Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sorry for off topic men: gamemaker: har du lagt meg til på xbox live (martinlande)?

bare lurer. så at du var norsk (på xbox live) så jeg tenkte: "hvorfor ikke, gøy med norske folk".

bare lurer: er det deg?

6255727[/snapback]

MartinLande, det er meg. :w00t: Hva er ditt GT mon tro? Hadde forresten akkurat samme tanken, la til masse norske folk. Vi var visst ikke så sjeldne allikevel... :dontgetit:

OnTopic: SF2 skulle egentlig komme 27. januar. Så i mars, derretter i mai. Hva blir det neste? (Juni... :whistle: )

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar

Da har jeg installert ned den nye updaten. Rotet litt først for jeg startet xboxen med et spill i så fikk jeg spørsmål om å laste ned og gjorde det. Den feila siden jeg hadde et spill som loadet så da starta jeg den på nytt uten spill i å da fikk den lasta den ned. Å da funka alt bra.

Veldig gla for at dem lagde denne updaten. Alt er så utrolig mye deiligere å laste ned ting mens man spiller! Å det funker utrolig bra, maskinen sliter aldri. Spilte burnout å synes det gikk som en drøm, tror maksinen er fin pusset på spill delen og får jeg synes bilene gå mye fortere og smoothere hehe.

Dette gjorde bare boksen mye bedre! Men jeg lurer på, det skadet vel ikke det jeg gjorde? Glemte at spillet var i å begynnte og laste ned. Feil meld var bare at den ikke fikk kontakt med Live, så den lastet den ned og ikke installerte den.. Håper bare ikke jeg gjorde noe dumt :S

Lenke til kommentar

Tror ikke du har gjort noe gale, selv lastet jeg ned updaten med Oblivion i, og mens den lastet ned tok jeg en tur på driteren. Når jeg kom tilbake var den ferdig lastet ned og introen på Oblivion snurret. Jeg så derimot aldri noen feilmelding.

Lenke til kommentar
Tror ikke du har gjort noe gale, selv lastet jeg ned updaten med Oblivion i, og mens den lastet ned tok jeg en tur på driteren. Når jeg kom tilbake var den ferdig lastet ned og introen på Oblivion snurret. Jeg så derimot aldri noen feilmelding.

6259167[/snapback]

Too much information! :ohmy:

:p

Jeg får alltid den feilmeldinga, jævlig irriterende. Det logger seg av når jeg starter et spill med oppdatering..

Lenke til kommentar

Å herregud så glad eg er i den nye oppdateringen,kan ikkje få sagt det nok. Deilig å bli kvitt lydene i menyen altså! Samt det å faktisk kunne boote rett innn på dashbordet uavhengig om du har spill i skuffen eller ikkje :)

Lenke til kommentar
Må bare si videre å at jeg fikk jeg 1Gb mer ledig plass på hardisken av og etter updaten =)

6259899[/snapback]

samme her. før stod det 13 gigabyte ledig, nå står det 14gb. men jeg syntes jeg ble snytt når jeg fant ut at HDD bare var på 13 gig, og ikke 20gb. litt skuffende. men det går bra. hvis jeg fyller den har jeg sikkert masse drit lagret på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...