Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det ser kjedelig ut. Og det er jo som regel da spillene er bra, når man har dårlige forventninger. Så det blir sikkert bra.

6660130[/snapback]

Det er nettopp derfor Halo er et av de verste spillene som har berørt konsollverdenen, for ikke å nevne MGS. :roll:

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Jeg synes det ser kjedelig ut. Og det er jo som regel da spillene er bra, når man har dårlige forventninger. Så det blir sikkert bra.

6660130[/snapback]

Det er nettopp derfor Halo er et av de verste spillene som har berørt konsollverdenen, for ikke å nevne MGS.

6662403[/snapback]

Du mener at Halo og Metal Gear er dårlig..? Jeg har aldri spilt MGS, men Halo er jo super-dupert!

Lenke til kommentar

6660130[/snapback]

Det er nettopp derfor Halo er et av de verste spillene som har berørt konsollverdenen, for ikke å nevne MGS.

6662403[/snapback]

Hvorfor er MGS et av de verste spillene som har kommet ut? Jeg elsker MGS-serien, historien er jo helt fantastisk. Har du fått med deg hele historien?

Lenke til kommentar
Jeg må si at jeg syntes ikke halo var noe særlig supert spill som jeg har vært skikkelig fan av. Det kan ha noe å gjøre med at jeg hørte alt for mye om det før jeg spilte, slik at det aldri hadde sjans til å leve opp til forventningene.

6663885[/snapback]

Jeg hadde aldri hørt om det første gangen jeg spilte. Jeg prøvde å bytte det inn i butikken faktisk! Første gangen jeg spilte, syntes jeg det var kjedelig. Etterhvert ble det veldig artig, og nå bruker vi å spille Halo 2 flere ganger i uken hjemme her. Blir vel bytta ut med tre'ern om en stund-.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...