Mala Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Subjektivitet folkens...spill er subjektivt,som med alt annet. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Far cry demoen var grusom. Det spillet kjøpes ikke om det kommer for salg til 5,- inkl. moms. Det føltes som om det var et punkt i midten hvor all grafikk i spillet ble sugt inn mot. I tillegg så føltes det som om personen jeg styrte stod stille, og at det var verden rundt ham som snudde på seg når jeg gikk rundt omkring. Mer som gamle bilspill hvor du føler at det er veien som blir dratt mot deg, og du bare styrer bilen opp og ned og til sidene. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Akkurat som alle spill som har kommet til xbox 360 (pretty much). Fytti svarte for en dritt-lineup av spill. Jeg blir helt TRIST av hvor elendig 360 er i forhold til xbox. Den evige hypinga på drittspill her i forumet er så kos. PGR3 og Call Of Duty 2 er de eneste spillene som holder mål. Samt noen andre småspill. 6779539[/snapback] Jeg må si meg kraftig uenig i det... Du nevner PGR3 og CoD2, jeg vil føye på: Condemned: Criminal Origins Fight Night Round 3 Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter The Elder Scrolls IV: Oblivion Tomb Raider: Legend Battlefield 2: Modern Combat Hitman: Blood Money Rockstar Games Presents Table Tennis MotoGP 2006: Ultimate Racing Technology Prey Saint's Row Dead Rising Test Drive Unlimited Alle de overnevnte har fått utelukkende gode skussmål, de aller fleste av de har svært god grafikk, og jeg personlig liker alle de overnevnte svært godt! Så jeg må si at de første 9 mnd til 360 har vært bra. Kunne være bedre, som alltid, men i bunn og grunn ingen grunn til å klage synes jeg! I tillegg kan jeg nevne alle fantastiske arcadespill som er ute! Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Condemned: Criminal Origins'Et unntak, det er sant. Fight Night Round 3 Bra grafikk, ellers tregt og kjedelig gameplay, elendig xbox live multiplayer og dårlig singleplayer. Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter Merkelige og frustrerende ting i gameplay, scripted som bare bikkja med en elendig multiplayer. The Elder Scrolls IV: Oblivion Utrolig grafikk med framerateproblemer (som jeg overlevde), men teknisk sett skyter spillet seg i foten og gjør det uinterresant. Da tenker jeg på levelsystemet. Det var utrolig synd, fordi Morrowind er det beste singleplayerspillet jeg har spillt. Tomb Raider: Legend Dårlig, dårlig, dårlig. Og det veit du. Battlefield 2: Modern Combat Dårlig singleplayer, dårlig multiplayer, forferdelig lyd, kjedelige våpen og et døllt oppsett i forhold til PC-versjonen som kom tidligere. Hitman: Blood Money Mye, mye dårligere enn de på xbox 1 og PC, samt dårlig grafikk og forferdelige animasjoner Rockstar Games Presents Table Tennis God grafikk, ellers et repetativt og kjedelig gameplay. MotoGP 2006: Ultimate Racing Technology Ganske så fett, en verdig oppfølger til enern på xbox, men framerateproblemer og vel så det. Prey Tuller du? Saint's Row Framerateproblemer, elendige animasjoner og teksturer, lyder og gameplay. Latterlig bilkjøring. Det eneste plusset var ragdoll på folk. (som dessverre var altfor stor) Dead Rising Repetativt og enormt kjedelig etterhvert. Pluss med god grafikk. (En ganske simpel grafikk, men dog.) Test Drive Unlimited Rekker ikke opp til lilletåa til Riiiiiiidge Raaacer engang. Geometry Wars er det beste xbox 360 spillet. 360 har ikke levert i det hele tatt, og jeg er ikke overkritisk for å synes det. "NEXT-GEN" med 720p og hele pakka har ikke noenting å si når spillene kunne vært freeware eller i 50,- kronerskassa på rimi. Sårry bårry. Endret 1. september 2006 av MattMan Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Helt enig med Mattman har altså. Crap, crap og utter crap. