Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satse på at den kommer i kveld da. Men kan de ikke bare gi en europeisk tid  :hmm:  isteden for at vi må regne og spekulere hele tiden  :thumbdown:

 

Gleder meg. Dette bør bli bra. Gleder meg til å få prøve den slow mo trick tingen. virker kult  :dribble:

7111998[/snapback]

ohf, blir skuffa om det ikke kommer til i morra tidlig hvertfall :realmad:

microsoft burde informere mer ja, det har du helt rett i :)

Lenke til kommentar
PSU var vel bare en beta-test som var over på onsdagen. Slik forstod jeg det, men kanskje noen som faktisk lastet ned demoen kan svare bedre...

7113180[/snapback]

 

Nei..? Mente det var testing i to-tre uker. Det er jo et rollespill. Man blir ikke helt hekta før man har en karakter på level 8 liksom...

 

THP8 har enda ikke kommet...

Lenke til kommentar
Both MK and TH are starting to appear in Marketplace for folks...if you don't see it yet, give it time as the team is actively working on this...meaning it may appear/dissapear/re-appear. Both titles will be available as soon as they can address the issue. Again, thanks for your patience. I won't have a chance to check for an update for a few hours, but it should be fixed by then. By the way: Your abilty to see (or not see) the content has nothing to do with your geo-location.

 

på tide å sjekke ut Mortal Kombat folks :)

 

edit: leif

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...