Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ordet som best beskriver Just Cause må vel være "meh". Noen som har prøvd demoen og liker den?

6735640[/snapback]

Heh, det kunne jeg se bare ved å sjekke ut noen bilder og en trailer...

6735851[/snapback]

Nuvel, det er da alltids greit å ha prøvd det med egne hender uansett :)

6735937[/snapback]

Joda, men når filmer og bilder bare driver å fokuserer på; "sjekk den store øya som du spiller på da", så sier det litt... Begynner å bli lei trailere som fokuserer på all teknologien bak et spill. Hva med å vise litt solid historie og innhold som er viktig?

Lenke til kommentar

Filmene til Just Cause gav meg ikke store forhåpningene om at dette skulle bli en schlager, og jeg må vel være såpass ærlig å si at dette var svært lite å juble for. Bare det at de ikke klarer å animere bevegelsene bedre var sjokkerende.

Kjørefølelse: borte.

Stemning: borte

Lyd: blæh

Grafikk: tja..

Holdbarhet: pffffff

For å se positivt på det; slipper å blakke meg enda mer på enda et spill på "må ha"-listen min.

Lenke til kommentar
Pussige greier... Går jo raskt å laste ned Just Cause-demoen.  Bruker vanligvis 6-12 timer på en demo. Nice! :)

6735496[/snapback]

Den er jo bare 600 megs eller noe. Selv med dårligste adsl så går jo det på en time eller 2.

Lenke til kommentar

hadde ingen forventninger til spillet, tenkte at dette sikkert bare var et linært kjedelig spill.

Etter og ha testet den, må jeg si at jeg vurdere og kjøpe det, det var utfordrene, lekende, morsomt. Action og full fart hele veien. Å med en flyt som gikk som en drøm.

Har sittet 1t 30min med den nå. Å likte den bra, lenge siden jeg har fått en skikkelig spill følelse.

av 1 til 10 gir jeg spillet 9. Pen grafikk og. Pent hvordan dem har brukt blur på. Å det var ganske morsomt og kaste seg fra bil til bil i fart hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...