<jhs> Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hei Ja, jeg skal altså gå til innkjøp av en ny Lcd skjerm, vil helst at den skal være: 17 tommer 8 ms Responstid Pene farger og stor synsvinkel EDIT: Skjermen må ha DVI inngang Hvis det er noen som har noen gode erfaringer med lcd skjermer med sånne specs, så skriv det gjerne her. Er ikke så lett å finne fram i denne jungelen av Lcd skjermer Takk Endret 29. desember 2005 av <jhs> Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Denne har fått mye bra omtale. Bestillte en selv i dag. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Kjøpte Syncmaster'en selv i går og syntes den er veldig behagelig å se på. Min første LCD skjerm og jeg angrer ikke. Eneste minus så langt er at jeg ikke har funnet ut om man kan justere den vertikale vinkelen på skjermen. Skulle gjerne hatt denne muligheten. Lenke til kommentar
Tor-Lein Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Viewsonic VX724 Helt klart et utrolig bra kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå