Landeplagen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Fikk nå testet Just Cause. Blir absolutt ikke noe kjøp på meg nei. Ikke noe mer enn et gjennomsnittlig spill som garantert ikke vil selge særlig godt. Jeg blir hvertfall overrasket om det kommer høyt på listene. Skal jeg tippe så blir det rundt 7 i resultat fra diverse spillsider. 6756172[/snapback] Bare nummer 7 i hele verden, tsk. Nei, det var dårlig ja! Synes det var veldig artig, men kjøper det nok ikke. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Vel, nå er det vanskeli å si hva spillsider kommer til å gi. Mange gir høyre enn andre og motsatt. Det er helt sikkert noen som kommer til å like spillet (noe jeg ikke vil skjønne) og noen hater det. Snittet kommer kanskje til å ligge på 7, men blir ikke overrasket om det blir lavere heller. Som sagt, spillomtaler er subjektive uansett hvor objektivt de blir skrevet. edit: Og ja, 7 i dag er faktisk en dårlig karakter, for det er jammen meg ikke mange spillsider som tør å bevege seg under 8. Og om det skjer, er fansen rett i nakken på de... Endret 28. august 2006 av TCi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Folk klager på grafikken i Just Cause? Eg fikk faktisk ein ganske solig lykkerus og ein aldri så liten "WOW-feeling" når eg stod på toppen av eit fjell og skuet ut over landskapet. Spillet ser klart best ut i motion-blur ihvertfall. Ellers syns eg styringen var ok i tillegg, litt forvirrende i starten kansje. EDIT: Er forsåvidt enig i at grafikken på alle karakterene ikkje er til å hoppe i taket for sånn sett. Endret 28. august 2006 av Mala Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Folk klager på grafikken i Just Cause? Eg fikk faktisk ein ganske solig lykkerus og ein aldri så liten "WOW-feeling" når eg stod på toppen av eit fjell og skuet ut over landskapet. Spillet ser klart best ut i motion-blur ihvertfall. Ellers syns eg styringen var ok i tillegg, litt forvirrende i starten kansje. EDIT: Er forsåvidt enig i at grafikken på alle karakterene ikkje er til å hoppe i taket for sånn sett. 6756888[/snapback] Du er tankeleser, eller hva? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 edit: Og ja, 7 i dag er faktisk en dårlig karakter, for det er jammen meg ikke mange spillsider som tør å bevege seg under 8. Og om det skjer, er fansen rett i nakken på de... 6756876[/snapback] Tenkte mer da noen sa at "det bare kommer til å stå som nummer 7 på salgslista i verden." Men det er vel snakk om hva de SYNES om spillet, og ikke hva de TØR å gi? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) edit: Og ja, 7 i dag er faktisk en dårlig karakter, for det er jammen meg ikke mange spillsider som tør å bevege seg under 8. Og om det skjer, er fansen rett i nakken på de... 6756876[/snapback] Tenkte mer da noen sa at "det bare kommer til å stå som nummer 7 på salgslista i verden." Men det er vel snakk om hva de SYNES om spillet, og ikke hva de TØR å gi? 6757210[/snapback] Ok, det vel vanskelig å si noe om. Forsåvidt, men mange sider som jeg har sett, har tendenser på å sette spill som er hypet opp, høyere enn de fortjener. Endret 28. august 2006 av TCi Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ok, det vel vanskelig å si noe om. Forsåvidt, men mange sider som jeg har sett, har tendenser på å sette spill som er hypet opp, høyere enn de fortjener. 6757232[/snapback] Hva mener du med "fortjener"? Bare fordi du syntes at et spills gameplay er verre enn din bestemors truser, betyr det at noen andre ikke synes det er best av alt? (Skral formulering, men...) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ok, det vel vanskelig å si noe om. Forsåvidt, men mange sider som jeg har sett, har tendenser på å sette spill som er hypet opp, høyere enn de fortjener. 6757232[/snapback] Hva mener du med "fortjener"? Bare fordi du syntes at et spills gameplay er verre enn din bestemors truser, betyr det at noen andre ikke synes det er best av alt? (Skral formulering, men...) 6757258[/snapback] Mener nå det jeg skriver, at noen anmeldere gir spill som er hypet høye resultat pga. at de ikke vil "skuffe" folk. Uansett, dette gidder jeg ikke diskutere noe særlig. Hvertfall ikke i denne tråden Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) snipp EDIT: Er forsåvidt enig i at grafikken på alle karakterene ikkje er til å hoppe i taket for sånn sett. 6756888[/snapback] Du er tankeleser, eller hva? 6757203[/snapback] Say what? Endret 28. august 2006 av Mala Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ok, det vel vanskelig å si noe om. Forsåvidt, men mange sider som jeg har sett, har tendenser på å sette spill som er hypet opp, høyere enn de fortjener. 6757232[/snapback] Hva mener du med "fortjener"? Bare fordi du syntes at et spills gameplay er verre enn din bestemors truser, betyr det at noen andre ikke synes det er best av alt? (Skral formulering, men...) 6757258[/snapback] Mener nå det jeg skriver, at noen anmeldere gir spill som er hypet høye resultat pga. at de ikke vil "skuffe" folk. Uansett, dette gidder jeg ikke diskutere noe særlig. Hvertfall ikke i denne tråden 6757948[/snapback] Ah. Skjønner. Sånn som når Halo 2 fikk 10.0/10.0 i OXM... snipp EDIT: Er forsåvidt enig i at grafikken på alle karakterene ikkje er til å hoppe i taket for sånn sett. 6756888[/snapback] Du er tankeleser, eller hva? 6757203[/snapback] Say what? 6757971[/snapback] Ingenting, du bare sa akkurat det jeg mente om spillet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Halo 2 er verdt 10/10! Birger Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Da er Halo verdt 12/10 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Synes begge titlene er fulle 10'ere. Kan godt henne da jeg er helt Halo frelst.. Birger Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Synes begge titlene er fulle 10'ere. Kan godt henne da jeg er helt Halo frelst.. Birger 6758752[/snapback] Jeg også! Hadde faktisk nettop et lite Halo 2 LAN her i sta. Men det jeg mener er at et spill kan jo egentlig aldri få 100% score, hvis det har feil eller mangler. Halo 2 hadde det lille "pop-in" problemet, som for noen folk, kunne medføre forminsket innlevelse. For noen. Kommer ikke på flere i farta... Når jeg tenker over det, så er Halo 2 verdt 10... Kanskje... Jaja, der røyk innlegget mitt. Forresten, Multiplayeren er verdt 10/10. Single playeren er kanskje bare 9... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 FarCry: Instincts Predator-demo er ute nå ja. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Har prøvd hele spillet. Kan ikke si det var så bra som original Far Cry til PC. Birger Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 ingen som gidder å si at Time Pilot har kommet da? :!: Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 ingen som gidder å si at Time Pilot har kommet da? :!: 6777897[/snapback] Det var no' jævla drit. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Akkurat som alle spill som har kommet til xbox 360 (pretty much). Fytti svarte for en dritt-lineup av spill. Jeg blir helt TRIST av hvor elendig 360 er i forhold til xbox. Den evige hypinga på drittspill her i forumet er så kos. PGR3 og Call Of Duty 2 er de eneste spillene som holder mål. Samt noen andre småspill. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Akkurat som alle spill som har kommet til xbox 360 (pretty much). Fytti svarte for en dritt-lineup av spill.6779539[/snapback] 360'en har da hatt *mye* bedre spill de første 9 månedene enn det Xbox hadde. Langt bedre enn det PS2 hadde å by på det første året er det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå