Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er det den ligger? På featured downloads? Og er du sikker på at den er i europa, og ikke i USA?

Når jeg trykker på featured downloads kommer dette: "No featured downloads are available at this time. Please come back later"

:hrm::mad:

EDIT: Never mind :whistle: Den dukket endelig opp på "New demos and trailers".

Gleder meg :yes:

Endret av JulianR
Lenke til kommentar

MotoGP var dritgøy. Før jeg klarte å venne meg på tanken at det faktisk var en motorsykkel, ikke en bil, jeg kjørte så krasjet jeg i hver en sving. Etterhvert som jeg fikk teken på det var det særeles tilfredstillende å ta gode svinger med perfekt gasspådrag.

Det morsomste med demoen var dog å prøve det på live. i den første svingen fikk drøye 80% av førerne et heller ublidt møte med sandfella.

Lenke til kommentar

Store forventninger selv også. Har testet både litt multiplayer og singleplayer, men synes faktisk at GP 06 mangler litt av fartsfølelsen de tidligere versjonene hadde...

Kunne gjerne tenkt meg det noe mere arcade også, men blir vel bedre valg av linjer på banene og mindre krasj når man har fått det mere under huden. Og da kommer vel den gode feelingen... :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvor lang tid bruker dere vanligvis på å laste ned en demo på live? Går bestandig så sinnsykt tregt hos meg. Har lastet GP siden kl 17 i dag, og fortsatt er jeg bare på 76%...

På pc`en så får jeg nedlasting på ca 300Kb/sek så det er ikke linja så er problemet i hvertfall.

Greit nok at live kan være tregt, men syns alle får demoene ned før meg... :shrug:

Lenke til kommentar

Ja, det pleide å være sånn til meg og. Nå gikk motoGP demoen ned på 20 minutter. Bare pass på at linja di ikke går igjennom en datamaskin eller andre ledd. Hvis det ikke forbedrer seg etterhvert, så vet jeg ikke noe annet enn at du er uheldig med når du laster ned. Laster du ned når amerika sover, så går det mye fortere.

Lenke til kommentar
Ja, det pleide å være sånn til meg og. Nå gikk motoGP demoen ned på 20 minutter. Bare pass på at linja di ikke går igjennom en datamaskin eller andre ledd. Hvis det ikke forbedrer seg etterhvert, så vet jeg ikke noe annet enn at du er uheldig med når du laster ned. Laster du ned når amerika sover, så går det mye fortere.

6084566[/snapback]

20min?? :ohmy:

Har kanskje vært nede i 2 timer på det beste. Men det er leeeenge siden. Har hatt 360`en siden 2.des og det har hele tiden vært tregt å laste ned. Syns det har blitt enda tregere de siste månedene. Tar jo en halv dag å laste ned en demo.

Har boxen koblet med kabel til en router. PC`en min er koblet likens til samme routeren.

Har for øvrig nesten ikke noen problemer med å spille på live. Har hostet med 12-16 spillere på GR:AW... :hmm:

Lenke til kommentar
6000 for den billige versjonen!? Er ikke Bluray disken på den ubrukelig pågrunn av ingen HDMI utgang? Pluss at den mangle WIFI osv.

6084564[/snapback]

Går fort å laste ned her og jeg har en fattig 1.5MBIT linje fra Telenor. :p

Lenke til kommentar

Hmm... Linja mi er ikke så veldig rask, men grei nok.

Det er bare to ting som går tregt på linja.

Det ene er som sagt å laste ned fra live.

Det andre er å streame video på pc`en...

Kan det være nettlevrandøren min som lager helvete? :hmm:

Lenke til kommentar

Kan det være nettlevrandøren min som lager helvete?  :hmm:

6084813[/snapback]

Vil tro det har noe med E3 å gjøre(Hele Live! communityen laster vel ned samtidig), samt at USA begynner å komme hjem fra jobb/skole...Laster jeg om morgenen går det unna, mens det går veldig sent på denne tiden av døgnet.

Lenke til kommentar

Kan det være nettlevrandøren min som lager helvete?  :hmm:

6084813[/snapback]

Vil tro det har noe med E3 å gjøre(Hele Live! communityen laster vel ned samtidig), samt at USA begynner å komme hjem fra jobb/skole...Laster jeg om morgenen går det unna, mens det går veldig sent på denne tiden av døgnet.

6084896[/snapback]

Vel... Har vært slik før E3 og. Virker ikke som det har sammenheng med tid på døgnet heller. Har prøvd både midt på dagen og på kvelden/natten. Kanskje litt raskere om morgenen, men ubetydelig.

Lenke til kommentar
Wow, etter å ha lest her så virker det som om MotoGP demoen er noe av det mest generøse som er gitt ut over live lol :!:

Gleder meg villmann eg no!

6085998[/snapback]

Senk forhåpningene litt... har prøvd noen runder nå. Den virker bra, men... jeg er ikke glad som en villmann.. men kanskje du liker den bedre enn meg når du får prøvd.

Lastet ned på ca 30 minutter inkl div. disconnections til server.

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...