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 snipp 6780944[/snapback] Hehe, værste forsøket på trolling jeg har sett på en stund. Greit at du ikke eier smak, men å si at mange av de spillene der ikke er gode blir bare dumt. Bare fordi du ikke liker dem, så er de ikke dårlige Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Snip. 6780944[/snapback] Ahahahahaha :!: Dagens troll Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Håhåhå! Lol a. 360 spillene er dritkule og sånt! Gleder meg til Prey! Da kan man nemlig telle antall piksler og få sånne deilige epileptiske anfall av den forbanna lave frameraten. Folk som ikke klarer å se feil på spill igjennom sin endeløse hype er så sweet! Give me a BREKK folkens. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Håhåhå! Lol a. 360 spillene er dritkule og sånt! Gleder meg til Prey! Da kan man nemlig telle antall piksler og få sånne deilige epileptiske anfall av den forbanna lave frameraten. Folk som ikke klarer å se feil på spill igjennom sin endeløse hype er så sweet! Give me a BREKK folkens. 6781459[/snapback] Jeg var litt skeptisk til deg i starten, men det du skriver her overbeviser meg om at jeg skal ta deg seriøst fremover. Takk for at du fikk meg til å innse at FNR3, Oblivion, Saint's Row og ikke minst G.R.A.W er drittspill. Utolig at jeg og mine venner har tilbrakt utallige timer foran skjermen uten å vite at vi ikke koser oss, men har alvorlige (dog behagelige) epileptiske anfall. Endret 1. september 2006 av Gorthaur Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Mattman.... Tuller du? For det første mister du all troverdighet når du ikke inkluderer GRAW til og å begynne med, for det andre "Merkelige og frustrerende ting i gameplay"? Kan du utdype litt? Og jeg likte TRL godt... Men for all del hver sin smak... Og for de som ikke har spilt BF på PC, så er BFMC på 360 veldig bra. SP kunne være bedre, men MP er veldig bra, og selv om den ikke er like bra som på PC kvalifiserer ikke det til tittelen "Et dårlig spill", siden da ikke alle har spilt det på PC SR; "Framerateproblemer, elendige animasjoner og teksturer, lyder og gameplay. Latterlig bilkjøring. Det eneste plusset var ragdoll på folk." ?? Du kan jo ikke ha prøvd det... Og si at lyder, gameplay og animasjoner er elendig her er jo hinsides... Muligens ikke your cup of tea, men det er på svært få måter et dårlig spill! I det hele tatt å sammenligne TDU med RR er jo minuspoeng med en gang... Og avslutningsvis, selv om de aller fleste av oss ikke kunne brydd oss mindre om anmeldelser generelt...: Condemned: Criminal Origins - 82,6% Fight Night Round 3 - 85,2% Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter - 90,8% The Elder Scrolls IV: Oblivion - 93,2% Tomb Raider: Legend - 81,4% Battlefield 2: Modern Combat - 77,6% Hitman: Blood Money - 82,4% Rockstar Games Presents Table Tennis - 83% MotoGP 2006: Ultimate Racing Technology - 79,7% Prey - 77,8% Saint's Row - 85,1% Dead Rising - 85% Test Drive Unlimited - 89% Samtlige spill har en score på mellom 77 og 93,2%... Og igjen, selv om man ikke skal ta anmeldere for seriøst er det nærliggende å tro at spillene ikke er helt elendige med et snitt 84%... Som tilsvarer 8,4 av 10... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Syns nesten litt synd på deg Mattmann,du kan ikkje ha opplevd mye godt innen spill de siste årene Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ikke bit på trollingen til Mattmann. Det tjener ingen andre enn han selv. Lenke til kommentar
_richter_ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Vil si det kun er 3 spill som har levd opp til forventningene, de andre la jeg fra meg etter kort tid. Min rangering for tiden: 1.BF2(PC) 1.Top Spin 2(360) 2.PGR3(360) 3.DOA4(360) Innen året er omme blir det nok: 1.Medival II (PC) 2.Battlefield 2142 (PC) 3.Gears of War (360) Ikke bestemt meg for om jeg skal ha meg PS3 enda. Skal prøve den først. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvis dere hadde lest litt nøyere hadde dere sett at jeg ikke slakter alle spillene på listen. Noen av dem er gode spill, helt klart. Og Jeg har allerede nevnt spillene som lever opp til hva jeg forventet av Next-gen. Sett alt i alt mener jeg kaliteten av spillene på 360 har falt siden xbox 1. Det er få spill som i dag finner en god balanse mellom godt gameplay og god grafikk. Er dere uenige i at scriptinga i GRAW gjør replay value dårlig? Er dere uenige i at frameraten i Prey er elendig? Om det ødelegger mye av spillopplevelsen er opp til en og enhver, men etter hva jeg forventet av xbox 360 er dette skuffende. For all del, de beste spillene til xbox 360 er underholdende, veldig underholdene til tider, men lever det opp til forventningne? Nope. