Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pussige greier... Går jo raskt å laste ned Just Cause-demoen.  Bruker vanligvis 6-12 timer på en demo. Nice! :)

6735496[/snapback]

Den er jo bare 600 megs eller noe. Selv med dårligste adsl så går jo det på en time eller 2.

6736441[/snapback]

Ikke hos meg... Og det er ikke linja mi som er problemet.

Lenke til kommentar

Gledet meg faktisk noe til JC, og selv om "gå hvor du vil" og "kjør hva du vil" er bra synes jeg dette var veldig lite gjennomført. Dårlig grafikk, bevegelser, kjøringen er elendig, motorsykler kunne de rett og slett ha droppet, kampsystemer er det verste jeg har sett siden 2003 og mister du bilen/båten langt unna en by/vei tar det 15 min å finne en bil igjen...

Stort og flott ja, og kanskje grafikken på omgivelsene er bra, og kanskje til og med konseptet med fallskjermen, hoppe på bilene, stunts etc er morsomt, men noe særlig mer enn det er det ikke...

Skal nok kjøpe det, og ha det i 10 dager... Blir det ikke bedre etter det byttes det inn igjen... Kan jo være retail er litt bedre ;)

Lenke til kommentar

Når det gjelder TDU må jeg si jeg faktisk er litt skuffet der også. Jeg er svært sjeldent kravstor, men finner ikke denne kjørefølelsen underholdene. Altfor "vinglete" styring, og veien blir litt for ensformig. Motorsyklen hadde sinnsyk deilig lyd og fartsfølelse, men fy f.... for en styring! Må da kunne gå ann å sitte på en sykkel og teste litt før man lager et spill med det!

Lenke til kommentar
Når det gjelder TDU må jeg si jeg faktisk er litt skuffet der også. Jeg er svært sjeldent kravstor, men finner ikke denne kjørefølelsen underholdene. Altfor "vinglete" styring, og veien blir litt for ensformig. Motorsyklen hadde sinnsyk deilig lyd og fartsfølelse, men fy f.... for en styring! Må da kunne gå ann å sitte på en sykkel og teste litt før man lager et spill med det!

6739331[/snapback]

Det var jævli som den kawasakien gikk, ja... :D

Men jeg føler meg litt ensom der jeg kjører... Er det noe jeg ikke har skjønt?

Endret av xstian
Lenke til kommentar
Gledet meg faktisk noe til JC, og selv om "gå hvor du vil" og "kjør hva du vil" er bra synes jeg dette var veldig lite gjennomført. Dårlig grafikk, bevegelser, kjøringen er elendig, motorsykler kunne de rett og slett ha droppet, kampsystemer er det verste jeg har sett siden 2003 og mister du bilen/båten langt unna en by/vei tar det 15 min å finne en bil igjen...

Stort og flott ja, og kanskje grafikken på omgivelsene er bra, og kanskje til og med konseptet med fallskjermen, hoppe på bilene, stunts etc er morsomt, men noe særlig mer enn det er det ikke...

Skal nok kjøpe det, og ha det i 10 dager... Blir det ikke bedre etter det byttes det inn igjen... Kan jo være retail er litt bedre ;)

6739322[/snapback]

Hvor bytter du det inn igjen? På spaceworld? De har jo sånn spill det i 8 dager, hvis det er ripefritt så kan du få pengene tilbake opplegg

Lenke til kommentar
Det er iallfall noe seriøst gale hvis du bruker 6-12 timer på å laste ned en demo.

6739169[/snapback]

Ja, det har jeg jo skjønt hele tiden... Men ikke mye jeg kan gjøre med det vel. Håper bare nedlastingstiden på Just Cause-demoen betyr at det begynner å løsn litt. ;)

6739331[/snapback]

Vel, vel... Har pr dags dato ikke prøvd et eneste spill som gir bra kjørefølelse på mc. Har ikke prøvd Tourist Trophy på ps2 da. :)

Men syns test drive var mye artigere å kjøre sykel på enn motogp2006 (demoen) og har fått lyden bra til. :thumbup: Test Drive er et arcade-spill og jeg syns det funker bra slik.

Vant ganske greit mot ferrarier o.l. med den billige, lille kawa`en. Akkurat slik det skal være. :cool:

Endret av Clausn
Lenke til kommentar
Dårlig grafikk, bevegelser, kjøringen er elendig, motorsykler kunne de rett og slett ha droppet, kampsystemer er det verste jeg har sett siden 2003.

og...

Litt motstridende, er det ikke?

Synes grafikken var veldig bra, spesielt vannet og motion-blurringa. Bilkjøringen var veldig artig og samme med båtkjøringa, og når man får teken på fallskjermhoppinga så er det jammen artig det også. Men har ikke tenkt å kjøpe. Skytinga var heller laber, da.

Svenskene kan jammen å lage spill, har jeg funnet ut. :thumbup:

Lenke til kommentar
Dårlig grafikk, bevegelser, kjøringen er elendig, motorsykler kunne de rett og slett ha droppet, kampsystemer er det verste jeg har sett siden 2003.

og...

Litt motstridende, er det ikke?

Synes grafikken var veldig bra, spesielt vannet og motion-blurringa. Bilkjøringen var veldig artig og samme med båtkjøringa, og når man får teken på fallskjermhoppinga så er det jammen artig det også. Men har ikke tenkt å kjøpe. Skytinga var heller laber, da.

Svenskene kan jammen å lage spill, har jeg funnet ut. :thumbup:

6740964[/snapback]

Grafikken på mogivelsen kan vel få litt kred., men på bevegelsene, bilene m.m. synes jeg ikke var veldig imponerende.

Men skal prøve det litt til. Noen påstar at det det blir bedre etterhvert

Lenke til kommentar

6739331[/snapback]

Vel, vel... Har pr dags dato ikke prøvd et eneste spill som gir bra kjørefølelse på mc. Har ikke prøvd Tourist Trophy på ps2 da. :)

Men syns test drive var mye artigere å kjøre sykel på enn motogp2006 (demoen) og har fått lyden bra til. :thumbup: Test Drive er et arcade-spill og jeg syns det funker bra slik.

Vant ganske greit mot ferrarier o.l. med den billige, lille kawa`en. Akkurat slik det skal være. :cool:

6739936[/snapback]

Ja dette blir nok moro når man blir vant til det... Som med alle andre spill! Men det er ingen (og har aldri vært heller for den saks skyld) tvil om at dette er et arcade spill...

Men motorsyklen var det utrolig bra lyd på ihvertfall

Lenke til kommentar
Håper det kommer demo av pro evolution soccer 6 snart!

6745623[/snapback]

Helt klart.

Har Forza 2 demoen blitt avkreftet? Har ikke hørt noe om det. :(

6751431[/snapback]

Jeg hørte noen rykter om at både demo av pes 6 og Forza 2 var på vei, men begynner å tvile meget sterkt på at vi vil få demo av noen av dem på en god stund..

Ville ivertfall gledet mitt hjerte om vi fikk demo av de 2 spillene snart :):love:

Lenke til kommentar

Fikk nå testet Just Cause. Blir absolutt ikke noe kjøp på meg nei. Ikke noe mer enn et gjennomsnittlig spill som garantert ikke vil selge særlig godt. Jeg blir hvertfall overrasket om det kommer høyt på listene. Skal jeg tippe så blir det rundt 7 i resultat fra diverse spillsider.

Lenke til kommentar
Fikk nå testet Just Cause. Blir absolutt ikke noe kjøp på meg nei. Ikke noe mer enn et gjennomsnittlig spill som garantert ikke vil selge særlig godt. Jeg blir hvertfall overrasket om det kommer høyt på listene. Skal jeg tippe så blir det rundt 7 i resultat fra diverse spillsider.

6756172[/snapback]

Det er rart at et spill som har så enormt potensiale, og unektelig en svært attraktiv målgruppe kan se så "halvferdig" ut... Og kjennes i mange tilfeller så feil.

Lenke til kommentar

Jeg blir faktisk veldig overrasket om dette spillet får såpass gode karakterer som 7. Det er noe av det dårligeste jeg har vært borti på lange tider. Dårlig kontroll, dårlig grafikk på personer og veldig statisk.

Greit at grafikken holder seg bra på selve områdene og at du kan se langt uten at det forsvinenr mye som i f.eks Oblivion. Vannet var også litt morsomt, men ikke så mye mer enn det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...