Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Hoho kjære Xbox360 medmennesker!

 

Godt å få stappa en sokk i kjeften på PS3-folket. (Hvor er Avean i denne tråden ??)

 

Uansett. Etter nattens "ELENDIGE" konferasne fra Sony, hvor de har degradert konsollen (færre utganger, gamle kontrollen osv...), så HAGLER det med HD-demoer til oss Xbox360 brukere.

 

Dette vitner nok en gang om at kjøpet av Xbox360 ikke var så dumt, og jeg føler nå investeringen bare stiger og stiger i verdi etter hvert som harddisken fylles av videoer og demoer. Og E3 er knapt begynt sin 2. dag der borte.

 

Dette er glade dager for oss Xbox360 brukere.

 

For all del, ikke missforstå. Jeg skal garrantert har meg PS3 når den blir lansert, eller der omkring, men nå slipper jeg å gå og vente og vente lange dager. Hypen har lagt seg ganske kraftig, å da er det lettere å overraske når den først kommer.

 

Happy X360 folkens!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Monopol er det vel ingen av oss som er interresert i. Et marked som er jevnere delt mellom to eller tre konsoller vil nok gagne oss forbrukerne mest.

6072913[/snapback]

 

Tja, spør playstation fantastene. Virker ikke som de er særlig bekymret over at Sony har og har hatt sikkert 80% av markedet i årevis nå. Særlig her i Europa.

Lenke til kommentar
Monopol er det vel ingen av oss som er interresert i. Et marked som er jevnere delt mellom to eller tre konsoller vil nok gagne oss forbrukerne mest.

6072913[/snapback]

 

Tja, spør playstation fantastene. Virker ikke som de er særlig bekymret over at Sony har og har hatt sikkert 80% av markedet i årevis nå. Særlig her i Europa.

6073093[/snapback]

Fanboys griner ikke når Gud (deres favorittkonsoll) har et realt balletak på markedet.

 

Slik blir det ikke hvis MS eller Nintendo overtar styringen heller.

Lenke til kommentar
Får ikkje lastet ned noen trailere :(  Kom 96% av Halo 3 så kom det opp: Kunne ikkje laste ned..!  D er drit!  får vell vente til i mårra :(

6073318[/snapback]

Hva med å starte den igjen? Da starter den nemlig der den slapp...

 

Halo-traileren ligger forøvrig på bungie.net også. Muligens i lavere kvalitet, men dog...

Lenke til kommentar
Får ikkje lastet ned noen trailere :(  Kom 96% av Halo 3 så kom det opp: Kunne ikkje laste ned..!  D er drit!  får vell vente til i mårra :(

6073318[/snapback]

Hva med å starte den igjen? Da starter den nemlig der den slapp...

 

Halo-traileren ligger forøvrig på bungie.net også. Muligens i lavere kvalitet, men dog...

6073336[/snapback]

 

Har prøvd det og.. men komme rhele tiden at det ikkje går :(

Lenke til kommentar
Lost planet var overraskende bra må jeg si. Virker som om de har brukt motion blur til god effekt, for alt beveget seg så inmari... glatt liksom.

6073693[/snapback]

 

Enig der, virker som et konge spill som må kjøpes. Ikke det at jeg greide noen av oppdragene da hehe, slet litt der ja, ble meid ned av snøpirater og skumle monstre :p

Lenke til kommentar
Lost PLanet overrasket meg! Spiller på en 28" SDTV med AV Scart,og spillet ser kanon ut. Råe røyk,natur og pang effekter. Sleit litt med oppfragene da men :whistle:

6073904[/snapback]

 

He he AI`en var ikke akkurat noe å hoppe i takket for (riktignok er dette en demo i tildig fase). Runna av begge brettene på 20-30min. Men ser potensialet i spillet digger at man kan ta av gunneren på de robotmaskinene så deretter skifte de ut med en kanon hagle. :D

 

EDIT: Ja ja så var det gjort. PS3 har blitt fårhondsbestillt, bare skyt meg. :p

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Det som jeg tror blir en veldig positiv følge av Marketplace er at utviklerne nå, i enda større grad enn før, må konsentrere seg om spillbarhet og ikke bare pene screenshots. Kan se for meg en del gode, men lavt-selgende spill (ICO f.eks.) som sikkert hadde gjort det mye bedre hvis folk kunne testet det ut først.

 

Før så ble mye av hypen rundt et spill generert av pene skjermbilder. F.eks. Lost Planet er noe jeg totalt hadde avfeid som kjedelig, mye pga at det SÅ kjedelig ut på skjermbildene jeg hadde sett. Men i bevegelse er jo alt nydelig, og det var morro i tillegg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...