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Kanskje nevne på lista at den Siste demoen altså farcry er en online demo Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg digger Oblivion selv, men egentlig hadde jeg forventet meg en større valgfrihet, og at ting forandret seg etter hva jeg gjorde samtidig som at Npc skulle leve sitt eget liv i spillet, noe som de absolutt ikke gjorde. Akkurat på det punktet skuffet Oblivion meg, men at det var et dårlig spill ? Ikke sjans, jeg brukte cirka 150 timer på den første karakteren min, og det er ikke mange spill som har klart å klistre meg til skjermen i over 100 timer. Far cry demoen derimot... da snakker vi om noe som ikke burde bli sluppet på noen konsoll. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Om det ødelegger mye av spillopplevelsen er opp til en og enhver, men etter hva jeg forventet av xbox 360 er dette skuffende. For all del, de beste spillene til xbox 360 er underholdende, veldig underholdene til tider, men lever det opp til forventningne? Kan du sette en "jeg synes at", istedet for å si "det er no jævla drit. Tror du forventet for mye når du spilte de spillene for første gang. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Ah, ok. Så når jeg kommer med en påstand er det plutselig objektivt? Er du totalt blottet for forståelse når jeg kommer med et utsagn - at det faktisk er det jeg mener og at det aldri kan bli hva det "er"? Dårlig forøk på å ugyldiggjøre mine argumenter. Du kan holde deg for god for det. At jeg forventer "for" mye tror jeg absolutt ikke. Jeg forventet mye mer av PGR3 enn av f.eks TDU - fordi det er få spill jeg biter på den sinnsyke hypen til. Jeg bet på hypen til Oblivion og ble *litt* skuffet, som veldig mange andre på f.eks elderscrollsforumet - som faktisk har spillt de andre spillene. Jeg forventet mye av PGR3 som på mange måter leverer - og er et ganske så flott spill. Jeg forventet en del av COD2 - som leverte i bøtter og spann etter oppdateringer via Xbox Live. Jeg forventer veldig veldig lite av de andre spillene, ettersom demoer og / eller in-game materiale viser kvaliteter veldig fort. Jeg forventer *mye* av Forza 2, naturligvis, og Halo3- ellers er alt middelmådig crap until proven otherwise, som er policyen fremover. http://www.thebestpageintheuniverse.net/c....u=boiling_blood Les, GameMaker. Endret 1. september 2006 av MattMan Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 nye arcader fra Vivendi på vei! - Megaforce (2006) - 3D Ultra Mini Golf (2006) - Incredible Machine (2007) - Battlestar Galactica (2007) - Red Baron (2007) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ah, ok. Så når jeg kommer med en påstand er det plutselig objektivt? Er du totalt blottet for forståelse når jeg kommer med et utsagn - at det faktisk er det jeg mener og at det aldri kan bli hva det "er"? Dårlig forøk på å ugyldiggjøre mine argumenter. Du kan holde deg for god for det. At jeg forventer "for" mye tror jeg absolutt ikke. Jeg forventet mye mer av PGR3 enn av f.eks TDU - fordi det er få spill jeg biter på den sinnsyke hypen til. Jeg bet på hypen til Oblivion og ble *litt* skuffet, som veldig mange andre på f.eks elderscrollsforumet - som faktisk har spillt de andre spillene. Jeg forventet mye av PGR3 som på mange måter leverer - og er et ganske så flott spill. Jeg forventet en del av COD2 - som leverte i bøtter og spann etter oppdateringer via Xbox Live. Jeg forventer veldig veldig lite av de andre spillene, ettersom demoer og / eller in-game materiale viser kvaliteter veldig fort. Jeg forventer *mye* av Forza 2, naturligvis, og Halo3- ellers er alt middelmådig crap until proven otherwise, som er policyen fremover. http://www.thebestpageintheuniverse.net/c....u=boiling_blood Les, GameMaker. 6784494[/snapback] Jeg foreslår at du oppretter din egen sytetråd istedet for å poste i denne tråden som handler om innholdet på markedsplassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå