Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Jeg trodde jeg var i en hollywood film da den kjempe "Alien Edderkoppen" Kom opp av bakken :cry:

Det så utrolig ekte ut hele saken pluss min egen karakter bevegde seg slik, så naturlig og overrasket i kropps språket at jeg ble helt satt ut. Garantert noe og se fram til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som gleder seg til Tony Hawk's Project 8 etter den orgasmiske traileren?  :w00t:

6076455[/snapback]

Ser alltid frem til Tony Hawk

Har ikke sett traileren enda. Laster den ned fra gamespot nå. Siden Xbox live er så sykt treigt.

Har forøvrig endelig fått meg test drive og Lost planet. Må si at Lost planet var den desidert største tittelen når det kommer til next gen. Den var smooth og alt var bra.

Test drive var.......crap! :nei:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Tony Hawk traileren var veldig fet, men det betyr ikke at spillet blir det.

6076852[/snapback]

Gameplay er som kjent ikke gameplay, nei - men jeg synes det ser veldig lovende ut, eneste er egentlig fjesene jeg føler at ser litt mystiske (current gen) ut, og ikke passer helt inn i de veldig pene omgivelsene.
Lenke til kommentar
Tony Hawk traileren var veldig fet, men det betyr ikke at spillet blir det.

6076852[/snapback]

Gameplay er som kjent ikke gameplay, nei - men jeg synes det ser veldig lovende ut, eneste er egentlig fjesene jeg føler at ser litt mystiske (current gen) ut, og ikke passer helt inn i de veldig pene omgivelsene.

6076958[/snapback]

Skulle til og nevne det.

Denne traileren forteller:

Ting ser bra ut

Ansiktene gjør ikke det

spillet vil være i slow motion

kameravinklene vil skifte og være irriterende

:p

Traileren sier så fint lite om spillet at det er helt latterlig.

Lenke til kommentar
Ser ut som di fleste like Lost Planet Demoen ja ;)

Likte den enormt Godt eg og!  Grafikk, Gameplay og alt var liksom så digg og sitte med!

Når kommer dette spillet? Kan ikkje vente! :p

6077427[/snapback]

Tror det kommer til vintern.

Det var bra, men litt... masete. Kanskje jeg bare ikke er i en "skytespill"-fase akkurat nå. :)

Lenke til kommentar
Hvor blir det av demoen av Moto GP 06? Skulle ikke det komme idag...?

6077574[/snapback]

Denne ser eg nissete mye fram til, fikk nesten fartsfølelsen når eg såg den lavoppløste traileren på MS konferansen. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Hvor blir det av demoen av Moto GP 06? Skulle ikke det komme idag...?

6077574[/snapback]

Denne ser eg nissete mye fram til, fikk nesten fartsfølelsen når eg såg den lavoppløste traileren på MS konferansen. Gleder meg!

6077647[/snapback]

Her også! Syntes forrige versjon var vanvittig moro på xbox!

Sjekka litt på nettet, jeg bomma på dagen. Moto GP 06 legges ut på Mc imorgen torsdag.

Lenke til kommentar
Er kommet patch til CoD2 og nå, men jeg får den ikke  :nei: Mange som har fått den og det står at kartene er klar til nedlasting på marketplace. Men der er de ikke å finne :hmm:

6078055[/snapback]

Den oppdateres når du starter opp selve spillet... (cod2)

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Noen som veit når demoen til PDZ kommer ut?

6077943[/snapback]

Er litt sugen på å teste dette spillet eg også. Har hørt det er blandet drops.Kjøper det sikkert når eg finner det til en billig penge :hmm:

6077954[/snapback]

Det er ikke verdt prisen på noen måte.

Dyreste ølbrikka jeg har kjøpt. Rekner med at det nok blir byttet i noe på eb games en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...