Kjeksmestern Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 kom en fin film som viser nye arcade spill som kommer snart på marketplace, under bringing it home Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 TotemBall er nå tilgjengelig på XBLA (gratis). Men man trenger Vision-kameraet for å spille det. http://www.xbox.com/en-US/games/t/totemballxboxlivearcade Lenke til kommentar
cselnes Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Need for Speed Carbon Demo er på marketplace folkens^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Need for Speed Carbon Demo er på marketplace folkens^^ 6997064[/snapback] Tipper det er ganske likt de andre dårlige NFSU spillene. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Med lave forventninger får du som oftest et bedre inntrykk enn du ville gjort med høye forventninger. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Need for Speed Carbon Demo er på marketplace folkens^^ 6997064[/snapback] wohoo det skal lastes ned når jeg kommer hjem fra skolen.... Lenke til kommentar
Laugh_killer Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) hehe, høsteferie her. kAn laste det nes nå eg :!: Endret 4. oktober 2006 av Laugh_killer Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 TotemBall er nå tilgjengelig på XBLA (gratis). Men man trenger Vision-kameraet for å spille det. http://www.xbox.com/en-US/games/t/totemballxboxlivearcade 6996761[/snapback] Ser at Xbox 360 Live Vision er kommet ut. Bl.a på komplett og pcutstyr. Er det noen som har prøvd kameraet. Lenke til kommentar
dr münster Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Bestilte kameraet på Komplett nå Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Faen, da må jeg koble til 360en for Carbon demoen.. Noen som har prøvd den? Birger Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 den demoen gikk sloooooow ville spilt det før jeg går på jobb. Men virker ikke som det blir aktuelt Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Wow har den kommet ut. Nice! Da blir det testing når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 TotemBall er nå tilgjengelig på XBLA (gratis). Men man trenger Vision-kameraet for å spille det. http://www.xbox.com/en-US/games/t/totemballxboxlivearcade 6996761[/snapback] Ser at Xbox 360 Live Vision er kommet ut. Bl.a på komplett og pcutstyr. Er det noen som har prøvd kameraet. 6997422[/snapback] Skaffet meg Live vision i dag....skal få testet i kveld Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvor da gutt? Birger Lenke til kommentar
clinton Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 har testet carbon demoen en del..ble veldig skuffet..synes ikke det var gøy og kjøre..kan kjøre 3 biler. evo,lamboghini,amerikaner..kan modde de en del da..men får håpe hele blir bedre. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) TotemBall er ikke så verst.....Tok meg ca 30 minutter å få skikkelig kontroll....nå raser jeg rundt med hendene som bare det virket som det har en liten bug.....Setter seg på "pause" avogtil uten jeg gjør noe EDIT: Funnet et pinball spill, styrer med hendene, gøy Endret 4. oktober 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 NFS blei drept via Underground. Kan ikkje si eg skimter noe gledens kapittel med Carbon. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nåja, smak og behag, men siden jeg liker tuna og styla biler er Carbon velkommen i huset. Laster ned, går litt tregt da gitt. Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 NFS: carbon skuffet. Ser ut som EA har gått tom for ideer Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 TotemBall er ikke så verst.....Tok meg ca 30 minutter å få skikkelig kontroll....nå raser jeg rundt med hendene som bare det virket som det har en liten bug.....Setter seg på "pause" avogtil uten jeg gjør noe EDIT: Funnet et pinball spill, styrer med hendene, gøy 6999376[/snapback] Anbefaler du å kjøpe kameraet? er veldig fristet Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hehe.. Fant Need for Speed: Carbon som en veldig interessang tittel jeg Kanskje pga. at jeg liker den customize delen i spillet Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå