Nvidia89 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Gleder meg til fifa 07 demoen kommer. Har store forventninger til dette spillet. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 LMA Manager var en utrolig dårlig demo, siden det kun gav deg innblikk i hvordan kampene blir spilt (og siden du kun er manager, så er det jo lite å gjøre). Slike manager spill er jo mest interessant mellom kampene, ettersom det er da du legger grunnlaget (som en "ekte" manager). Og kampene blir jo også mer spennende siden det da er ditt lag som spiller. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Går allvorlig talt i surr for meg med alle disse 2k7, 07 titlene altså 6864310[/snapback] hehe samme her Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Gledet meg til NBA2k7, men etter ha prøvd demoen ikke så mye lenger. Spillet ville vært virkelig bra, men de har omtrent ikke finter/triks med, i basketball så er det masser av dette og det er viktig for å lure motstanderen, det spillet her har nesten alt, but it ain't got game. EDIT: Har ombestemt meg, det er dritfett. Måtte bare lære kontrollene skikkelig først Endret 17. september 2006 av BTK Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Ser ut som det er Dig Dug som kommer imorgen på XBLA... Lumines neste uke da? Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Når kommer fifa07 demoen ? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hmmm, ser ut som MS har fjerna Dig Dug siden fra xbox.com. Mulig det bare blir Totemball imorgen da? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hmmm, ser ut som MS har fjerna Dig Dug siden fra xbox.com. Mulig det bare blir Totemball imorgen da? 6895947[/snapback] bare? de har vel aldri spytta ut 2 arcade games på endag, får vel børste støv av arcade-sticken min så jeg får spilt dig dug likevell Lenke til kommentar
nacho Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Var det totemball som skulle støtte vision-kameraet, eller hva det het? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Yep, men Vision-kameraet kommer ikke hit til Norge før 6. oktober. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Fikk litt lyst til å kaldkvele den som tidligere i tråden her sa at det var lett å registrere en ny, amerikansk konto, men nå som det er fikset, takker jeg heller for tipset. NCAA 07 er enormt bra. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Lumines Live kommer sannsynligvis i midten av oktober: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=67743 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg vil ha skikkelige demoer, ikke bare arcade-spill. Om det skal komme arcade-spill, gi meg Contra! Heldigvis snart oktober så jeg får Splinter Cell Double Agent. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Update fra Major Nelson om hva som kommer idag: Here is a list of the content for today, the kick off day of 'Bringing it Home'.The items with a * are only available to our Japanese Xbox Live Members. Trailers DOA X2 E3 Trailer* Project Sylpheed* Tenchu Senran Half-Life 2 - Episode 2 Demos Tenchu Senran* Game Downloads BFMEII Aragorn’s Journey - Map Pack 1 – Free 9/20 – 9/29 BFMEII Northern Badlands - Map Pack 2 – 350 Points Arcade Spades Vision support Hearts Vision support Backgammon Vision support Bankshot Billiards Vision support Note: If you already purchased one of these titles, you'll be prompted for the free autoupdate the next time you play the game and you're connected to Xbox Live. Community TGS Picture Pack PLUS, later today a 5-minute the TGS Briefing will also be available on Xbox Live, but I don't have an exact time...but expect it around 5p PT. På tide å skaffe seg en japansk konto Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Ligger en link på side 1 hvordan enkelt lage US / JAP konto Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tenchu er ikke noe vits å lage Japansk konto for ihvertfall, hentet ned demoen og bortsett fra minimalt bedre grafikk (enn den som var på Xbox 1) så var slossingen fremdeles like statisk som den gamle versjonen, det vil si tre forskjellige type slag med sverdet og et par stealth-kills... Bevegelsene er "hakkete" og langt fra elegante og flytende som en Ninja burde ha beveget seg. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tenchu er ikke noe vits å lage Japansk konto for ihvertfall, hentet ned demoen og bortsett fra minimalt bedre grafikk (enn den som var på Xbox 1) så var slossingen fremdeles like statisk som den gamle versjonen, det vil si tre forskjellige type slag med sverdet og et par stealth-kills... Bevegelsene er "hakkete" og langt fra elegante og flytende som en Ninja burde ha beveget seg. 6900616[/snapback] Tok en titt på et par videoer fra spillet, og... heh... dette var VIRKELIG ikke next-gen. Holder meg til Ninja Gaiden en god stund til tror jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tenchu er ikke noe vits å lage Japansk konto for ihvertfall, 6900616[/snapback] Er jo DOA X2 traileren vi vil ha. Noen som vet om den ligger på nett? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tenchu er ikke noe vits å lage Japansk konto for ihvertfall, 6900616[/snapback] Er jo DOA X2 traileren vi vil ha. Noen som vet om den ligger på nett? 6900803[/snapback] Ligger vel inne på gametrailers vel? Er bombesikker på at eg såg noe puppestell der inne. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kommer MS til å legge ut demoer og trailere mens TGS pågår slik som E306? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå