Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg prøvde Test Drive igår, men har lyst å spille Lost Planet og se Halo 3 ja! :)

Har fått dama til å laste ned til meg nå, så jeg får se dem når jeg er hjemme i ellevetida :D

6072017[/snapback]

I can smell the desperateness lol :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg prøvde Test Drive igår, men har lyst å spille Lost Planet og se Halo 3 ja! :)

Har fått dama til å laste ned til meg nå, så jeg får se dem når jeg er hjemme i ellevetida :D

6072017[/snapback]

6072030[/snapback]

For å si det sånn. Har teh shakez her nå ja. Føler den gode gamle hypen stiger i kroppen. Blodårene er liksom litt bredere. jaja. sånn er det å være 360 fanboy

24% downloaded. faen i fitte det går treigt.

Lenke til kommentar

Pause den og start på nytt igjen. hoppet opp til 56%. Satan er på grensen til ereksjon her no! Eller, ikkje så gale men. Demoer trailere i hytt og i pine, blir for mye for meg dette! Eg greier ikkje trykke F5 raskt nok på forumet og greier.

Lenke til kommentar

Blir nesten for mye for meg det her :ohmy::p Ikke noe å si på oppdateringene på markedsplassen i dag iallefall!

EDIT: Er det forresten noen av trailerne som har gameplay i seg?

Endret av JulianR
Lenke til kommentar

6072017[/snapback]

6072030[/snapback]

Hehe, den kjennes altså? :blush:

Dama mi påstår at Nextgentel har klikka fordi nedlastningen går så treigt :lol:

Lenke til kommentar

Woohoo!

halo trailer på vei ned, og nettopp spilt gjennom begge bretta på lost planet, var jo griiisefett! Eksplosjonene satt jo langt inn i beinmarga, knapt tegn til slowdown også! Dette kan bli store greier!

Lenke til kommentar

Det er nå man virkelig føler hvor lite brukervennelig Live er på enkelte områder... Det er så mye klikking frem og tilbake for å laste ned ting, og man kan ikke legge ting i kø osv. Litt synd det der...

Lenke til kommentar
Det er nå man virkelig føler hvor lite brukervennelig Live er på enkelte områder... Det er så mye klikking frem og tilbake for å laste ned ting, og man kan ikke legge ting i kø osv. Litt synd det der...

6072160[/snapback]

Får håpe de oppdaterer dashbordet med flere tjenester og økt brukervennlighet. Det var jo tross alt snakk om det en tid tilbake :)

BanAnus: jeg pleier ikke vanligvis å ta glede i andres ulykkelighet, men jeg blir litt gladere når jeg hører at du er i samme båt. Det må innrømmes :D

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar
Dette tar virkelig av... litt offtopic men GTA4 kommer til xbox360 samme dag som til PS3!

6072172[/snapback]

Hvordan kan GTA4 komme samtidig til PS3? Forstår det sånn at spillet kommer 19 oktober, men PS3 kommer jo ikke før i november.

Skal visst være noe eksklusive "episoder" via Live! hva nå enn det betyr.

Endret av espent
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...