Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag kom den nye tjenesten med nedlastbare filmer fra microsoft til xbox 360.

 

For å bruke den fra norge må du lage deg en xbox live konto med adresse i usa. Bruk en falsk adresse eller få en gratis fra jetcarrier.com

 

For og betale Gull medlemskap på Xbox live US konto brukte jeg mitt visakort, la bare inn adressen fra jetcarrier og det funket. (man trenger visst ikke å være gull medlem heller)

 

..men det går ikke å kjøpe poeng med et norsk kredittkort, og man må ha (butikkkjøpte) US poeng til US konto.

 

Kjøpte derfor poeng på ebay.. de kan sende koden på mail.

 

Har lastet ned noen musikkvideoer og det funket bra, sitter og venter på å få poengene på mail nå.

 

Oppdatering kommer når poengene er mottatt.

 

Filmer i HD er:

 

ATL (2006)

Clash of The Titans (1981)

The Perfect Storm (2000)

Posedion (2006)

Unforgiven (2006)

V for Vendetta (2006)

 

TV Show i HD

 

CSI

CSI Miami

CSI NY

UFC Fights

Jerico

NCIS

 

 

Hdfilmene er ca 5 - 8 GB sikkert WMV-HD format og er kun til leie 24 timer fra du begynner å se eller 14 dager etter nedlasting.

SD film koster 320 Microsoft points

HD koster 480 MSp (ca 39 kr)

 

Mer info: Xbox.com | Xbox News - Watch Movies and TV On Your Xbox

 

 

Noen som har fått lastet ned?

 

Oppdatering kommer når de amerikanske poengene er mottatt.

 

Willy

Lenke til kommentar

Anngående de filmene en snart kan leie her i Norge over nettet på 360`n. Følger det med standard meny? Slik at en kan velge f.eks norsk tekst og DTS?

Har ikke fått med meg dette tilbudet, men kommer nok til å benytte meg av det veldig mye hvis det funker bra!

 

Jøss! Vært medlem i 7 år uten å skrive et eneste innlegg! :ohmy:

Endret av nokia 6600
Lenke til kommentar
Hvordan "fake" en xbox360 live US konto? Skulle gjerne ha lastet ned Cars demoen og noen filmer :) Noen som har noen gode råd av de som har fått det til? Hjelp :)

7347754[/snapback]

 

Står helt framme i tråden hvordan man lager en US konto, men jeg er litt usikker på om det er mulig å laste ned filmer.

Leste nemlig i en tråd på news4gamers, at en engelsk mann hadde prøvd seg på dette uten å lykkes.

Han hadde kjøpt MS points i butikken, og disse kunne han ikke bruke på sin US konto, men det kan være at det går med visa :hmm:

Endret av Toreal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...