Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg likte Ninety-Nine Nights demoen veldigt godt, likte godt og boltre meg med hundrevis av goblins og bare slakta dem :D, ser ut som att jeg kommer kansje skaffa dette spillet når det kommer :).

6575533[/snapback]

Må si meg enig der, har venta lenge på dette spillet og likte det godt. :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Table Tennis var utrolig hendig spill altså, solide kontroller og greier :cool:

6561597[/snapback]

Ja tok ikke lange tiden før du mestret det liksom. Men føler ikke at det er så bra at jeg gidder å kjøpe det. Blir for repetivt.

Lenke til kommentar
Table Tennis var utrolig hendig spill altså, solide kontroller og greier :cool:

6561597[/snapback]

Ja tok ikke lange tiden før du mestret det liksom. Men føler ikke at det er så bra at jeg gidder å kjøpe det. Blir for repetivt.

6575765[/snapback]

Ja, eg føler det litt spnn eg også. Neppe eit kjøp, i likhet med 99 Nights. Altfor pisskjedelig å makke ned 1000 på 1000 av orker og det som er. Fikk akkurat det samme intrykket av demoen som eg fikk av filmene eg har sett, eit typisk østen spill. Godt at MS satser på slike spill egentlig, da de sliter kraftig der nede.

Imponerende antall med fiender på skjermen,og uten hakking i tillegg. Men veldig kjedelig gameplay.

Lenke til kommentar
Eit typisk østen spill.  Godt at MS satser på slike spill egentlig, da de sliter kraftig der nede.

6575932[/snapback]

Der nede i østen ja. Nede der.

Men ja, det virker som de østlige utviklerne liker å lage spill som det der...

Akkurat som vestlige utviklere liker å lage GTA-kloner. :)

Lenke til kommentar
Eit typisk østen spill.  Godt at MS satser på slike spill egentlig, da de sliter kraftig der nede.

6575932[/snapback]

Der nede i østen ja. Nede der.

Men ja, det virker som de østlige utviklerne liker å lage spill som det der...

Akkurat som vestlige utviklere liker å lage GTA-kloner. :)

6576175[/snapback]

Jess! Liker ikkje GTA kloner heller eg :wee: Men som sagt tidligere, føler dette er eit show-off spill. Men det er min meining ihvertfall.

Lenke til kommentar
Jeg likte Ninety-Nine Nights demoen veldigt godt, likte godt og boltre meg med hundrevis av goblins og bare slakta dem :D, ser ut som att jeg kommer kansje skaffa dette spillet når det kommer :).

6575533[/snapback]

Må si meg enig der, har venta lenge på dette spillet og likte det godt. :green:

6575731[/snapback]

Samme her, elsker japanske RPG's.. Håper bare spillet kommer snart som i aug release her i europa og..

Lenke til kommentar
Aiai, i morgen kommer Saints Row demo'n. Tanker?

Må selv bort å jobbe til onsdagen.  :(

6588052[/snapback]

Eg skal jobber ettermiddagsskift da...Så eg får nok ikkje testet det før utpå kvellinga uansett. Fikk akkurat MotoGP og TR:Legends i hus, så blir nok mange timer på xboxen framover :whistle:

Lenke til kommentar
Aiai, i morgen kommer Saints Row demo'n. Tanker?

Må selv bort å jobbe til onsdagen.  :(

6588052[/snapback]

Eg skal jobber ettermiddagsskift da...Så eg får nok ikkje testet det før utpå kvellinga uansett. Fikk akkurat MotoGP og TR:Legends i hus, så blir nok mange timer på xboxen framover :whistle:

6589843[/snapback]

Slapp du unna tollen?? Da må du gi link til siden så jeg å kan bestille.. Hvertfall Moto GP :D

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar

OT prat ftw:

play-asia.com

Her kan man rett og slett si i fra at de skal skrive opp halv pris på alle ordrer,slik at spillene kommer under den magiske 200,- grensen. Man får region free spill til 250,- stk. Og man finner bla. MotoGP, TR,Prey (!!) av nyere titler. Frakten kommer på rundt 20,- pr ordre. Så får man med rabattkupong på 5 USD i disse dager :wee:

Skal bestille meg Prey derifra tenkte eg. Og ja, begge pakkene slapp unna tollen :p

Lenke til kommentar
OT prat ftw:

play-asia.com

Her kan man rett og slett si i fra at de skal skrive opp halv pris på alle ordrer,slik at spillene kommer under den magiske 200,- grensen. Man får region free spill til 250,- stk. Og man finner bla. MotoGP, TR,Prey (!!) av nyere titler. Frakten kommer på rundt 20,- pr ordre. Så får man med rabattkupong på 5 USD i disse dager :wee:

Skal bestille meg Prey derifra tenkte eg. Og ja, begge pakkene slapp unna tollen :p

6593189[/snapback]

FTW!! :tease:

Takk skal du ha :) Nå er det bare å bestille :p

Lenke til kommentar
OT prat ftw:

play-asia.com

6593189[/snapback]

FTW!! :tease:

Takk skal du ha :) Nå er det bare å bestille :p

6593444[/snapback]

Ingen sak!

Etter du har bedt dem gjøre sitt med prisen, vil du få ein mail som som spør om at dette vil bli gjort på alle framtidige ordre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...