Tøffli Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Jammen dette høres jo artig ut! :!: Gleder meg til demoen er nede! Liker jeg det blir det nok et kjøp... men selv likte jeg alle demoene som er ute, spesielt Ninety Nine Nights! Dersom det går som jeg håper blir det både Dead Rising, N3 og Saints Row. Uff, Marketplace ribber meg... får bare enda mer lyst på fullversjonen når demoen er bra Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Copy-Paste: ead Rising var faktisk umåtelig sykt. Herlig å kunne bruke ALT som våpen, kaste cd`er,sett legomenn huer på zombiene,knuse skallen med gitarer og heilt villt. Herlig bruk av motion blur,og deilig grafikk på karakterene. Kraftfølelsen på å knakke til ein zombie med de ulike "våpnene" var meget gjennomført syns eg. Spørs om det kan bli langtrekkelig ja, men dette ser ihvertfall ut til å bli herlig gladvold for de som liker det EDIT: Blei angrepet av en kvinne zombie, hu bet ganske vill rundt kjønnsområdet. Om dette er ein gimick eller bare tilfeldighet veit eg ikkje. Men uansett så var det litt morsomt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 snip Kan man bruke absolutt alt som våpen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Det meste ja. Ta dere en tur i sporst butikken i andre etasje, der finner du golf køller og balltre Sykt kult og stå og skyte golf baller in i mengden... Dette spillet er topp! Har noen andre dere funnet Ninja sverdet? Det får du slaktet mange med Endret 4. august 2006 av gas Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Dette var jo utorlig artig, ihvertfall det lille jeg prøvde... Veldig deilig grafikk, lyd og bevegelser! At man nesten kan bruke alt, deriblant f.eks cder hjelper en hel del... Dette blir nesten garantert et kjøp! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hehe.. Cder er genialt og bruke Står der og kaster på dem til dem dør! Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Det er ca. 500 forskjellige våpen i fullversjonen av spillet Deilig spill som hadde det meste, garrantert kjøp Endret 4. august 2006 av Lokiboki Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Hadde ikke vært bedre å snudd denne lista med fet font slik at de nyeste titlene kom øverst og de eldre nedover? Må da også være enklere for han som vedlikeholder lista. Ser at alle nye spill havner øverst på lista med uthevet font. Når de ikke er nye lenger havner de på bunnen. Blir jo "slitsomt" og litt roret å flytte de rundt slik. Ved å a de nyeste på toppen og eldre nedover kan man bare endre fontstørrelse uten å flytte på teksten også. Endret 4. august 2006 av Mazeking Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Testet Dead Rising demoen. Ikke veldig imponert. Morsomt å bruke mange forskjellige våpen, men hvor kjedelig det er i lengden... Nok en gang "next-gen" som bare øker antall fiender på skjermen og ikke gjør noe særlig mer enn hva vi får i dagens generasjon. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Testet Dead Rising demoen. Ikke veldig imponert. Morsomt å bruke mange forskjellige våpen, men hvor kjedelig det er i lengden... Nok en gang "next-gen" som bare øker antall fiender på skjermen og ikke gjør noe særlig mer enn hva vi får i dagens generasjon. 6615735[/snapback] Joda kunne selv ha forventet litt mer av det grafiske, men å sette på en bøtte eller bamsehode over hode på en zombie for deretter å bruke sleggen og mose hode er sykt bra annimert. Ellers er jeg litt beskymret ang variasjonen i fulversjonen. Er liksom ikke så utfordrene engasjerende å mose trynet på alle zombiene man kommer over i flere timer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Syns grafikken var ypperlig på min vanlige TV eg, animasjonene er også bra utført som sagt. Blowjob zombier er også morro Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Testet Dead Rising demoen. Ikke veldig imponert. Morsomt å bruke mange forskjellige våpen, men hvor kjedelig det er i lengden... Nok en gang "next-gen" som bare øker antall fiender på skjermen og ikke gjør noe særlig mer enn hva vi får i dagens generasjon. 6615735[/snapback] Joda kunne selv ha forventet litt mer av det grafiske, men å sette på en bøtte eller bamsehode over hode på en zombie for deretter å bruke sleggen og mose hode er sykt bra annimert. Ellers er jeg litt beskymret ang variasjonen i fulversjonen. Er liksom ikke så utfordrene engasjerende å mose trynet på alle zombiene man kommer over i flere timer. 6615927[/snapback] Nå er det ikke det grafiske jeg mest tenkte på. Altså next-gen virker litt overdrevet når man ser denne typen spill hvor man egentlig ikke bringer noe nytt. Kanskje litt vanskelig i dagens spillverden, da "alt" er liksom gjort før. DR virker litt tamt, for du gjør stort sett det samme hele tiden. Hva med litt variasjon både i gameplay og level? Syns utviklere burde se litt mer på artdesign i next-gen, for til nå er det få spill som virkelig viser hva next-gen er. Jeg klarer liksom ikke helt å forklare hva det er heller... men å ikke ha noe motivasjon når man skal enten hjelpe/redde noen er litt dårlig. Nå har det ikke mye med next-gen bare å gjøre riktignok, uansett jeg krever litt mer av spill i dag. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Blowjob zombier er også morro 6615984[/snapback] Synes jeg merka flere dame-zombier som gjorde det... To ganger. Ingen menn. Heh, det må være noe i det! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Blowjob zombier er også morro 6615984[/snapback] Synes jeg merka flere dame-zombier som gjorde det... To ganger. Ingen menn. Heh, det må være noe i det! 6616620[/snapback] Sikkert flust av slike små-pek i det spillet Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Gears Of War Demo ute nå! @Mala Ja, blir vel 18 år uansett, så. Bare se på hun dama med den pistolen. Utringingen er jo større enn ekvator, ellerno'. Endret 5. august 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
nacho Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Gears Of War Demo ute nå! 6616881[/snapback] Man kødder ikke med sånt Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Gears Of War Demo ute nå! 6616881[/snapback] Man kødder ikke med sånt 6616922[/snapback] Sorry. Det var heeelt upassende. Jeg skammer meg. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 @TCi: Tror Mass Effect og Too Human kan være noen titler med litt mere "next-gen". @GameMaker: Hadde du vært en zombie i Dead Rising, hadde jeg brukt jåen på deg!! MAN KØDDER IKKE MED SLIKT! Birger Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 @TCi: Tror Mass Effect og Too Human kan være noen titler med litt mere "next-gen". 6619709[/snapback] Ja det kan vel så være, de interesserer ikke meg men. Venter spent på Splinter Cell Double Agent og Rainbow Six Las Vegas. Og kanskje Spiderman 3 (om de går tilbake til kontrollen i Spiderman 2) og Superman Returns. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Gears Of War Demo ute nå! HALLO!? Her er jeg på ferie i utlandet og vurderer å bestille tidlig returbillett på slike utsagn. Som sagt; MAN KØDDER IKKE OM SLIKT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå