royale Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Du må lage deg en Xbox Live konto ja, hvis det er det du mener. Det er gratis for Xbox Live Silver, Gold koster 149,- for 3 måneder eller 499,- for 12. Forskjeller er at med Gold kan du spille mot andre, du kan laste ned demoer, arcade spill, snakke med venner ++ med både Gold og Silver. 5529339[/snapback] OK, så jeg kan ikke laste ned demoer med silver da? Tror jeg skal kjøpe meg den gold i 3 månder, hvor får man kjøpt den btw? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 elkjøp, spaceworld, expert osv. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Du må lage deg en Xbox Live konto ja, hvis det er det du mener. Det er gratis for Xbox Live Silver, Gold koster 149,- for 3 måneder eller 499,- for 12. Forskjeller er at med Gold kan du spille mot andre, du kan laste ned demoer, arcade spill, snakke med venner ++ med både Gold og Silver. 5529339[/snapback] OK, så jeg kan ikke laste ned demoer med silver da? Tror jeg skal kjøpe meg den gold i 3 månder, hvor får man kjøpt den btw? 5529856[/snapback] Du kan laste ned demoer og HD-Trailere med silver ja. Det er bare hvis du skal spille dine X-Box 360 spill over Live at du trenger et gull medlemskap. Men er du ikke så kresen på dette blir ditt silver medlemskap automatisk omgjort til et gull medlemskap i helgene slik at du akn spille live hvis ønskeligt. Jeg vil heller anbefale at hvis du skal ha deg et gull medlemsak om å kjøpedet via internett (ikke kjøpe de der kupongene i butikken), du sparer gjærne en del kroner på dette. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 du velger Live Marketplace på live delen av dashboardet.. så velger du list by game elns så kommer full auto frem. 5520230[/snapback] Og alt jeg trenger å gjøre er å sette i nettverks kabelen bak i xboxen? (løper å prøver) 5523372[/snapback] Og sleng på litt stryring med ip adresser og slikt så har det du det 5526440[/snapback] det trengte ikke jeg plug and play baybee Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Du må lage deg en Xbox Live konto ja, hvis det er det du mener. Det er gratis for Xbox Live Silver, Gold koster 149,- for 3 måneder eller 499,- for 12. Forskjeller er at med Gold kan du spille mot andre, du kan laste ned demoer, arcade spill, snakke med venner ++ med både Gold og Silver. 5529339[/snapback] OK, så jeg kan ikke laste ned demoer med silver da? Tror jeg skal kjøpe meg den gold i 3 månder, hvor får man kjøpt den btw? 5529856[/snapback] Du kan laste ned demoer og HD-Trailere med silver ja. Det er bare hvis du skal spille dine X-Box 360 spill over Live at du trenger et gull medlemskap. Men er du ikke så kresen på dette blir ditt silver medlemskap automatisk omgjort til et gull medlemskap i helgene slik at du akn spille live hvis ønskeligt. Jeg vil heller anbefale at hvis du skal ha deg et gull medlemsak om å kjøpedet via internett (ikke kjøpe de der kupongene i butikken), du sparer gjærne en del kroner på dette. 5530181[/snapback] jeg fikk ikke spilt PGR3 online forrige helg tok likesågodt og kjøpte et 3 måneders abb jeg.. veldig fedt online forresten Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Vil man se trailere, som X-men 3 f.eks, kan man lage en en ny tag på nettet og velge US som hjemland, logg på med denne. Da får man alt innholdet som amerikanere har. har ikke prøvd dette, men mange engelske forteller om det på Major Nelsons blogg. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Vil man se trailere, som X-men 3 f.eks, kan man lage en en ny tag på nettet og velge US som hjemland, logg på med denne. Da får man alt innholdet som amerikanere har. har ikke prøvd dette, men mange engelske forteller om det på Major Nelsons blogg. 5544165[/snapback] har de COD2 demo? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Ah nå fikk vi endelig Mission: Impossible III traileren i HD på Markedplace. Den så rå ut. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Ah nå fikk vi endelig Mission: Impossible III traileren i HD på Markedplace. Den så rå ut. 5552390[/snapback] er den? må laste ned Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Vil man se trailere, som X-men 3 f.eks, kan man lage en en ny tag på nettet og velge US som hjemland, logg på med denne. Da får man alt innholdet som amerikanere har. har ikke prøvd dette, men mange engelske forteller om det på Major Nelsons blogg. 5544165[/snapback] har de COD2 demo? 5551658[/snapback] Nei, men i Japan har det kommet, eller kommer en demo av Ninety-Nine Nights på kioskene, så da er vel den like om hjørnet også. Spillet kan man lese om her. Det ser veldig tøft ut. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 The Outfit-demo kan lastes ned over Live i løpet av uka Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Litt info om spillet finnes her, men lurer på om det blir noe allâ Call Of Duty da jeg liker COD? Endret 6. februar 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Håper virkelig det kommer 99 Nights og The Outfit demo!! Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Litt info om spillet finnes her, men lurer på om det blir noe allâ Call Of Duty da jeg liker COD? 5560425[/snapback] Blir nok ikke veeeldig likt COD tror jeg The Outfit styres i 3.person og skal visstnok være et humoristisk spill som finner sted under 2. verdenskrig. Det som er litt tøft i dette spillet er at det skal være mulig å ødelegge alle hus og bygninger osv osv Men kan bli et morsomt spill dette! Vi får bare vente på demoen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja nei eg har ingen forventninger til The Outfit,men eg håper demoen leverer,kansje eg blir positivt overraska Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Litt info om spillet finnes her, men lurer på om det blir noe allâ Call Of Duty da jeg liker COD? 5560425[/snapback] Blir nok ikke veeeldig likt COD tror jeg The Outfit styres i 3.person og skal visstnok være et humoristisk spill som finner sted under 2. verdenskrig. Det som er litt tøft i dette spillet er at det skal være mulig å ødelegge alle hus og bygninger osv osv Men kan bli et morsomt spill dette! Vi får bare vente på demoen 5560689[/snapback] Seriøst sprenge bygninger opp i lufta. Kan bli interesant dette får vel prøve ut demoen når den kommer. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) 99 Nights Demo 1. mars i japan! les her hvordan du kan få frem us/jap innhold på markedplassen: http://www.gamersreports.com/article/19/ men mens alle venter på skikklige demoer har det kommet arcade spill som Crystal quest, og flere vil dukke opp i februar, blant annet Astro Pop http://www.xbox.com/en-US/games/a/astropoplivearcadexbox360/ Edit: Ghost Recon Advanced Warfighter demo er også klar snart Endret 10. februar 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Mye aktivitet over live i disse dager, snart kommer jo demo av Ghost Recon: Advanced Warfighter Endret 10. februar 2006 av Mala Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 http://www.planetxbox360.com/?view=article&article=874&cat=1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Da er spørsmålet om vi vil se noen demo av The Outfit i helga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå