Mala Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ja altså eg sier ikkje at spillet blir dårligt. Bare at det ser forferdelig kjedelig ut utifra de filmene og screensa eg har sett. Men eg håper jo eg tar feil da. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg synes faktisk det ser ganske spennende ut. Virker som et litt annerledes og bra sci fi shooter. Noe som ikke er meg imot. Men blir spennende med demoen. (da jeg liker bedre den type skytespill en taktiske skytespill som graw og rainbow six.) Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Må si meg enig med Mala(nok en gang...) Skal selvfølgelig sjekke demoen når den kommer, men min magefølelse er ikke god:) Men dette er nok et killer-spill for dem med forkjærlighet for sci-fi-- Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 må bare få si igjen at markedplace er glimrende. Takketvære det kan vi bare finne ut hvordan det er uten å betale 500 spenn. Alltid gøy med demoer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ja det er fantastisk. Slipper vi å kjøpe konsollblader med demo plater etc. Sjøl om det hadde sin sjarm tilbake til PS1 eraen( for meg ihvertfall) så foretrekker eg å kunne laste det ned. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ja det er fantastisk. Slipper vi å kjøpe konsollblader med demo plater etc. Sjøl om det hadde sin sjarm tilbake til PS1 eraen( for meg ihvertfall) så foretrekker eg å kunne laste det ned. 6339518[/snapback] Det er vel fremdeles en del blader som får demoene før de kommer på marketplace, er det ikke? Hvis ikke har jo MS fjernet livsgrunnlaget til noen av dem (MS vil ha monopol på spillblader også :!: ). Men det var vel snakk om en Timeshift demo som hadde fulgt med OXM her for noen uker siden.. Håper den og kommer på marketplace snart Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jojo,men så sa eg ingenting om at det ikkje komer demoer med blader. Bare det at vi *trenger* ikkje lenger kjøpe blader for å spille demoer. Timeshift ja,. kom vel ein PC demo av det her for lenge sida? Meiner det var av laber kvalitet. Flott grafikk med ingen feeling i verken våpen eller noe som helst. Er mulig eg tar feil her. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Demoen kommer den 21.! tar jeg feil? Kilde: QJ.NET Xbox 360 Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Tetris som arcade spill?? håpet på dette lenge! Noen info når dette kommer?? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Xboxic: Prey box art and demo confirmed Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Demoen kommer den 21.! tar jeg feil? Kilde: QJ.NET Xbox 360 6340913[/snapback] Jeg har hørt både at den kommer Torsdag, i morgen, og at den kommer 14. juli... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Demoen kommer imorgen. Det er bekreftet av Gamespot. Spørsmålet mitt er når kommer den her? (snakker selvsagt om 360 versjonen) Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 og mens vi venter på Prey demo, sjekk du denne: http://www.apogeegames.com/prey/files/Prey_E3_1998_Demo.mpg :!: Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 og mens vi venter på Prey demo, sjekk du denne: http://www.apogeegames.com/prey/files/Prey_E3_1998_Demo.mpg :!: 6357727[/snapback] Hahaha! "Experience the most realistic lighting, and the the smoothest moving characters you've ever seen in any game!" Og så zoomer de inn på et fjes som er så stygt at fjesene i Morrowind ser direkte vakre ut. I tillegg ser ikke frameraten helt topp ut til tider Nice find! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 den beste videoen av spill er den mr.foxhoxhound har i siggen. Riiiiiiiidge racer! men den var bra den videoen du fant Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Noen som vet om Prey-demoen har kommet?...og testet det? Står ingenting hos MajorNelson. Endret 22. juni 2006 av Dinsdale Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Noen som vet om Prey-demoen har kommet?...og testet det? Står ingenting hos MajorNelson. 6358850[/snapback] den kommer iløpet av torsdag i USA, satser på det ikke blir så sent norsk tid PS: PC versionen har kommet Endret 22. juni 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Så nedtellingen på gamespot igår kveld, så pc-versjonen er kommet ja. Men regner med man må ha en monsterpc for å kjøre det noenlunde skikkelig så jeg velger 360-versjonen. Endret 22. juni 2006 av Dinsdale Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hater å være på sommerferie når det er Action på Markedplace! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 og mens vi venter på Prey demo, sjekk du denne: http://www.apogeegames.com/prey/files/Prey_E3_1998_Demo.mpg :!: 6357727[/snapback] Hahaha! "Experience the most realistic lighting, and the the smoothest moving characters you've ever seen in any game!" Og så zoomer de inn på et fjes som er så stygt at fjesene i Morrowind ser direkte vakre ut. I tillegg ser ikke frameraten helt topp ut til tider Nice find! 6357893[/snapback] jeg får ikke sett på filmen... siden er bare helt hvit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå