Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visa kortet ditt er vel registrert fra før av. Du går inn på Marketplace, trykker på X(Add Microsoft Points) der kan du velge hvor mange poeng til du vil kjøpe. Det er på en måte slags kontantkort :)

Endret av Spidy
Lenke til kommentar
Visa kortet ditt er vel registrert fra før av. Du går inn på Marketplace, trykker på X(Add Microsoft Points) der kan du velge hvor mange poeng til du vil kjøpe. Det er på en måte slags kontantkort :)

6367754[/snapback]

brukte kun visa kortet når jeg kjøpte gold pakken i butikken... funker fortsatt?

Lenke til kommentar

6367754[/snapback]

brukte kun visa kortet når jeg kjøpte gold pakken i butikken... funker fortsatt?

6368094[/snapback]

:hmm: Men har du prøvd? Ved innmelding av Gold abb må man jo ha registrert kortet sitt. Er ikke 100% sikker på dette her, så jeg kan ta feil :p

Lenke til kommentar

6367754[/snapback]

6368094[/snapback]

:hmm: Men har du prøvd? Ved innmelding av Gold abb må man jo ha registrert kortet sitt. Er ikke 100% sikker på dette her, så jeg kan ta feil :p

6368175[/snapback]

ja. gold kortet var et slags skraplodd (vant ikke da men :p ) der jeg skrev inn koden når jeg registretre brukeren min. men har ikke gjort noe annet enn det.

Lenke til kommentar

Gjett om jeg gleder meg til Saint's Row, ja. Selv om det er en stund til August da. Men men, så lenge Prey Demo og Street Fighter dukker opp snart så har jeg noe å holde meg gåen på i et par uker. Håper bare de forter seg.

Lenke til kommentar

Fungerer følgende??

1. Jeg kjøper GRAW: Chapter 2. Laster ned på min Hard Disk.

2. Går til en kompis. Registrerer en gjestekonto hos han, og bruker mitt gamertag.

3. Går på Marketplace hvor det står at jeg har kjøpt og betalt Chapter 2, og kan laste det ned på nytt.

4. Laster det ned på min kompis sin Hard Disk.

Har vi da 2 stk chapter 2 av prisen for ett??

I så fall kan vi gjøre det samme med UNO, PGR3 Fast Pack, osv...

Eventuelt at jeg må ta Recover Account på min venn sin 360, og fylle inn mine Online-data.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar
Fungerer følgende??

2. Går til en kompis. Registrerer en gjestekonto hos han, og bruker mitt gamertag.

3. Går på Marketplace hvor det står at jeg har kjøpt og betalt Chapter 2, og kan laste det ned på nytt.

Eventuelt at jeg må ta Recover Account på min venn sin 360, og fylle inn mine Online-data.

6387565[/snapback]

dette lurer jeg også på. Hvis noen vet eller har sjansen for å prøve så please svar da. ;)

Lenke til kommentar
Fungerer følgende??

6387565[/snapback]

Tvilsomt. Jeg mener på at det står på ekstragreiene til Kameo at "this content is limited to this Xbox" eller noe i den dur. Tror nok de har sikret seg at det ikke flere Xboxer kan bruke det samme ja ;)

Lenke til kommentar

Men nå "låner" jeg en Xbox 360 av Elkjøp mens min er på service.

Selvsagt er det min HardDisk som står på, men vil ikke chapter 2 fungere på min egen konsoll når jeg får den igjen???

Da blir jegsint, og da har jeg blåst 164,- ut av vinduet i går på Uno, Chapter 2 og Fast Pack.

Lenke til kommentar

Selvsagt er det min HardDisk som står på, men vil ikke chapter 2 fungere på min egen konsoll når jeg får den igjen?

Da blir jegsint, og da har jeg blåst 164,- ut av vinduet i går på Uno, Chapter 2 og Fast Pack.

6390139[/snapback]

Jo det vil virke mener jeg. Det er kontoen din som du har betalt for.

Jeg solgte min core pakke med hard disk og fikk en ny premium.

Når jeg logget meg inn så kunne jeg laste ned gratis de tingene jeg hadde betalt før av.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Selvsagt er det min HardDisk som står på, men vil ikke chapter 2 fungere på min egen konsoll når jeg får den igjen?

6390139[/snapback]

jeg kan bekrefte at dette vil fungere, en kompis av meg (som ikke er online)tok med harddisken sin til meg for å kjøpe Uno og Jewel (jævel :!: ) Quest, så tok han med seg harddisken sin hjem og spilte Uno og Jewel Quest :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...