Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, splinter cell er helt uspillbart. For det første tar det tredve år før man kommer inn i en match, når man først har fått seg inn, må man vente på noen som er mercenary (Alle vil være spy!). Hvis ikke det skjer etter noen minutter, quitter som regel hosten. Da må man begynne med blanke ark igjen. Er man veldig heldig, får man være spy (Jeg har til gode å oppleve det).

Når man først får seg inn, så er det noen problemer. Med mercenaries, blir det alt for vanskelig. Siktet er litt traut, og man løper sakte. For det andre, er det så mange "bokser" som spyene skal Hacke, at det blir veldig vanskelig å nå dit i tide. Det at spionene kan hacke bokser fra avstand, gjør ikke saken bedre. (Ja, det går an) Enda et problem er at spillet har sine stunder ved å fryse. Hvert tjuende, tredevte sekund, fryser spillet i to-tre sekunder. En spion kan fort løpe bak en mercenary på tre sekunder, og dermed drepe.

 

Nei, synes pandora tommorow hadde mye bedre oppsett... :hrm:

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Så dyrt!! Lumines hadde jeg trolig betalt for, men ikke doom. Prøvde det på Electroworld og det var ikke verdt 80kr engang.

7098623[/snapback]

 

Doom koster rundt 60-70 kroner, mens lumines koster 170 tror jeg. Ganske så dyrt den siste der...

7098939[/snapback]

Sist jeg sjekket kostet 2000 points litt over 160 kroner. 1200 points, som er prisen på Lumines blir da i underkant av 100 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...