*Magnus* Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 hvordan fungerer nedlastning av GRAW ch2? med tanke på dette poeng tingen? derre 1200... jeg har gold abb.. vet ikke hvordan dette fungerer.. må jeg skrive inn visa nummer eller noe? Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Visa kortet ditt er vel registrert fra før av. Du går inn på Marketplace, trykker på X(Add Microsoft Points) der kan du velge hvor mange poeng til du vil kjøpe. Det er på en måte slags kontantkort Endret 23. juni 2006 av Spidy Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Visa kortet ditt er vel registrert fra før av. Du går inn på Marketplace, trykker på X(Add Microsoft Points) der kan du velge hvor mange poeng til du vil kjøpe. Det er på en måte slags kontantkort 6367754[/snapback] brukte kun visa kortet når jeg kjøpte gold pakken i butikken... funker fortsatt? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 OT: Har Bungie utgitt en update til Halo 2 nå? Da jeg igår logget på, så lastet den ned stor update. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Visa kortet ditt er vel registrert fra før av. Du går inn på Marketplace, trykker på X(Add Microsoft Points) der kan du velge hvor mange poeng til du vil kjøpe. Det er på en måte slags kontantkort 6367754[/snapback] brukte kun visa kortet når jeg kjøpte gold pakken i butikken... funker fortsatt? 6368094[/snapback] Men har du prøvd? Ved innmelding av Gold abb må man jo ha registrert kortet sitt. Er ikke 100% sikker på dette her, så jeg kan ta feil Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Visa kortet ditt er vel registrert fra før av. Du går inn på Marketplace, trykker på X(Add Microsoft Points) der kan du velge hvor mange poeng til du vil kjøpe. Det er på en måte slags kontantkort 6367754[/snapback] brukte kun visa kortet når jeg kjøpte gold pakken i butikken... funker fortsatt? 6368094[/snapback] Men har du prøvd? Ved innmelding av Gold abb må man jo ha registrert kortet sitt. Er ikke 100% sikker på dette her, så jeg kan ta feil 6368175[/snapback] ja. gold kortet var et slags skraplodd (vant ikke da men ) der jeg skrev inn koden når jeg registretre brukeren min. men har ikke gjort noe annet enn det. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 1. August kommer demo av Saints Row. (Hvertfall i USA) Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Gjett om jeg gleder meg til Saint's Row, ja. Selv om det er en stund til August da. Men men, så lenge Prey Demo og Street Fighter dukker opp snart så har jeg noe å holde meg gåen på i et par uker. Håper bare de forter seg. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Fungerer følgende?? 1. Jeg kjøper GRAW: Chapter 2. Laster ned på min Hard Disk. 2. Går til en kompis. Registrerer en gjestekonto hos han, og bruker mitt gamertag. 3. Går på Marketplace hvor det står at jeg har kjøpt og betalt Chapter 2, og kan laste det ned på nytt. 4. Laster det ned på min kompis sin Hard Disk. Har vi da 2 stk chapter 2 av prisen for ett?? I så fall kan vi gjøre det samme med UNO, PGR3 Fast Pack, osv... Eventuelt at jeg må ta Recover Account på min venn sin 360, og fylle inn mine Online-data. Endret 26. juni 2006 av trykkertor Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har Prey kommet enda? Kommer hjem først i morgen og får sjekket markedplace. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Blir uaktuelt å betale for ekstramateriale for GRAW og hvilket som helst spill for min del. Jeg har allerede kjøpt spillene. Endret 26. juni 2006 av TCi Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har Prey kommet enda? Kommer hjem først i morgen og får sjekket markedplace. 6387769[/snapback] nei ikke enda, sjekka så mange ganger i det siste 4 dager forsinka nå, få ut fingern Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg venter enda på SF.. tar visst lang tid detta Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Fungerer følgende?? 1. Jeg kjøper GRAW: Chapter 2. Laster ned på min Hard Disk. 2. Går til en kompis. Registrerer en gjestekonto hos han, og bruker mitt gamertag. 3. Går på Marketplace hvor det står at jeg har kjøpt og betalt Chapter 2, og kan laste det ned på nytt. 4. Laster det ned på min kompis sin Hard Disk. Har vi da 2 stk chapter 2 av prisen for ett?? I så fall kan vi gjøre det samme med UNO, PGR3 Fast Pack, osv... Eventuelt at jeg må ta Recover Account på min venn sin 360, og fylle inn mine Online-data. 6387565[/snapback] dette lurer jeg også på. Hvis noen vet eller har sjansen for å prøve så please svar da. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Fungerer følgende?? 1. Jeg kjøper GRAW: Chapter 2. Laster ned på min Hard Disk. 2. Går til en kompis. Registrerer en gjestekonto hos han, og bruker mitt gamertag. 3. Går på Marketplace hvor det står at jeg har kjøpt og betalt Chapter 2, og kan laste det ned på nytt. 4. Laster det ned på min kompis sin Hard Disk. Har vi da 2 stk chapter 2 av prisen for ett?? I så fall kan vi gjøre det samme med UNO, PGR3 Fast Pack, osv... Eventuelt at jeg må ta Recover Account på min venn sin 360, og fylle inn mine Online-data. 6387565[/snapback] Tvilsomt. Jeg mener på at det står på ekstragreiene til Kameo at "this content is limited to this Xbox" eller noe i den dur. Tror nok de har sikret seg at det ikke flere Xboxer kan bruke det samme ja Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Men nå "låner" jeg en Xbox 360 av Elkjøp mens min er på service. Selvsagt er det min HardDisk som står på, men vil ikke chapter 2 fungere på min egen konsoll når jeg får den igjen??? Da blir jegsint, og da har jeg blåst 164,- ut av vinduet i går på Uno, Chapter 2 og Fast Pack. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Men nå "låner" jeg en Xbox 360 av Elkjøp mens min er på service.Selvsagt er det min HardDisk som står på, men vil ikke chapter 2 fungere på min egen konsoll når jeg får den igjen? Da blir jegsint, og da har jeg blåst 164,- ut av vinduet i går på Uno, Chapter 2 og Fast Pack. 6390139[/snapback] Jo det vil virke mener jeg. Det er kontoen din som du har betalt for. Jeg solgte min core pakke med hard disk og fikk en ny premium. Når jeg logget meg inn så kunne jeg laste ned gratis de tingene jeg hadde betalt før av. Endret 26. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 mm, akuratt. Det er jo din brukerkonto som har betalt det. Ikke XBOX'en. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Men nå "låner" jeg en Xbox 360 av Elkjøp mens min er på service.Selvsagt er det min HardDisk som står på, men vil ikke chapter 2 fungere på min egen konsoll når jeg får den igjen? Da blir jegsint, og da har jeg blåst 164,- ut av vinduet i går på Uno, Chapter 2 og Fast Pack. 6390139[/snapback] jeg kan bekrefte at dette vil fungere, en kompis av meg (som ikke er online)tok med harddisken sin til meg for å kjøpe Uno og Jewel (jævel :!: ) Quest, så tok han med seg harddisken sin hjem og spilte Uno og Jewel Quest Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 kommer torsdag 29 juni; Invasion Map Pack til CoD2, 800 MS points Kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå