Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Førsteinntrykket mitt etter 10 min er;

 

Hvor er politi?

Hva faen er det med alle fargene?

Hvorfor må det alltid være mørkt! Blir så innmari ensformig!

Motion blur kunne ikke vært brukt mer...

Driftinga var helt på jordet...Kunne vel vært det samme som vanlig kjøring?

Grafikken er ikke noe som helst bedre enn MW...

 

Likte dog musikken... og menyene kanskje... Men ikke resten av stilen, med de ekte/animerte skuespillerne som er tatt rett ut fra fast and furiouse filmene...

 

Hadde gledet meg mye til dette fordi jeg trodde de skulle rett opp noen feil fra MW og legge til mer... Istedet har de tatt bort mer og hatt kun lærlinger på jobb...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Førsteinntrykket mitt etter 10 min er;

 

Hvor er politi?

Hva faen er det med alle fargene?

Hvorfor må det alltid være mørkt! Blir så innmari ensformig!

Motion blur kunne ikke vært brukt mer...

Driftinga var helt på jordet...Kunne vel vært det samme som vanlig kjøring?

Grafikken er ikke noe som helst bedre enn MW...

 

Likte dog musikken... og menyene kanskje... Men ikke resten av stilen, med de ekte/animerte skuespillerne som er tatt rett ut fra fast and furiouse filmene...

 

Hadde gledet meg mye til dette fordi jeg trodde de skulle rett opp noen feil fra MW og legge til mer... Istedet har de tatt bort mer og hatt kun lærlinger på jobb...

7002360[/snapback]

 

Endelig etter nedetid på nettet var demoen nedlastet.

Enig i det som superted81 nevnt over, men fartsfølelsen var helt klart der. :D Og enda flere muligheter få å style bilen opp, samt at jeg ikke har mange bilspill til min X360 vil medføre til at denne tittelen havner i hus. :yes:

Lenke til kommentar

Driftingen var bokstavlig talt helt på styr ja. Var mye bedre i Underground.

 

Ellers så virker jo spillet rimelig likt som Most Wanted, og det gjør jo absolutt ingenting, siden det spillet var fantastisk bra.

 

Men er det meningen at det ikke skal være politi med? I så fall er det ekstremt skuffende - NFS:MW ble helt suverent pga det.

 

Håper heller ikke at dette blir noe ny natt-greie ala Underground.

Lenke til kommentar

Ble ganske skuffet over NFS Carbon demoen. Hadde ikke store forventninger uansett, men det var ikke mye forskjell fra MW på grafikk, fartsfølelse og diverse annet.

 

Litt flere muligheter for å style bilen din, men ellers mye av det samme som Most Wanted og Underground spillene. Etter å ha spilt Test Drive i mange timer har NFS blitt mer og mer uinteressant.

Lenke til kommentar
Hva synes man om FIFA? Synes det var uvant, men med potensiale. Det at man kunne spille mens man loadet, som i RtWC likte jeg godt. Blir spennende å se om det kan ta opp kampen med PES, men jeg er optimist...

7031861[/snapback]

 

 

Synes det var for jævelig at man ikke kunne finte!

Spillet gikk også tregt og animasjonene har mye å gå på..

Håper dette er en tidlig demo, for spillet har så absolutt potensiale!

Blir det ikke bedre en dette når fullversjonen kommer ut vil jeg si meg meget skuffet, med Pes 6 milevis forran :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...