Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg likte Ninety-Nine Nights demoen veldigt godt, likte godt og boltre meg med hundrevis av goblins og bare slakta dem , ser ut som att jeg kommer kansje skaffa dette spillet når det kommer . 6575533[/snapback] Må si meg enig der, har venta lenge på dette spillet og likte det godt. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Table Tennis var utrolig hendig spill altså, solide kontroller og greier 6561597[/snapback] Ja tok ikke lange tiden før du mestret det liksom. Men føler ikke at det er så bra at jeg gidder å kjøpe det. Blir for repetivt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Table Tennis var utrolig hendig spill altså, solide kontroller og greier 6561597[/snapback] Ja tok ikke lange tiden før du mestret det liksom. Men føler ikke at det er så bra at jeg gidder å kjøpe det. Blir for repetivt. 6575765[/snapback] Ja, eg føler det litt spnn eg også. Neppe eit kjøp, i likhet med 99 Nights. Altfor pisskjedelig å makke ned 1000 på 1000 av orker og det som er. Fikk akkurat det samme intrykket av demoen som eg fikk av filmene eg har sett, eit typisk østen spill. Godt at MS satser på slike spill egentlig, da de sliter kraftig der nede. Imponerende antall med fiender på skjermen,og uten hakking i tillegg. Men veldig kjedelig gameplay. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Det er vel det som er problemet med next-gen til nå. Utviklere vil vise fram kraften, men gjør det på feil måte. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Eit typisk østen spill. Godt at MS satser på slike spill egentlig, da de sliter kraftig der nede. 6575932[/snapback] Der nede i østen ja. Nede der. Men ja, det virker som de østlige utviklerne liker å lage spill som det der... Akkurat som vestlige utviklere liker å lage GTA-kloner. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Eit typisk østen spill. Godt at MS satser på slike spill egentlig, da de sliter kraftig der nede. 6575932[/snapback] Der nede i østen ja. Nede der. Men ja, det virker som de østlige utviklerne liker å lage spill som det der... Akkurat som vestlige utviklere liker å lage GTA-kloner. 6576175[/snapback] Jess! Liker ikkje GTA kloner heller eg Men som sagt tidligere, føler dette er eit show-off spill. Men det er min meining ihvertfall. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg likte Ninety-Nine Nights demoen veldigt godt, likte godt og boltre meg med hundrevis av goblins og bare slakta dem , ser ut som att jeg kommer kansje skaffa dette spillet når det kommer . 6575533[/snapback] Må si meg enig der, har venta lenge på dette spillet og likte det godt. 6575731[/snapback] Samme her, elsker japanske RPG's.. Håper bare spillet kommer snart som i aug release her i europa og.. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Utrolig kjedelig spill, og det er nesten drøyt å kalle det RPG, det er like mye RPG som de LOTR-spillene som kom for en stund siden... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Aiai, i morgen kommer Saints Row demo'n. Tanker? Må selv bort å jobbe til onsdagen. Endret 31. juli 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Aiai, i morgen kommer Saints Row demo'n. Tanker?Må selv bort å jobbe til onsdagen. 6588052[/snapback] Hyl, får ikke spilt på 2 uker... Mye å glede seg til når jeg får igjen xboxen min da sikkert *få denne tråden i mine innlegg* Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Aiai, i morgen kommer Saints Row demo'n. Tanker?Må selv bort å jobbe til onsdagen. 6588052[/snapback] Kommer det på Marketplace? Trodde det kun var i et eller annet magasin... Gleder meg mye til dette spillet! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Aiai, i morgen kommer Saints Row demo'n. Tanker?Må selv bort å jobbe til onsdagen. 6588052[/snapback] Eg skal jobber ettermiddagsskift da...Så eg får nok ikkje testet det før utpå kvellinga uansett. Fikk akkurat MotoGP og TR:Legends i hus, så blir nok mange timer på xboxen framover Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) har oppdatert side 1 med kommende arkade spill Endret 31. juli 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Saints Row demo kommer i morra klokken 19 (ifølge den offisielle hjemmesiden ihvertfall): http://developer.saintsrow.com/news/2006/0...mo_on_xbox_live Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Ingen som har prøvd Saints Row, eller er dere for opptatt med å spille det for å poste? EDIT; Åja. Rart. De sa jo at det skulle komme i dag... EDIT2; Nei nå rota jeg fælt. Endret 1. august 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Tips til kewell; Skift farge og tekst sånn: [SIZE=8][COLOR=blue]Hallo[/COLOR][/SIZE] Og hvis du ikke har mellomrom mellom alle demoene på lista, tror jeg det ville bli bedre og mer ryddig. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Aiai, i morgen kommer Saints Row demo'n. Tanker?Må selv bort å jobbe til onsdagen. 6588052[/snapback] Eg skal jobber ettermiddagsskift da...Så eg får nok ikkje testet det før utpå kvellinga uansett. Fikk akkurat MotoGP og TR:Legends i hus, så blir nok mange timer på xboxen framover 6589843[/snapback] Slapp du unna tollen?? Da må du gi link til siden så jeg å kan bestille.. Hvertfall Moto GP Endret 31. juli 2006 av Lokiboki Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 OT prat ftw: play-asia.com Her kan man rett og slett si i fra at de skal skrive opp halv pris på alle ordrer,slik at spillene kommer under den magiske 200,- grensen. Man får region free spill til 250,- stk. Og man finner bla. MotoGP, TR,Prey (!!) av nyere titler. Frakten kommer på rundt 20,- pr ordre. Så får man med rabattkupong på 5 USD i disse dager Skal bestille meg Prey derifra tenkte eg. Og ja, begge pakkene slapp unna tollen Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 OT prat ftw: play-asia.com Her kan man rett og slett si i fra at de skal skrive opp halv pris på alle ordrer,slik at spillene kommer under den magiske 200,- grensen. Man får region free spill til 250,- stk. Og man finner bla. MotoGP, TR,Prey (!!) av nyere titler. Frakten kommer på rundt 20,- pr ordre. Så får man med rabattkupong på 5 USD i disse dager Skal bestille meg Prey derifra tenkte eg. Og ja, begge pakkene slapp unna tollen 6593189[/snapback] FTW!! Takk skal du ha Nå er det bare å bestille Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 OT prat ftw: play-asia.com Her kan man rett og slett si i fra at de skal skrive opp halv pris på alle ordrer,slik at spillene kommer under den magiske 200,- grensen. Man får region free spill til 250,- stk. Og man finner bla. MotoGP, TR,Prey (!!) av nyere titler. Frakten kommer på rundt 20,- pr ordre. Så får man med rabattkupong på 5 USD i disse dager Skal bestille meg Prey derifra tenkte eg. Og ja, begge pakkene slapp unna tollen 6593189[/snapback] FTW!! Takk skal du ha Nå er det bare å bestille 6593444[/snapback] Ingen sak! Etter du har bedt dem gjøre sitt med prisen, vil du få ein mail som som spør om at dette vil bli gjort på alle framtidige ordre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå