Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
X06 demoer:

Splinter Cell Doubles Agent multiplayer

Crackdown

Forza Motorsport 2

Sonic the Hedghog

Viva Pinata

Need for Carbon Speed

Call of Duty 3

Pro Evolution Soccer 6

Mass Effect

 

 

 

avogtil stemmer ryktene, noen ganger ikke

6951295[/snapback]

 

Denne gangen stemte de så dårlig at det ikke var en eneste trailer å hente fra noen av disse titlene engang. Æsj. :)

Lenke til kommentar
X06 demoer:

Splinter Cell Doubles Agent multiplayer

Crackdown

Forza Motorsport 2

Sonic the Hedghog

Viva Pinata

Need for Carbon Speed

Call of Duty 3

Pro Evolution Soccer 6

Mass Effect

 

 

 

avogtil stemmer ryktene, noen ganger ikke

6951295[/snapback]

 

Denne gangen stemte de så dårlig at det ikke var en eneste trailer å hente fra noen av disse titlene engang. Æsj. :)

6954396[/snapback]

Kommer det ikke mer i morgen også da?

Lenke til kommentar
Smackdown VS Raw 2007 demoen syntes jeg var helt grusom..

Gidder ikke engang ramse opp alt jeg mislikte, men det gjelder egentlig det aller meste.

 

Noen som helst som koste seg med denne?

6960678[/snapback]

 

 

helt enig med deg der! syns dette rett og slett var noe rape! men sikkert folk som liker det.. Håper det kommer noen Demoer som faktisk er bra!

Lenke til kommentar

Eh, jeg blir jævlig sur hvis dette er dèt? Et par drittdemoer (nevner blant annet Smackdown og Sonic) bare?

Hvor pokker blir av PES6-demo, FIFA 07-demo, Splinter Cell-demo, Forza 2-demo, Need for Speed-demo, Rainbow Six-demo?? Hvor er disse?

 

Dette er dårlig, uffameg.... Syns det ble sagt at alle spillbare demoer i Barcelona skal komme til Live, jeg? Best at det kommer tett med demoer i kveld av de overnevnte titlene, med mer.

Lenke til kommentar
Syns det ble sagt at alle spillbare demoer i Barcelona skal komme til Live, jeg?

6965874[/snapback]

 

Øh, Microsoft har vel aldri sagt dette. Det er STOR forskjell på spillbar demo på messe (crasher, dårlig framerate/animasjoner, osv.), og demo som enhver kan laste ned og prøve. Hvis du seriøst hadde forventet Forza 2 demo (nå som de nettopp utsatte lanseringen), så må du ha røyka et eller annet. Det tar tid å lage en demo til XBLM. F.eks. så har bl.a. CliffyB sagt at det nettopp derfor er uaktuelt med GoW demo før den er utgitt, ettersom de kommer til å bruke all tid fremover til å fintune spillet.

 

Det som er skuffende, derimot, er mangelen på en stor demo (ala Lost Planet fra E3), samt få gameplay-videoer (cgi er pent, men gir dårlig bilde av hvordan spillet er).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...