Mala Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det som plager meg e at eg ikkje får spillt Forza over VGA kabelen Er så nissete å la boksen få utfolde seg på vanlig tv når g kan plassere den fint vedsidan av PC`en min på ein CRT monitor for HD opløsning. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ny demo i Japan; Love Football. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hvor er det man finner repeat på music player? jeg finner bare shuffle.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tror de mener "repeat all"... Ikke sikker. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tror det er sånn at man kan enten ha repeat all ELLER shuffle... Ingenting mer liksom. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 må vel oppdatere førsteposten snart eller? digger updaten Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 skulle prøve Love football demoen.... dukket opp "incorrect region" Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 skulle prøve Love football demoen.... dukket opp "incorrect region" 6254755[/snapback] kor finner du incorect region? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Når du starter det, står det; "This disc is meant for another region than your Xbox 360 is in". Sånn cirka. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Saints row demo Gleder meg 6255262[/snapback] Du gleder deg til den kommer, eller den er allerede kommet??! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Tror ikke den har kommet... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Når du starter det, står det; "This disc is meant for another region than your Xbox 360 is in". Sånn cirka. 6255014[/snapback] Nye oppdateringen Update: Apparently the update crippled the workaround. You can download the demo but when you start it, it gives you a ‘Wrong Region - The disc’s region code is incorrect for this console.’ error. We tried several different Live accounts but none work. Let’s hope this problem is limited to this demo. Med andre ord: Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 nei, så ikke den på marketplace jeg. men gleder meg sinnsykt. håper ikke det blir slik at man må gå ut av demoen nå man er ferdig. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 med Vga kabel så blir DVD filmer nå oppskalert til HD oppløsning Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er det fysisk umulig at gamle xbox spill vil fungere via VGA kabel? Barer lurer Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Når du starter det, står det; "This disc is meant for another region than your Xbox 360 is in". Sånn cirka. 6255014[/snapback] Nye oppdateringen Update: Apparently the update crippled the workaround. You can download the demo but when you start it, it gives you a ‘Wrong Region - The disc’s region code is incorrect for this console.’ error. We tried several different Live accounts but none work. Let’s hope this problem is limited to this demo. Med andre ord: 6255489[/snapback] Hvis det var no' PS3 fanboy snikk-snakk så tror jeg vi lar det ligge Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hvis det var no' PS3 fanboy snikk-snakk så tror jeg vi lar det ligge 6255584[/snapback] Neida. Den kom fra teamxbox.com forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå