Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Jammen dette høres jo artig ut! :!:

Gleder meg til demoen er nede!

Liker jeg det blir det nok et kjøp... men selv likte jeg alle demoene som er ute, spesielt Ninety Nine Nights! Dersom det går som jeg håper blir det både Dead Rising, N3 og Saints Row. Uff, Marketplace ribber meg... får bare enda mer lyst på fullversjonen når demoen er bra :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Copy-Paste:

ead Rising var faktisk umåtelig sykt.

Herlig å kunne bruke ALT som våpen, kaste cd`er,sett legomenn huer på zombiene,knuse skallen med gitarer og heilt villt. Herlig bruk av motion blur,og deilig grafikk på karakterene. Kraftfølelsen på å knakke til ein zombie med de ulike "våpnene" var meget gjennomført syns eg.

Spørs om det kan bli langtrekkelig ja, men dette ser ihvertfall ut til å bli herlig gladvold for de som liker det :)

EDIT: Blei angrepet av en kvinne zombie, hu bet ganske vill rundt kjønnsområdet. Om dette er ein gimick eller bare tilfeldighet veit eg ikkje. Men uansett så var det litt morsomt :D

Lenke til kommentar

Det meste ja. Ta dere en tur i sporst butikken i andre etasje, der finner du golf køller og balltre :D Sykt kult og stå og skyte golf baller in i mengden... Dette spillet er topp!

Har noen andre dere funnet Ninja sverdet? Det får du slaktet mange med ;)

Endret av gas
Lenke til kommentar

Hadde ikke vært bedre å snudd denne lista med fet font slik at de nyeste titlene kom øverst og de eldre nedover? Må da også være enklere for han som vedlikeholder lista.

Ser at alle nye spill havner øverst på lista med uthevet font. Når de ikke er nye lenger havner de på bunnen. Blir jo "slitsomt" og litt roret å flytte de rundt slik. Ved å a de nyeste på toppen og eldre nedover kan man bare endre fontstørrelse uten å flytte på teksten også. :innocent:

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Testet Dead Rising demoen. Ikke veldig imponert. Morsomt å bruke mange forskjellige våpen, men hvor kjedelig det er i lengden... Nok en gang "next-gen" som bare øker antall fiender på skjermen og ikke gjør noe særlig mer enn hva vi får i dagens generasjon.

Lenke til kommentar
Testet Dead Rising demoen. Ikke veldig imponert. Morsomt å bruke mange forskjellige våpen, men hvor kjedelig det er i lengden... Nok en gang "next-gen" som bare øker antall fiender på skjermen og ikke gjør noe særlig mer enn hva vi får i dagens generasjon.

6615735[/snapback]

Joda kunne selv ha forventet litt mer av det grafiske, men å sette på en bøtte eller bamsehode over hode på en zombie for deretter å bruke sleggen og mose hode er sykt bra annimert.

Ellers er jeg litt beskymret ang variasjonen i fulversjonen. Er liksom ikke så utfordrene engasjerende å mose trynet på alle zombiene man kommer over i flere timer.

Lenke til kommentar

6615735[/snapback]

Joda kunne selv ha forventet litt mer av det grafiske, men å sette på en bøtte eller bamsehode over hode på en zombie for deretter å bruke sleggen og mose hode er sykt bra annimert.

Ellers er jeg litt beskymret ang variasjonen i fulversjonen. Er liksom ikke så utfordrene engasjerende å mose trynet på alle zombiene man kommer over i flere timer.

6615927[/snapback]

Nå er det ikke det grafiske jeg mest tenkte på. Altså next-gen virker litt overdrevet når man ser denne typen spill hvor man egentlig ikke bringer noe nytt. Kanskje litt vanskelig i dagens spillverden, da "alt" er liksom gjort før. DR virker litt tamt, for du gjør stort sett det samme hele tiden. Hva med litt variasjon både i gameplay og level? Syns utviklere burde se litt mer på artdesign i next-gen, for til nå er det få spill som virkelig viser hva next-gen er.

Jeg klarer liksom ikke helt å forklare hva det er heller... men å ikke ha noe motivasjon når man skal enten hjelpe/redde noen er litt dårlig. Nå har det ikke mye med next-gen bare å gjøre riktignok, uansett jeg krever litt mer av spill i dag.

Lenke til kommentar
@TCi: Tror Mass Effect og Too Human kan være noen titler med litt mere "next-gen".

6619709[/snapback]

Ja det kan vel så være, de interesserer ikke meg men.

Venter spent på Splinter Cell Double Agent og Rainbow Six Las Vegas. Og kanskje Spiderman 3 (om de går tilbake til kontrollen i Spiderman 2) og Superman Returns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...