Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Frogger var stygt som bare rakkern. Ikke mye high def der i gården. Altså, retro, men ikke koselig retro.

6477794[/snapback]

Jeg synes også det så rimelig slapt ut - men kanskje ny grafikk bare er tilgjengelig for de som kjøper? I så fall en tabbe å ikke gi en smakebit av dette i prøveversjonen.

Se her: ''Enhanced artwork and backdrops; players can now choose to play the original arcade classic graphics or the new enhanced graphics. ''

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil ikke si morsom. Heller patetisk. At slikt selger viser bare hvor dårlig spillindustrien har blitt. Hvor elendige spill serlger mer enn gode pga. vold, sex og hva det nå er.

6461665[/snapback]

"Har blitt", eller slik den alltid har vært?

6466178[/snapback]

En ting er vel sikkert. Den har ikke alltid vært slik nei. Hvordan kan du si noe sånt? Spillindustrien har blitt nesten slik som musikk og filmindustrien. Fokuserer på sex/vold for å øke salget. Heldigvis er det mange unntak ennå. Håper sannelig det ikke blir værre.

6473599[/snapback]

Jeg står på mitt, har spilt spill siden Commodore 64-dagene, og har ikke merket noen økning i vold- og sextendensen i spill. Det jeg derimot har merket, er at media vier sex og vold i spill mye mer oppmerksomhet nå når spilling har blitt litt mer stuerent, og at volden og det som spiller på sex har blitt mer grafisk.

Er velstort sett bare NES/SNES-dagene som blir stående som renset for blod og sex.

Lenke til kommentar
Vil ikke si morsom. Heller patetisk. At slikt selger viser bare hvor dårlig spillindustrien har blitt. Hvor elendige spill serlger mer enn gode pga. vold, sex og hva det nå er.

6461665[/snapback]

"Har blitt", eller slik den alltid har vært?

6466178[/snapback]

En ting er vel sikkert. Den har ikke alltid vært slik nei. Hvordan kan du si noe sånt? Spillindustrien har blitt nesten slik som musikk og filmindustrien. Fokuserer på sex/vold for å øke salget. Heldigvis er det mange unntak ennå. Håper sannelig det ikke blir værre.

6473599[/snapback]

Jeg står på mitt, har spilt spill siden Commodore 64-dagene, og har ikke merket noen økning i vold- og sextendensen i spill. Det jeg derimot har merket, er at media vier sex og vold i spill mye mer oppmerksomhet nå når spilling har blitt litt mer stuerent, og at volden og det som spiller på sex har blitt mer grafisk.

Er velstort sett bare NES/SNES-dagene som blir stående som renset for blod og sex.

6478440[/snapback]

Nå tenker jeg mer på promoteringen av spillene, ikke bare innholdet.

Lenke til kommentar
Ok, Frogger er noe av det dårligste jeg har spillt i hele mitt liv.

Elendig.

6484768[/snapback]

Hva var det du forventet av grafikken da?

6484816[/snapback]

Helt enig med dark by design her.

Dette var elendige greier. Jeg har 28" og selve spillet er jo krympa så jeg føler at jeg sitter og spiller på en reisetv.

Spiller heller gameboy i stedet for denne dritten.

Lenke til kommentar
Skulle du ikke kunne spille enten gamleversjonen av Frogger, eller velge en ny, oppshina versjon da?

6485781[/snapback]

Du må kjøpe spillet for å velge mellom gammel og ny grafikk. Demoversjonen har bare originalgrafikken.

6486108[/snapback]

Noe så idiotisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...