Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det er fantastisk. Slipper vi å kjøpe konsollblader med demo plater etc. Sjøl om det hadde sin sjarm tilbake til PS1 eraen( for meg ihvertfall) så foretrekker eg å kunne laste det ned. :cool:

6339518[/snapback]

Det er vel fremdeles en del blader som får demoene før de kommer på marketplace, er det ikke? Hvis ikke har jo MS fjernet livsgrunnlaget til noen av dem (MS vil ha monopol på spillblader også :!: ). Men det var vel snakk om en Timeshift demo som hadde fulgt med OXM her for noen uker siden.. Håper den og kommer på marketplace snart :)

Lenke til kommentar

Jojo,men så sa eg ingenting om at det ikkje komer demoer med blader. Bare det at vi *trenger* ikkje lenger kjøpe blader for å spille demoer. Timeshift ja,. kom vel ein PC demo av det her for lenge sida? Meiner det var av laber kvalitet. Flott grafikk med ingen feeling i verken våpen eller noe som helst. Er mulig eg tar feil her.

Lenke til kommentar
og mens vi venter på Prey demo, sjekk du denne:

http://www.apogeegames.com/prey/files/Prey_E3_1998_Demo.mpg

:!:

6357727[/snapback]

Hahaha!

"Experience the most realistic lighting, and the the smoothest moving characters you've ever seen in any game!"

Og så zoomer de inn på et fjes som er så stygt at fjesene i Morrowind ser direkte vakre ut. I tillegg ser ikke frameraten helt topp ut til tider :lol:

Nice find! :)

Lenke til kommentar
Noen som vet om Prey-demoen har kommet?...og testet det?

Står ingenting hos MajorNelson.

6358850[/snapback]

den kommer iløpet av torsdag i USA, satser på det ikke blir så sent norsk tid

PS: PC versionen har kommet

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
og mens vi venter på Prey demo, sjekk du denne:

http://www.apogeegames.com/prey/files/Prey_E3_1998_Demo.mpg

:!:

6357727[/snapback]

Hahaha!

"Experience the most realistic lighting, and the the smoothest moving characters you've ever seen in any game!"

Og så zoomer de inn på et fjes som er så stygt at fjesene i Morrowind ser direkte vakre ut. I tillegg ser ikke frameraten helt topp ut til tider :lol:

Nice find! :)

6357893[/snapback]

jeg får ikke sett på filmen... siden er bare helt hvit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...