superted81 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ny Test Drive demo kommer ca 20. august, Splinter Cell MP demo kommer en gang i september ant., siden spiller er utsatt til medio oktober og Gears of War har release 12. november... (eller var det 17.?) Kilde Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hadde faktisk vert flott med ein meir optimalisert demo av TD ja Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Gears Of War Demo ute nå! HALLO!? Her er jeg på ferie i utlandet og vurderer å bestille tidlig returbillett på slike utsagn. Som sagt; MAN KØDDER IKKE OM SLIKT! 6620364[/snapback] Hadde blitt en bra forklaring: Jeg avbryter ferien fordi det har kommet en demo på XLive. Konge! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Gears Of War Demo ute nå! HALLO!? Her er jeg på ferie i utlandet og vurderer å bestille tidlig returbillett på slike utsagn. Som sagt; MAN KØDDER IKKE OM SLIKT! 6620364[/snapback] Hadde blitt en bra forklaring: Jeg avbryter ferien fordi det har kommet en demo på XLive. Konge! 6626996[/snapback] Spesielt når det bare er å gå inn på MajorNelson.Com og alltid ha full oversikt over hva som kommer ut på Live fra offisiell kilde... Trykketor tuller vel med oss.. (håper jeg) Dr Peedee Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 1. siden oppdatert med nye arcade spill datoer Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 1. siden oppdatert med nye arcade spill datoer 6628414[/snapback] Knallbra tråd som fortjener en sticky og ekstra stor avatar ellernoe til Kewell79 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Splinter Cell DA demoen til 360 blir i følge Gamespot bare online: http://www.gamespot.com/news/6155361.html?...ws&subj=6155361 Those planning on playing the game on the Xbox 360 or PC who can't wait until mid-October also got some good news. Rhoulette revealed that the Ubi staff is working on PC and Xbox 360 demos of the game. A multiplayer demo is scheduled for the 360, and PCs will get both single-player and multiplayer demos. Lenke til kommentar
pumpehagle Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hvor ikke gjøre denne sticky? Denne tråden er jo genial! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Skinnhellig tråde dette ja! Stemmer for sticky Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Skinnhellig tråde dette ja! Stemmer for sticky 6633546[/snapback] Jeg også, hvis jeg visste hva sticky var... Lenke til kommentar
pumpehagle Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Bli med å mase litt på moderator da! EDIT: Sticky er at en tråd havner øverst i listen under denne kategorien. Var det forklaring nok? hehe Endret 8. august 2006 av pumpehagle Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 jeg stemmer for Sticky!! utrolig flott tråd! Cred til Kewel79! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Send en PM til Orresnei om sticky. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Gidder ikke lage en ny tråd om det, men det vil komme en FEAR-Demo om noen uker. Slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Gidder ikke lage en ny tråd om det, men det vil komme en FEAR-Demo om noen uker. Slik jeg har forstått det. 6636974[/snapback] Niice!! Gleder meg til å sjekke dette ut på konsoll.Er usikker på om eg vil kjøpe det da eg har det på PC. Blir det likt som på PC forrresten? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Trådstarter utdeles herved et klistremerke han har fått bruke til å klistre opp tråden sin blant de andre på oppslagstavla. I overført betydning: tråd er blitt stivky. Snorre Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Trådstarter utdeles herved et klistremerke han har fått bruke til å klistre opp tråden sin blant de andre på oppslagstavla. I overført betydning: tråd er blitt stivky. Snorre 6637207[/snapback] Da takker jeg deg, Orresnei. Se hvilket nummer denne posten er Endret 9. august 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Et par tips til forbedringer av tråden. Større bruk av BB-Kode for å framheve overtitler. Bruke spillnavnene som link til informasjon om spillet slik at man kan lese om spillet om man ikke har hørt om det før. Ellers bra førsteinnlegg. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Bruke spillnavnene som link til informasjon om spillet slik at man kan lese om spillet om man ikke har hørt om det før. Ellers bra førsteinnlegg. 6637241[/snapback] Tenkte det samme, men så at det kunne bli en formidabel jobb å linke alle spillnavnene til gamer.no sin produktside. Men har man sticky får man jaggu jobbe for/med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå