iStephano Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ah gleder meg til i kveld, denne demoen har jeg ventet altfor lenge på! Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Saints Row demo ute NÅ! 904MB! (er på jobb, så får ikke prøvd det, men fått sambo til å sette igang nedlasting...) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Saints Row demo ute NÅ! 904MB! (er på jobb, så får ikke prøvd det, men fått sambo til å sette igang nedlasting...) 6594529[/snapback] Det var nesten litt irriterende! Drar på jobb halv 2, så får ikkje tetet det så lenge *laster* Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 dette skrev du i 3 forskjellige poster? Holdt det ikke med 1?! Noen som har testet det?! Skal laste det ned på fredag/natt til lørdag etter jobb og teste det lørdag kveld tenker jeg så får se om det er "nok en kopi" av GTA eller om det er et spill jeg kommer til å like mer enn GTA....... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Dette har jeg ventet lenge på endelig er demoen kommet, laster ned i dette øyeblikk. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 dette skrev du i 3 forskjellige poster? Holdt det ikke med 1?! Noen som har testet det?! Skal laste det ned på fredag/natt til lørdag etter jobb og teste det lørdag kveld tenker jeg så får se om det er "nok en kopi" av GTA eller om det er et spill jeg kommer til å like mer enn GTA....... 6595421[/snapback] Jeg har testet det.. Vanskelig å si om det vil bli bedre en GTA.. Man får bare en bitteliten del av spillet å boltre seg på, men det virker lovende.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 dette skrev du i 3 forskjellige poster? Holdt det ikke med 1?! Føler trangen til å syte når slitk som dette skjer Uansett, blir kos å komme heim til boxen min i dag altså Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hmm....Tenk på de som jobber 08.00 til 22.00 hver dag du:) De kan virkelig syte. Selv er jeg en av dem,men får lurt inn et par timer med spilling i helgene så jeg er rett og slett fornøyd. Grafikken på saints Row er vel slik vi har sett på trailere vel?! Eller er denne justert til det verre/bedre?! Skal bli spennende å få testet det...... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Tok meg ca 1 time å fullføre demoen, første tanken som slo meg etterpå var at det her spillet SKAL jeg ha Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hmm....Tenk på de som jobber 08.00 til 22.00 hver dag du:) De kan virkelig syte. Selv er jeg en av dem,men får lurt inn et par timer med spilling i helgene så jeg er rett og slett fornøyd. Grafikken på saints Row er vel slik vi har sett på trailere vel?! Eller er denne justert til det verre/bedre?! Skal bli spennende å få testet det...... 6595628[/snapback] Synes grafikken var imponerende, med lite fps. Mulig det har noe med at jeg spiller på HD-tv og gjøre.. Spesielt vannet,eksplosjoner,biler og ''filmene'' så veldig bra ut Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Skal laste den ned når jeg kommer hjem. Er i Trondheim nå. Blir vel ikke før helgen. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Spillet var bra. Men noe som irriterer meg er at jeg begynner å gå lei av å spille spill det er jo utrolig kjipt egentlig... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Fikk bare spilt 10min før jobb, men jeg ble imponert, morsomme, stillige effekter. En liten "ganster" by. Men samtidig ikke det samme som GTA. Mye morsomt man kan gjøre. Skal spilles mer i kveld Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) En tro kopi av GTA, sklir ikke mange millimetrene unna. Men spillet er bra, sikkert noe jeg kommer til å kjøpe Endret 1. august 2006 av Sammeh Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 En tro kopi av GTA, sklir ikke mange millimetrene unna. Men spillet er bra, sikkert noe jeg kommer til å kjøpe 6599463[/snapback] Viss det er en tro kopi av et av verdens beste spill. Hva er problemet Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 idag skal jo street fighter komme, endelig Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 idag skal jo street fighter komme, endelig 6600669[/snapback] løøøp og kjøp Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 idag skal jo street fighter komme, endelig 6600669[/snapback] HOOOY!!! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Kjedelig at Lumines Live ikke ble sluppet i juli. Release date har hele tiden vært i juli,men kan vist ikke stole på ms Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Har lastet ned SF2. Moro er det, men jammen meg er det vanskelig og. Fler som synes det er vanskelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå