Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Perfect Dark Zero demo ute! 860 mb :)

6177660[/snapback]

HO-HA!! Gleder meg til eg kommer heim i helga :wee:

6178640[/snapback]

Jeg har kjøpt meg spillet nå, 299 betalte jeg, til og med Collectors edition!!

Jeg er strålende fornøyd også :) Spillet var mye bedre en jeg trodde, både offline og online..

6180048[/snapback]

Eg har ingen forventninger til dette,grunnet at så mange blei skuffet. Så eg håper på ein opptur :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hitman demo ute nå

6172598[/snapback]

Noen som veit hvordan man kaster den "coin'en" ?

står 2stk gangstere ute, å jeg skal få oppmerksomheten dems bort fra meg..

Eneste som skjer er at pengen detter rett ned.. Regner med jeg skal kaste den ut av vinduet.

Lenke til kommentar
Hitman demo ute nå

6172598[/snapback]

Noen som veit hvordan man kaster den "coin'en" ?

står 2stk gangstere ute, å jeg skal få oppmerksomheten dems bort fra meg..

Eneste som skjer er at pengen detter rett ned.. Regner med jeg skal kaste den ut av vinduet.

6180450[/snapback]

Du må holde inne R-sticken inne (Altså den knappen du går med) til det kommer en runding i midten av bildet. Deretter er det bare å slippe den. Tok en stund før jeg fant det ut også. :p

Forresten, hvis du trykker på Select så får du en grei forklaring på hvordan man gjør forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Kjempeflott topic! Hadde jeg bare lagt merke til at 1. post oppdateres fortløpende, haha :)

6181255[/snapback]

Faen, gjør den det.? shit. Vel.

Men jaggu er vi forskjellig her. En del jubler over PDZ demoen - PDZ som i mine øyne var det dårligste av launch spillene.

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Siste nytt om den store oppgradering av 360 dashboardet - den kommer i løpet av en ukes tid:

post-62166-1148637075_thumb.jpg

You’ve heard the rumors for a few weeks, but the truth can now be told: There is a major Xbox 360 dashboard update coming in “about a week.”  I have been playing around with it for a couple of days now, and it’s very nice. Background downloading, boot to the dash option, and Marketplace improvements are just a few of the new features and enhancements that are in this update. I can’t say exactly when it will be released (they’re still working on the exact release date/time) but I will discuss the dash update (with an interview) on my weekly blogcast (podcast) this Sunday. I will post more details about the release the moment I have a firm date/time. Until then, you can see a few screen shots and read more details over at Joystiq or Kotaku.

Les på Majornelson.com og Joystiq.com

Blir bra dette.

Dr Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Denne oppgraderingen blir bra - ser ut som om MS har tatt tak i så godt som alt som har blitt kritisert/ønsket og rettet opp det i henhold til de fleste sine ønsker - bra jobbet!

Det er en ganske detaljert oversikt over endringene på Gamespot - likte blant annet dette:

The new download manager will allow up to six downloads to be queued up and prioritized, freeing gamers to continue browsing, playing music, or get some gaming in. Lag in online play shouldn't be a factor with background downloading. Once an online session is initiated, all downloads will pause, opening up bandwidth for the game. Once the player leaves the online game, downloading will resume.

http://www.gamespot.com/news/6151874.html

Lenke til kommentar

Huff lastet ned Hitman demoen bare for å finneut at det støtter 50hz og ikke 60hz og får ikke gjort en drit med det da jeg bruker VGA kabel fra X-Box 360 til LCD-TV`en. Håper ikke at fullversjonen kommer til å ha problemer med dette. Shaise. :(

Lenke til kommentar

Synes de godt kunne merket downloaden i market place med "60 hz TV's only" eller noe sånt. Kjedelig for de som sitter kanskje med ikke verdens raskeste linje og vente. Spesielt nå før updaten som gjør at vi kan gjøre andre ting mens vi downloader. Har satt på boxen min på 60hz og har ingen problemer selv, og har rimelig rask linje. Men værre for andre.

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...