Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

OfT:

Jeg vet hvorfor det ikke finnes, men en nettleser på Live hadde jo vært utrolig hyggelig. Det er jo også enkelt for MS og fikse det.

OT:

Alle bør eie Table Tennis. Det er et billig og utrolig lettlært spill. Også ser det bra ut. Kanskje vil demoen trigge salget skikkelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OffT:

Jeg vet hvorfor det ikke finnes, men en nettleser på Live hadde jo vært utrolig hyggelig. Det er jo også enkelt for MS og fikse det.

OnT:

Alle bør eie Table Tennis. Det er et billig og utrolig lettlært spill. Også ser det bra ut. Kanskje vil demoen trigge salget skikkelig.

6562017[/snapback]

OT:

Bruke kontrollen for å styre musa? Skrive inn addresser? Høres ikke særlig fristende ut for meg :dontgetit: (..Som ikke gidder å kjøpe tastatur til 360...)

OnT:

Jeg skulle egentlig låne det av en venn i england, men nå når jeg har prøvd demoen, syntes jeg at spillet virket kjedelig og repetitivt... Kunne ikke tenkt meg å spille dette i over en halvtime i strekk... :ermm:

Men på orntli så eier jeg jo i bordtennis. :yes: Bare spør denne brukeren!

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar
Skal kjøpe meg 360 om et par uker nå, blir mye å teste ut! Men jeg sitter fremdeles å lurer på om jeg skal ha Premium eller Core. :hmm:

6554743[/snapback]

Elkjøp selger jo core med Ridge Racer 6 for 1700kr bare nå. Legg til harddisk til 750 så blir det 2495. 500 kr billigere enn premium pakken.

Går glipp av headset og komponent kabel, men trenger man ikke det er jo dette ganske mye lurere.

Lenke til kommentar
Skal kjøpe meg 360 om et par uker nå, blir mye å teste ut! Men jeg sitter fremdeles å lurer på om jeg skal ha Premium eller Core. :hmm:

6554743[/snapback]

Elkjøp selger jo core med Ridge Racer 6 for 1700kr bare nå. Legg til harddisk til 750 så blir det 2495. 500 kr billigere enn premium pakken.

Går glipp av headset og komponent kabel, men trenger man ikke det er jo dette ganske mye lurere.

6565059[/snapback]

Og trådløs kontroller ;) Er kjekt å ha det også! Men koster jo ikkje skjorta heller da..

Lenke til kommentar
Kanskje LITT unødvendig for de som allerede har datamaskin da... Og det gjelder MINST 70-80% av forumet.

...

6562735[/snapback]

Joda. Men jeg vil surfe på 32-tommeren i stuen. Og jeg har ingen pc koblet direkte til tv`en, kun trådløst gjennom 360 og XP. ("Snart" Vista og MCE)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Ninety-Nine Nights demo har kommet på Marketplace

6572243[/snapback]

Wooho! Endelig! Har venta lenge på det. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...