Gå til innhold

Problem eller bagatell? (Hiper Type-R 580W)

Istapp

Anbefalte innlegg

Som dere sikkert vet så sviver denne PSU'en en stund etter at du har slått av pcen for å avlede varme.

Dette funka fint en periode, men nå slår pcen seg på igjen (tilsynelatende i stede for at PSU'en slår seg helt av)

Hva kan dette skyldes? Kan det ha noe med instillinger i BIOS å gjøre?

Har oppfatta at en del folk har hatt problemer med denne PSU'en, håper ikke det gjelder min...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Starter pc'en på nytt når du velger slå av, eller starter den bare av seg når den står avslått?

5351547[/snapback]

Den starter opp igjen ca et par min etter at jeg har slått av. PSU'en slår seg av etter ca 5 min. (skal iallefall gjør det etter rett)

Lenke til kommentar
Ville ha testet den i en annen pc vis du har den muligheten. Litt arbeid men da er du sikker før du sender den inn. Har samme PSU selv men ikke hatt det problemet.

5351584[/snapback]

Har nettopp fått pcen så jeg venter en stund til for evalueringens skyld, hehe..

Skal jeg få pcen av så må jeg slå den manuelt av med den switchen bak på PSU (før den starter opp igjen, vet ikke om dette er heilt "heldig" men).. Ellers ingen problemer.

Lenke til kommentar

Kan gledelig meddele at dette kun var en bagatell. Takk for hjelpen!

Kan hene at bios står til å starte igjen etter at den har mistet spenning, se etter On AC powerloss eller lignende.

5358988[/snapback]

Jepp, den skulle stå på "Last State".

sjekket Wake on Lan instillinger?

5361415[/snapback]

Bruker ikke det :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...