en mage som var dps specca, tror arcane. jeg heala og han tok ut mobsen. ekstremt effektivt til bare å være to. kunne ta 5-10 furbolgs av gangen Lenke til kommentar
Gomle6 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) zomg... hva er vitsen me alle disse dumme svara? Mage er best, ferdig me saken ungå sxrdtfcgyvubnimo,psgagfa, ikke søk på gamer Endret 30. desember 2005 av Gomle6 Lenke til kommentar
fneder Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Blizzard er channeled, ja. Men, som Psilocybe tidligere har sagt så har mage imp blizzard på talent treet som gjør at mobs får redusert gange. Du er uheldig visst mobs en gang kommer innpå deg. Er selv frost mage. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 zomg... hva er vitsen me alle disse dumme svara? Mage er best, ferdig me saken ungå sxrdtfcgyvubnimo,psgagfa, ikke søk på gamer 5357637[/snapback] jeg har iallefall fått svar. og gjennom praktisk erfaring lært at mage -ikke- er melee class Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Mage er klart best for sologrinding. De har også langt flere muligheter enn en warlock. Men, hellfire er en veldig kraftig AoE. Ja, du skader deg selv, men om du har tilgang på healing er det heftige saker. Helst en paladin som kjører Concentration Aura også. Med riktige talents blir du da immun mot avbrudd. Jeg gruser mages dps mot Core Hound Packs før Magmadar i Molten Core. Løper inn og hellfirer for harde livet. Den artigste delen av MC. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Skulle nesten frapset, men pga. av at jeg ikke har programmet eller internettkapasitet til å uploade så må dere nøye dere med ordet mitt.. Warriors er de beste til å gjøre AoE. Både i DPS og evnen til å kunne ta i mot mye bank fra all aggroen du får. I hvilken som helst 5-man-instance kan jeg regne med å gjøre rundt 40% av all skaden, mens magene havner på rundt halvparten. Vi løper da rett inn og gjør all DPS vi kan. Det er bare om det er ekstremt mange mobs med lav HP at jeg taper (les: rottene i strat for eksempel.). Det er også grunnen til at vi blir nerfet neste patch. Endret 1. januar 2006 av Quicko Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Warrior gjør rimelig heftig damage AoE om de får sjansen ja, det kan jeg skrive under på! Gruppa jeg har gjort Scholo/Strat UD/DM med i det siste: Warrior X2 som tanker i zerkerstance (MS-build ftw) Disc/holy-priest som healer for harde livet Feral-dr00d (meg) som ja... til pynt? Ifølge damagemeters hadde ene warrioren gjort 1.3 million damage i løpet av et run. Endret 1. januar 2006 av E-Ton Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Svaret på tråden sier seg selv. Når det gjelder warlocks' hellfire, er den bare bra dersom noen andre har aggro, ettersom den er channeled. Det vil si at spellen er udugelig til aoe-grinding. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 neinei, grupp med 1 pala og 2-3 prester og pala bruker non-interupt aura og healer for harde livet og du løper og samler en del og bruker hellfire og har talents som gjør at den har 70% for å ikke bli forstyrra Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 neinei, grupp med 1 pala og 2-3 prester og pala bruker non-interupt aura og healer for harde livet og du løper og samler en del og bruker hellfire og har talents som gjør at den har 70% for å ikke bli forstyrra 5368319[/snapback] Da er du plutselig 4-5 i gruppa og grindingen er vel ikke så veldig effektiv lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå