Nonsens Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Frogger var stygt som bare rakkern. Ikke mye high def der i gården. Altså, retro, men ikke koselig retro. 6477794[/snapback] Jeg synes også det så rimelig slapt ut - men kanskje ny grafikk bare er tilgjengelig for de som kjøper? I så fall en tabbe å ikke gi en smakebit av dette i prøveversjonen. Se her: ''Enhanced artwork and backdrops; players can now choose to play the original arcade classic graphics or the new enhanced graphics. '' Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Vil ikke si morsom. Heller patetisk. At slikt selger viser bare hvor dårlig spillindustrien har blitt. Hvor elendige spill serlger mer enn gode pga. vold, sex og hva det nå er. 6461665[/snapback] "Har blitt", eller slik den alltid har vært? 6466178[/snapback] En ting er vel sikkert. Den har ikke alltid vært slik nei. Hvordan kan du si noe sånt? Spillindustrien har blitt nesten slik som musikk og filmindustrien. Fokuserer på sex/vold for å øke salget. Heldigvis er det mange unntak ennå. Håper sannelig det ikke blir værre. 6473599[/snapback] Jeg står på mitt, har spilt spill siden Commodore 64-dagene, og har ikke merket noen økning i vold- og sextendensen i spill. Det jeg derimot har merket, er at media vier sex og vold i spill mye mer oppmerksomhet nå når spilling har blitt litt mer stuerent, og at volden og det som spiller på sex har blitt mer grafisk. Er velstort sett bare NES/SNES-dagene som blir stående som renset for blod og sex. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Vil ikke si morsom. Heller patetisk. At slikt selger viser bare hvor dårlig spillindustrien har blitt. Hvor elendige spill serlger mer enn gode pga. vold, sex og hva det nå er. 6461665[/snapback] "Har blitt", eller slik den alltid har vært? 6466178[/snapback] En ting er vel sikkert. Den har ikke alltid vært slik nei. Hvordan kan du si noe sånt? Spillindustrien har blitt nesten slik som musikk og filmindustrien. Fokuserer på sex/vold for å øke salget. Heldigvis er det mange unntak ennå. Håper sannelig det ikke blir værre. 6473599[/snapback] Jeg står på mitt, har spilt spill siden Commodore 64-dagene, og har ikke merket noen økning i vold- og sextendensen i spill. Det jeg derimot har merket, er at media vier sex og vold i spill mye mer oppmerksomhet nå når spilling har blitt litt mer stuerent, og at volden og det som spiller på sex har blitt mer grafisk. Er velstort sett bare NES/SNES-dagene som blir stående som renset for blod og sex. 6478440[/snapback] Nå tenker jeg mer på promoteringen av spillene, ikke bare innholdet. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 når kommer saints row demo? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 når kommer saints row demo? 6478573[/snapback] VAr vel snakk om i begynnelsen av august trur eg. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 1. aug for å være nøyaktig Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 1. aug for å være nøyaktig 6478595[/snapback] *glede seg* den burde være online, hvis de skal ha sjanse for å overbevise folk at de bringer noe nytt til sjangeren. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg syntes frogger var artig, men hvordan i heiteste huleste får de det til å LAGGE når man spiller på nett? Slapp koding, eller? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Har de pimpa grafikken i frogger eller? Lagg kan jo være at du har shait linje da Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) NCAA 2007 tilgjengelig nå i USA har ikke fått prøvd om demoen vil fungere på europeiske 360'er Endret 13. juli 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Har de pimpa grafikken i frogger eller? Lagg kan jo være at du har shait linje da 6479760[/snapback] Ja littegranne. Men har ikke shait linje... Og selv når jeg fant en med grønn ping, lagga det som faen... Sjekk her a'. Ny demo i dag! Eurogamer latest news! Likte ikke filmene selv da men... RTS ftw. Endret 13. juli 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Mass effect demo walkthrough movie er lagt ut på markedplass Etter å ha sett filmen ble jeg sinnsykt imponert! Gleder meg til dette, grafikken ser også veldig veldig lovende ut.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ok, Frogger er noe av det dårligste jeg har spillt i hele mitt liv. Leste på XBOX.com at de hadde ordna på det grafisk og greier, men når jeg spiller er det som om jeg har en feit arkade maskin i stua. Elendig. Har de kun shinet spillet opp i multiplayer eller? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ok, Frogger er noe av det dårligste jeg har spillt i hele mitt liv.Elendig. 6484768[/snapback] Hva var det du forventet av grafikken da? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ok, Frogger er noe av det dårligste jeg har spillt i hele mitt liv.Elendig. 6484768[/snapback] Hva var det du forventet av grafikken da? 6484816[/snapback] Helt enig med dark by design her. Dette var elendige greier. Jeg har 28" og selve spillet er jo krympa så jeg føler at jeg sitter og spiller på en reisetv. Spiller heller gameboy i stedet for denne dritten. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 men når jeg spiller er det som om jeg har en feit arkade maskin i stua. 6484768[/snapback] Det er jo hele poenget med Live Arcade... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Ja, men det er jo greit om de shiner spillet litt. Lite vits å ta en 1:1 kopi av noe som kom ut i 1981. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Skulle du ikke kunne spille enten gamleversjonen av Frogger, eller velge en ny, oppshina versjon da? Lenke til kommentar
Rævalution Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Skulle du ikke kunne spille enten gamleversjonen av Frogger, eller velge en ny, oppshina versjon da? 6485781[/snapback] Du må kjøpe spillet for å velge mellom gammel og ny grafikk. Demoversjonen har bare originalgrafikken. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Skulle du ikke kunne spille enten gamleversjonen av Frogger, eller velge en ny, oppshina versjon da? 6485781[/snapback] Du må kjøpe spillet for å velge mellom gammel og ny grafikk. Demoversjonen har bare originalgrafikken. 6486108[/snapback] Noe så idiotisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå