Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Saints Row demo ute NÅ! :dribble:  904MB! (er på jobb, så får ikke prøvd det, men fått sambo til å sette igang nedlasting...) :D

6594529[/snapback]

Det var nesten litt irriterende! Drar på jobb halv 2, så får ikkje tetet det så lenge :cry:

*laster*

Lenke til kommentar

dette skrev du i 3 forskjellige poster? Holdt det ikke med 1?!

Noen som har testet det?! Skal laste det ned på fredag/natt til lørdag etter jobb og teste det lørdag kveld tenker jeg så får se om det er "nok en kopi" av GTA eller om det er et spill jeg kommer til å like mer enn GTA.......

Lenke til kommentar
dette skrev du i 3 forskjellige poster? Holdt det ikke med 1?!

Noen som har testet det?! Skal laste det ned på fredag/natt til lørdag etter jobb og teste det lørdag kveld tenker jeg så får se om det er "nok en kopi" av GTA eller om det er et spill jeg kommer til å like mer enn GTA.......

6595421[/snapback]

Jeg har testet det.. Vanskelig å si om det vil bli bedre en GTA.. Man får bare en bitteliten del av spillet å boltre seg på, men det virker lovende.. :)

Lenke til kommentar

Hmm....Tenk på de som jobber 08.00 til 22.00 hver dag du:) De kan virkelig syte. Selv er jeg en av dem,men får lurt inn et par timer med spilling i helgene så jeg er rett og slett fornøyd. Grafikken på saints Row er vel slik vi har sett på trailere vel?! Eller er denne justert til det verre/bedre?! Skal bli spennende å få testet det......

Lenke til kommentar
Hmm....Tenk på de som jobber 08.00 til 22.00 hver dag du:) De kan virkelig syte. Selv er jeg en av dem,men får lurt inn et par timer med spilling i helgene så jeg er rett og slett fornøyd.  Grafikken på saints Row er vel slik vi har sett på trailere vel?! Eller er denne justert til det verre/bedre?! Skal bli spennende å få testet det......

6595628[/snapback]

Synes grafikken var imponerende, med lite fps. Mulig det har noe med at jeg spiller på HD-tv og gjøre.. Spesielt vannet,eksplosjoner,biler og ''filmene'' så veldig bra ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...