Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Halo 3 trailer! Hvordan er den? Den er treg! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg prøvde Test Drive igår, men har lyst å spille Lost Planet og se Halo 3 ja! Har fått dama til å laste ned til meg nå, så jeg får se dem når jeg er hjemme i ellevetida Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg prøvde Test Drive igår, men har lyst å spille Lost Planet og se Halo 3 ja! Har fått dama til å laste ned til meg nå, så jeg får se dem når jeg er hjemme i ellevetida 6072017[/snapback] I can smell the desperateness lol Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Daim Halo 3 trailer. Denne skal fyres opp etter Splinter Cell 4 traileren. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg prøvde Test Drive igår, men har lyst å spille Lost Planet og se Halo 3 ja! Har fått dama til å laste ned til meg nå, så jeg får se dem når jeg er hjemme i ellevetida 6072017[/snapback] I can smell the desperateness lol 6072030[/snapback] For å si det sånn. Har teh shakez her nå ja. Føler den gode gamle hypen stiger i kroppen. Blodårene er liksom litt bredere. jaja. sånn er det å være 360 fanboy 24% downloaded. faen i fitte det går treigt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Pause den og start på nytt igjen. hoppet opp til 56%. Satan er på grensen til ereksjon her no! Eller, ikkje så gale men. Demoer trailere i hytt og i pine, blir for mye for meg dette! Eg greier ikkje trykke F5 raskt nok på forumet og greier. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Blir nesten for mye for meg det her Ikke noe å si på oppdateringene på markedsplassen i dag iallefall! EDIT: Er det forresten noen av trailerne som har gameplay i seg? Endret 9. mai 2006 av JulianR Lenke til kommentar
smelx Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 For å si det sånn: Microsoft har ikke skuffet mtp. hvor aktive de er på Live! Er jo helt enormt! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 HATER XBOX LIVE NÅ!!! Får opp hele tiden at jeg ikke kan laste ned og at jeg må prøve igjen senere. DAMN IT! Jeg vil ha alt. Å jeg vil ha det NÅ! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg prøvde Test Drive igår, men har lyst å spille Lost Planet og se Halo 3 ja! Har fått dama til å laste ned til meg nå, så jeg får se dem når jeg er hjemme i ellevetida 6072017[/snapback] I can smell the desperateness lol 6072030[/snapback] Hehe, den kjennes altså? Dama mi påstår at Nextgentel har klikka fordi nedlastningen går så treigt Lenke til kommentar
nacho Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Woohoo! halo trailer på vei ned, og nettopp spilt gjennom begge bretta på lost planet, var jo griiisefett! Eksplosjonene satt jo langt inn i beinmarga, knapt tegn til slowdown også! Dette kan bli store greier! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Likte Lost Planet demoen, fikk litt Starship Troopers feeling, på en bra måte, hvis det er mulig å si noe slikt... Eh. Lenke til kommentar
smelx Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det er nå man virkelig føler hvor lite brukervennelig Live er på enkelte områder... Det er så mye klikking frem og tilbake for å laste ned ting, og man kan ikke legge ting i kø osv. Litt synd det der... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Dette tar virkelig av, gleder meg til å komme hjem... litt offtopic men GTA4 kommer til xbox360 ekslkusivt Endret 9. mai 2006 av ReSSaA Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Håper det kommer en ordnings på det, ja, så jeg kan bare sette ti trailere og et par demoer til nedlastning og stikke ut en tur, kommer hjem så er det ferdig. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg har aldri hatt så lyst til å be sjefen dra til et varmt sted og si opp jobben som jeg har nå 6071933[/snapback] You And Me Baby, You And Me Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Det er nå man virkelig føler hvor lite brukervennelig Live er på enkelte områder... Det er så mye klikking frem og tilbake for å laste ned ting, og man kan ikke legge ting i kø osv. Litt synd det der... 6072160[/snapback] Får håpe de oppdaterer dashbordet med flere tjenester og økt brukervennlighet. Det var jo tross alt snakk om det en tid tilbake BanAnus: jeg pleier ikke vanligvis å ta glede i andres ulykkelighet, men jeg blir litt gladere når jeg hører at du er i samme båt. Det må innrømmes Endret 9. mai 2006 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Dette tar virkelig av... litt offtopic men GTA4 kommer til xbox360 samme dag som til PS3! 6072172[/snapback] Hvordan kan GTA4 komme samtidig til PS3? Forstår det sånn at spillet kommer 19 oktober, men PS3 kommer jo ikke før i november. Skal visst være noe eksklusive "episoder" via Live! hva nå enn det betyr. Endret 9. mai 2006 av espent Lenke til kommentar
smelx Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Dette tar virkelig av, gleder meg til å komme hjem... litt offtopic men GTA4 kommer til xbox360 ekslkusivt 6072172[/snapback] Link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå