29WebNet Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Kan noen gi meg noen navn på noen brae techno sanger... Har så og si aldri hørt på techno før, men noen har tvunget meg til det ... Så nå må jeg bare høre på noen sanger =P Si helst artist + sang. Og samma for meg om det er nytt eller gamelt... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Matt M. Maddox - Psycho 2005 Adam Beyer - Fett Beyer & Lenk - Ananda Beyer & Lenk feat. Tiga - Heartbreak Hell & Richard Bartz - Rock my body to the beat Hell & Richard Bartz - Lost in the groove Richard Bartz - Subway 7 Thomas Krome - Bolied Samt Arrange and Process-låtene til Scion Dette er litt forskjellig innenfor den vide Techno-sjangeren. Hvis det ikke var helt dette du var ute etter, kan du sjekke trance-tråden, eller house-tråden her inne. Lenke til kommentar
icer Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Bruk søke-funksjonen, har vert mange slike tråder tidligere der du kommer til å finne 1000-vis av sanger... Edit: ihvertfall 100-vis Endret 29. desember 2005 av icer Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Mener du ekte techno eller bruker du 'techno' om all elektronisk musikk? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Mener du ekte techno eller bruker du 'techno' om all elektronisk musikk? 5354258[/snapback] Jeg gjetter egentlig på at det er dance han er ute etter. Evt. noe lett fordøyelig trance/house. Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Mener du ekte techno eller bruker du 'techno' om all elektronisk musikk? 5354258[/snapback] Jeg gjetter egentlig på at det er dance han er ute etter. Evt. noe lett fordøyelig trance/house. 5354287[/snapback] Jepp, derfor spør jeg før jeg gidder å bry meg... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Mener du ekte techno eller bruker du 'techno' om all elektronisk musikk? 5354258[/snapback] Jeg gjetter egentlig på at det er dance han er ute etter. Evt. noe lett fordøyelig trance/house. 5354287[/snapback] Jepp, derfor spør jeg før jeg gidder å bry meg... 5354298[/snapback] Han kan få lov å laste ned de sangene jeg har nevnt (ja, jeg regner med at han ikke kjøper dem), så får vi se om han blir frelst Lenke til kommentar
29WebNet Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Hehe, nei techno for meg er nesten all sånn dansemusikk man "mixer på ett par minutter" har aldri hørt på sånt, men tenkte på kødd at jeg må, og en jentevenn hørte det, så nå må jeg =P Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hehe, nei techno for meg er nesten all sånn dansemusikk man "mixer på ett par minutter" har aldri hørt på sånt, men tenkte på kødd at jeg må, og en jentevenn hørte det, så nå må jeg =P 5354480[/snapback] Vel, hvis du tenker at det er noe som lages på et par minutter, gidder ikke jeg å hjelpe deg stort lenger hvertfall. Da kan du klare deg med de jeg har nevnt. Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hehe, nei techno for meg er nesten all sånn dansemusikk man "mixer på ett par minutter" har aldri hørt på sånt, men tenkte på kødd at jeg må, og en jentevenn hørte det, så nå må jeg =P 5354480[/snapback] Hvorfor tror folk med en gang det er så forferdelig lett å lage 'techno'. Ok, Dina og annen lav-kvalitets møl som dere hører på radioen tar kanskje ikke så lang tid å lage, men ekte trance av høy kvalitet er ikke akkurat piece of cake å lage. Og så over til det som faktisk har noe med hva trådstarter faktisk spør om. De sangene jeg hører mye på for tiden er: Orkidea - Beautiful (Alt+F4 Remix) Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (Fade's Sanctuary Remix) DJ Tiësto & Armin van Buuren presents Major League - Wonder Where You Are DJ Shog - Jealousy (DJ Merlin & C-Bass Remix) Pulser - Point Of Impact (Mike Koglin Remix) Brisky Celestial (Mannix Remix) Motorcycle - As The Rush Comes (Above & Beyond Remix) Coast 2 Coast feat. Le Sal & Pheonix - Cut Me Marc Et Claude - Loving You (DJ Isaac Remix) Dallas Superstars - Fast Driving DJ X 2000 - Modem (DJ Scot Project Remix) Noen nye, noen eldre, alle kick-ass. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hehe, nei techno for meg er nesten all sånn dansemusikk man "mixer på ett par minutter" har aldri hørt på sånt, men tenkte på kødd at jeg må, og en jentevenn hørte det, så nå må jeg =P 5354480[/snapback] Dansemusikk man mixer på et par minutter? La meg se. Frosk + E-Jay + Fjortiser = Crazy Frog. <- Den vil du ha. Den vil gjøre deg glaaaad. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Eneste techno sang som er hørbar er: Pacific state - 808 state. Syns den Trainspotting techno sangen er litt fet åsså: Underworld - Dark and long (Dark Train mix). Sikkelig narkoman sang. Forøvrig er Trainspotting en drit fet film. Endret 29. desember 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
29WebNet Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Ro dere ned a, jeg har aldri hørt på noe techno så ikke bli sure hvis jeg sier noe negativ om det... Og jeg er bedre enn de folka som sier det suger uten å ha hørt på det. Til nå har jeg hørt noen sanger/dance what ever det/dere kaller og liker det =) Mente ikke at det er enkelt å lage technosanger, men jeg personlig har bare hørt Dina sangen, og den er ikke så jævla vansklig akkurat =S Men tilbake til emnet.... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Du har helt sikkert hørt mer enn den. Rams opp låter du hører, som du liker, så er det lettere for oss å hive det i riktig sjanger, og hjelpe deg videre. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hehe, nei techno for meg er nesten all sånn dansemusikk man "mixer på ett par minutter" har aldri hørt på sånt, men tenkte på kødd at jeg må, og en jentevenn hørte det, så nå må jeg =P 5354480[/snapback] Dansemusikk man mixer på et par minutter? La meg se. Frosk + E-Jay + Fjortiser = Crazy Frog. <- Den vil du ha. Den vil gjøre deg glaaaad. 5355092[/snapback] Du glemte +Axel Foley. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå