Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg har lastet ned alt E3-content fra Xbox Live har jeg klokket litt.

Beste tid for oss i Europa å laste ned er fra ca 10:00-17:00. Så kommer det nytt innhold på Live, og amerikanerne kaster seg over det.

 

Jeg har 2mbit linje og laster 100mb på 8 minutter.

Det klarer Xbox360 fint i tidsrommet nevnt ovenfor, men fra 17:00 og utover kvelden tar det ofte 4 ganger så lang tid, hvis man går etter de nyeste og hotteste downloads.

Derfor ble løsningen hos meg å laste på 1 døgn gammelt E3-content. Og starte lasting straks jeg var hjemme fra jobb.

 

Live er skikkelig overbelastet nå i E3 tiden, men dette var også litt av meningen til Microsoft, å sjekke smerteterskelen for hele systemet.

Lenke til kommentar
Ville ikke holdt pusten på en demo i dag, men kan fortelle det kommer en dashboard update i slutten av MAI!

 

"Features include background downloading and having multiple downloads at once" +++++

6088916[/snapback]

 

 

Interessant!

 

Link?

Lenke til kommentar

We got some additional information from Microsoft.

 

The downloads will not be parallel only sequential. so you put 6 files in a queue and the 360 will download them one after another.

 

Here are the new infos we just got. Sorry for my bad english.

 

Confirmed:

The user marks a file to download and it will be put in an active queue downloadlist. There are 6 slots reserved in that queue. They will be downladed sequentially not in parallel! If the Xbox360 sees there is bandwith available it will boost the download speed up, if there. During Online Sessions the downloads will be paused to garantee no lags. It's also possible to turn off the console, after powering it back on the downloads will resume. When a download finishes the user will get a message that it has been downloaded.

 

Suggestions:

The bandwidth managmend looks like to be for lag free chats in the dashboard or some other features which will be implemented additionally, i think so cause during online sessions it will be paused anyway as he mentions in his response to my questions.

 

 

http://www.xboxic.com/news/897

Lenke til kommentar

Ja, dette er glimrende nyheter! Tror online systemet til Sony vil inneholde en del innstillingsmuligheter og valg iforhold til bruk av deres system.

Blir forhåpentligvis ikke den eneste nye brukerforbedring av Live før Sony kommer på banen...

Hadde selv håpet på muligheten til å slå av den jævla bling lyden hver gang du utfører et valg på Live!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...