Nitrius Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Chromehounds var ja, en skuffelse for meg, hadde håpet at den kunne måle seg med Mechassualt på vanlig xbox, men langt ifra, oppdragene var også sikkelig kjedelig, værtfall i demoen. Kan hende spillet her et potensial online, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe spillet for min del.. Edit: Kjøpte meg nettopp BF2: MC spilte demoen og syns det var sikkelig artig online. Endret 29. juni 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Og Street fighter 2 som skulle komme i juni ble visst ikke noe av da el.. jævla møkk Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Og Street fighter 2 som skulle komme i juni ble visst ikke noe av da el.. jævla møkk 6407653[/snapback] Juni er ikke over enda Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Men de har jo ikke sluppet ut noe på fredager hittil så.. hmrmrf. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Street Fighter burde faen meg ha kommet jah, nå har jeg ventet på det siden Februar. Blir visst bare utsetninger hele tiden. Leste i et blad at det skal komme 30. juni som er i morra så det er jo lov å håpe da. Men jeg er nesten sikker på at vi ikke får se det imorra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Wuhu! Esnek som min xbox skal på ferie i er kommet. Men eg må sende den via postkontoret da Oh well, slipper ihvertfall åvente på at UPS skal HENTE den hos meg Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Nå er Top Spin 2 "Wimbledon"-demo ute, samt ekstra kart til Call of Duty 2. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Siktingen på CH var jo helt idiot. Var jo umulig å se hvor man skulle skyte, fant jo aldri fi i det lille vinduet. Kunne sikkert sittet lenger og lært meg det, men jeg syntes det var en merkelig løsning å dele opp bildet på den måten. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg tror chromehounds godt kan kvalifiseres som topp 3 elendige demoer. Hvordan kan noen få lov til å lage noe så elendig? Trege bevegelser, null oversikt, enooormt trege våpen, dårlige teksturer, animasjoner og eksplosjoner, og et plott som virker rimelig tynt. Huff. Ikke verdt å laste ned engang. Edit: Mechwarrior uten hastighet, brauta våpen eller en mulighet for å hoppe og fly kan dette kalles. 6406948[/snapback] Helt enig... Dette var ikke verdt plassen på discen en gang! På ingen måte et verdig 360 spill! Ikke bare dårlig grafikk, bevegelser, tregt m.m., men så utrolig kjedelig! Lenke til kommentar
xstian Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Siktingen på CH var jo helt idiot. Var jo umulig å se hvor man skulle skyte, fant jo aldri fi i det lille vinduet. Kunne sikkert sittet lenger og lært meg det, men jeg syntes det var en merkelig løsning å dele opp bildet på den måten. 6410606[/snapback] Det var litt koko, men prøv å trykk ned høyrestikka, så bytter det lille og store vinduet plass, og da var det straks mer interessant... Lenge siden jeg spilte noe slikt... Krazy Ivan anyone? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Siktingen på CH var jo helt idiot. Var jo umulig å se hvor man skulle skyte, fant jo aldri fi i det lille vinduet. Kunne sikkert sittet lenger og lært meg det, men jeg syntes det var en merkelig løsning å dele opp bildet på den måten. 6410606[/snapback] Det var litt koko, men prøv å trykk ned høyrestikka, så bytter det lille og store vinduet plass, og da var det straks mer interessant... Lenge siden jeg spilte noe slikt... Krazy Ivan anyone? 6410818[/snapback] Krazy Ivan er vel eit gammelt PS1 spel? Meiner eg såg ein flott trailer av dette på ein eldgammel demo disc eg har liggende Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Noen som vet når Prey demoen kommer? Noe official greier rundt å går eller? Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Street Fighter kommer 30. juli ifølge 360updates.com. Siden er nede nå så jeg er ikke i stand til å gi link. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Noen som vet når Prey demoen kommer? Noe official greier rundt å går eller? 6412578[/snapback] Søndag Link Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 ligner ikke MS å legge ut en demo på en Søndag, men siden det kommer fra "Official Xbox Magazine" bør det stemme Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 prey demoen er ute nå! 6414300[/snapback] Hurra! Demoer klar til testing..når min xbox kommer fra Tyskland Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Stemmer det, sjekket nå selv, Prey demoen er ute Laster ned nå, men dæven den var på 1.17gb.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Stemmer det, sjekket nå selv, Prey demoen er ute Laster ned nå, men dæven den var på 1.17gb.. 6414396[/snapback] Kødder du? Hvorfor er den så stor i forhold til PC verisjonen? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Stemmer det, sjekket nå selv, Prey demoen er ute Laster ned nå, men dæven den var på 1.17gb.. 6414396[/snapback] Kødder du? Hvorfor er den så stor i forhold til PC verisjonen? 6414417[/snapback] Samme lurer jeg på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå