kewell79 Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Har lastet ned SF2. Moro er det, men jammen meg er det vanskelig og. Fler som synes det er vanskelig? 6601258[/snapback] vanskeligere enn DOA4 jo Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Street Fighter har egentlig aldri vært enkelt, har det på PSP, å det er ekstremt vanskelig. Også har jeg SF2 på emulator, det er også ekstremt vanskelig. Jeg kan ikke huske at de spillene var så vanskelig i gamle dager. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg kan ikke huske at de spillene var så vanskelig i gamle dager. 6601353[/snapback] Siste eg spillte Street Fighter var vel på Super Nintendo, meiner å huske eg fikk bra svingen på det da. Skal laste dette etter jobb, for og så in her å klage sikkert Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Herregud så bra dette skal bli, gleder meg enormt til å spille live =D Lenke til kommentar
dookaq Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 til de som spiller sf2 lurer på om dere bruker analogen eller de "harde" knappe for å spilla? Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Helt sikkert mulig å bruke begge deler Lenke til kommentar
dookaq Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Helt sikkert mulig å bruke begge deler 6601468[/snapback] ja jeg vet det men lurte barepå hva folk syntes at føltes best:P Endret 2. august 2006 av dookaq Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 SF2 ble virkelig en nedtur for meg i hvertfall! Syns at når de skal gi ut spillene på 360`en så kunne de ha pusset dem opp litt. Ser jo ut som en direkte port fra tidlig på 90-tallet. Kunne heller gitt spilleren mulighet til å velge retro-versjon med orginal grafikk osv. slik som på geometry wars. Og spillet i seg selv... Tja... Ble minnet på fustrasjon fra barndommen nå, ja! Fryktelig vanskelig, men mest irriterende. Slik som Ryu som driver på å sender 5-6 ildkuler etter hverandre. Veldig vanskelig å utføre special-moves, men slik har jo SF altid vært. I det hele syns jeg at jeg har sløset vekk 800MS-dollars her... Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Street Fighter 2 pleide da ikke være noe særlig vanskelig før i slutten når Bison skulle tas. Har veldig lyst på dette spillet på Xboxen nå Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Street Fighter 2 pleide da ikke være noe særlig vanskelig før i slutten når Bison skulle tas. Har veldig lyst på dette spillet på Xboxen nå 6602096[/snapback] Bare kjøp det du... Nå har jeg fått nok! Gidder ikke spille det mer! Vant 6 kamper på 24 forsøk. På vansklihetsgrad 0 av 6. Føles jo mest som lotto! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Syns at når de skal gi ut spillene på 360`en så kunne de ha pusset dem opp litt. Ser jo ut som en direkte port fra tidlig på 90-tallet. Kunne heller gitt spilleren mulighet til å velge retro-versjon med orginal grafikk osv. slik som på geometry wars. 6601796[/snapback] Da hadde jo hele 'retro' følelsen forsvunnet! Geometry Wars: Evolved og Retro er to forskjellige spill... Ikke bare grafikken som er forskjellig. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Street Fighter 2 pleide da ikke være noe særlig vanskelig før i slutten når Bison skulle tas. Har veldig lyst på dette spillet på Xboxen nå 6602096[/snapback] Bare kjøp det du... Nå har jeg fått nok! Gidder ikke spille det mer! Vant 6 kamper på 24 forsøk. På vansklihetsgrad 0 av 6. Føles jo mest som lotto! 6602145[/snapback] Da er du bedre enn meg.. Klarer ikke å vinne en omgang engang jeg.. hehe.. ga opp det her. Street Fighter 2 til Snes var enklere.. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Bare prøvd Trial version, men klarte uansett ikke å vinne en kamp på altfor mange forsøk... Men du verden, det vekker mange minner! Kjente igjen frustrasjonen gitt! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det var litt for vanskelig. AI'en var så feig; Enten kaster de ild-kuler, eller så gjør de det der "sitte å sparke"... Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Litt for imba AI ja.. Spill som man spiller om man kjeder seg eller for å drepe venner.. Chun Li rokker, og det så nesten ut som man kunne bruke en kamerat (2player) til å greie arcade mode ? Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 hømmm..... kjøper heller mortal kombat3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ah der var eg ferdig med ferien i Bulgaria. Digg og komme hjem til to nye Demoer: P Laster ned nå! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Dead Rising-demo ligger nå på marketplace og venter på alle spillkåte 360-eiere. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Lurer på om det ville blitt lastet ned fortere vist jeg logget på US kontoen min Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) holycrap! skal lastes ned nå! Nesten litt utrolig at så mye bra skal komme på en gang hehe Endret 4. august 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå