_ART_ Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hvis du leser intervjuet så bruker han gow som en stor grunn til at microsoft skal klare å selge 10mill x360'er før jul. Tenker det kommer i høst.. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Fra et intervju med Peter Moore der han snakker om Live og E3: "The Gears of War demo is being downloaded" Betyr dette at Gears of War demoen ligger på markedsplassen i USA? Kilde: http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=16944 6091870[/snapback] Han mener vel bare traileren. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 "The Gears of War demo is being downloaded, the video of that, the trailer itself - and of course, Halo 3, the in-game video that we showed." Virker ikke slik. Slik han ordlegger seg her så er det tydelig at han snakker om en demo og en trailer. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Fra et intervju med Peter Moore der han snakker om Live og E3: "The Gears of War demo is being downloaded" Betyr dette at Gears of War demoen ligger på markedsplassen i USA? Kilde: http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=16944 6091870[/snapback] "The Gears of War demo is being downloaded, the video of that," Altså videon av demoen de spilte på E3. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Er jo en helt forferdelig setning grammatisk sett. Veldig lett å misforstå. Trodde også nesten først at de mente demoen lå ute på Marketplace. (Skjekka gjennom hele US-Marketplace også bare for å være sikker... og hvis den er der så har dem gjemt den godt ) Lenke til kommentar
qbee Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 er veldig spent på gow håper bare dem får polert spillet så det ikke lagger så mye som vist på e3 Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Må si meg enig i at det er fantastisk med alt E3 stoffet Spesielt å se det i HD på en 32'' skjerm ække kjipt Savner alikevel en ''wow'' demo av et av storspillene som Gears off war eller Splinter cell double agent osv. Alikevel ble jeg veldig positivt overasket over Lost planet demoen, denne var helt rå! Strålende gameplay,lyd og grafikk så godt som uten slowdowns Personlig var dette et spill jeg ikke hadde tenkt over å prøve en gang, men dette er nå et ''must have'' spill for meg Uansett er den beste nyheten jeg har hørt til nå den nye updaten.. Blir utrolig chill å laste ned innhold mens du spiller Endret 13. mai 2006 av Lokiboki Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Er jo en helt forferdelig setning grammatisk sett. Veldig lett å misforstå. Trodde også nesten først at de mente demoen lå ute på Marketplace. (Skjekka gjennom hele US-Marketplace også bare for å være sikker... og hvis den er der så har dem gjemt den godt ) 6092118[/snapback] Sorry folkens jeg misforsto. Men som Kadaju påpeker var det utrolig dårlig formulert.. Synd egentlig. Det hadde passet bra med en GoW demo sånn på tampen av e3. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 En demo trenger ikke å være spillbar (playable demo). Demo=Demonstration. Lenke til kommentar
skalleno Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Skulle det ikke komme noe informasjon om nedlastbart innhold til GRAW i løpet av E3? Noen her som har lest noe? Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Skulle det ikke komme noe informasjon om nedlastbart innhold til GRAW i løpet av E3? Noen her som har lest noe? 6097127[/snapback] Jo, du sier noe der.. Har ikke hørt en drit jeg heller Tror det var snakk om et par nye multiplayer missions.. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Alikevel ble jeg veldig positivt overasket over Lost planet demoen, denne var helt rå!6092237[/snapback] Jeg og - og steike som jeg skvatt bakover i sofaen da det ene store monsteret du møter tidlig i det ene scenarioet dukket opp Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Eg syns virkelig Lost PLanet ser forrykende bra ut. Selv på en vanlig TV. Konge bra bruk av motion-blur,røyk og eksplosjoner ser omba bra ut. Og seff vær effektene Kontrollerne er også ganske gode syns eg. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 er veldig spent på gow håper bare dem får polert spillet så det ikke lagger så mye som vist på e3 6092188[/snapback] Dette la ikke jeg merke til.. Og jeg så en G4TV spesial om akuratt GoW på over 20 minutter. Merka ikke noe til noe lagging. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hakking ffs!! FOlk må vite forskjellen mellom lagg og hakking :!: Men ja, har også hørt at GOW sliter med FPS drops når det er texas på skjermen, håper dette blir eliminert til lansering. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hmm.. Nå har det vært lite oppdateringer på Marketplace siden E3.. Noen som vet når neste oppdatering kommer, og når en eventuell demo kommer neste gang? Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Hmm.. Nå har det vært lite oppdateringer på Marketplace siden E3.. Noen som vet når neste oppdatering kommer, og når en eventuell demo kommer neste gang? 6110879[/snapback] Jeg savner Perfect Dark Zero demo Endret 15. mai 2006 av Lokiboki Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hmm.. Nå har det vært lite oppdateringer på Marketplace siden E3.. Noen som vet når neste oppdatering kommer, og når en eventuell demo kommer neste gang? 6110879[/snapback] Jeg savner Perfect Dark Zero demo 6111307[/snapback] PM meg hvis du er interessert i selve spillet. Jeg forøvrig savner en GOW eller SC demo. Hadde vært noe det! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 22. Juni: Prey Demo (SP+MP) Kilde: http://www.xboxic.com/news/923 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Så utrolig tøft!! Gleder seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå