superted81 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 TDU virker veldig lovende.. Utrolig deilige lyder og en kjørefølelse som passer meg mitt i blinken... Men hvor er Lamborghini dealership, og hvordan kan man endre "sittestilling" som en nevnte her? Ellers store for MS og deres E3 dekning og videreføring... Dette er jo fantastisk! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Noen som har prøvd Lost Planet-demoen og har noe å si om den? Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Fra 76-77% så tok det 2 minutter og 16 sekunder. Da er det nøyaktig 52 minutter og 22,7 sekunder igjen æææææææææææææææ Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Noen som har prøvd Lost Planet-demoen og har noe å si om den? 6065913[/snapback] Jeg finner ikke Lost Planet demoen, så den like før jeg skulle laste ned Test Drive Unlimited, men etterpå så fant jeg den ikke igjen. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Må visst ha amerikansk login. Det gidder jeg ikke. Regner med den kommer imorgen. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Noen som har prøvd Lost Planet-demoen og har noe å si om den? 6065913[/snapback] Jeg finner ikke Lost Planet demoen, så den like før jeg skulle laste ned Test Drive Unlimited, men etterpå så fant jeg den ikke igjen. 6066072[/snapback] Finner ikke den jeg heller!! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Tja, hva skal jeg si? TDU er et av de dårligste bilspillene jeg har prøvd i alle fall. Grafikken var elendig (PGR3 er jo suveren i forhold, selv om begge mangler AA), og kjøringen ikke spesielt gøy. Totalt urealistisk fysikk er det også, og fullt av bugs i fysikken. F.eks krashet jeg i høy fart front mot front, det endte med at jeg kjørte inn i bilen slik at begge bilene var på samme plass, før begge bilene bare ble kastet 5 opp fra bakken Det står riktignok i begynnelsen at dette ikke er demo av ferdig versjon, men bare en "Work in progress"-demo. I så fall bør de jobbe minst et år til før dette kan bli skikkelig bra. Hadde jeg vært produsent hadde jeg aldri lagt ut en slik demo. Spillet har for øvrig klart å få xbox'en til å fryse begge gangene jeg har spilt det. Eneste positive jeg kan trekke frem er at lyden var litt bra, og at det var litt fartsfølelse når du kjører fort. Endret 8. mai 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Lost Planet ligger ikke på US serveren Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Spillet har for øvrig klart å få xbox'en til å fryse begge gangene jeg har spilt det. 6066161[/snapback] Har spilt 1 gang -. klikka en gang.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Prøvde TDU nå i sted, virket helt greit, men har allerede to bilspill på xboxen allerede (PGR3, Burnout: Revenge) så vet ikke helt om jeg gidder å kjøpe enda et nå. Og ja... det klikket 1 av 2 ganger jeg prøvde det. Et spill jeg synes så ganske morsomt ut var Sonic, sist gang jeg spilte et Sonic-spill var vel på Sega MegaDriver Skal i hvert fall prøve en demo hvis det kommer. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Dette var jo døds kult! Når jeg kjører så finner jeg igjen andre ekte spillere på banen! Feite ass, til tross for dårlig grafikk, dette var kult!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Finner ingen Lost Planet verken på US konto eller ei Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Tja, hva skal jeg si? TDU er et av de dårligste bilspillene jeg har prøvd i alle fall. 6066161[/snapback] Jeg er helt enig. Virker bare som de fleste som har spillt spillet er totalt strippet for en realistisk kritisk vinkling. TDU er så forferdelig dårlig - bortsett fra når man kjører full gass bortover en rettstrekning. What a game! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Ser ikke helt hva som var så dårlig med det jeg? Forklar. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Tja, hva skal jeg si? TDU er et av de dårligste bilspillene jeg har prøvd i alle fall. 6066161[/snapback] Jeg er helt enig. Virker bare som de fleste som har spillt spillet er totalt strippet for en realistisk kritisk vinkling. TDU er så forferdelig dårlig - bortsett fra når man kjører full gass bortover en rettstrekning. What a game! 6066542[/snapback] Er ikke alle som er ute etter realisme... Så ift hva dette spillet kan tilbye hva live, bilpark og andre muligheter angår ser dette veldig bra ut synes jeg.. Med for all del, hver sin smak Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det jeg synes var dårlig med spillet var: Graffikk. Så dårlig at det må nevnes, og går faktisk litt utover spillbarhet med tanke på når svingene kommer i kryss osv. Kjørerealisme: Jeg synes PGR3 var veldig bra på det, og burnout var veldig bra på andre enden av skalaen. TUD blir noe i mellom og av en eller annen grunn blir jeg ikke helt fornøyd. Var noe som på en måte skurra litt der. Manuell girkasse: Hvorfor skal jeg ikke få lov til å dra bilen helt ut på gira?? er så lei når spillet ikke lar meg dra på mer med en gang jeg har møtt det røde feltet.. Jeg vil bånne det! (hint til utviklere av bilspill) Ellers så er spillet bra mener jeg. Mye muligheter og det er alltid kult. (ta opp og ned vinduer, justere setet m.m.) I tillegg så er det veldig mye bane å kjøre på, og litt varierte forhold etter det jeg så-- Bare de hadde fiksa bugsa i demoen.. Gleder meg til fullversjon jeg. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Synes TDU var ganske stilig. Denne demoen viser iallefall pontensiale til spillet! Jeg skulle ønske å sett en mulighet for å gå ut av bilen for deretter ta en kaffe med andre spillere i gamet. Tenk så fett;) "hello miss, can I buy you a cop of coffe?And by the way, I've got this tremendous stampcollection back home...want to see it?"hehe Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Synes TDU var ganske stilig. Denne demoen viser iallefall pontensiale til spillet!Jeg skulle ønske å sett en mulighet for å gå ut av bilen for deretter ta en kaffe med andre spillere i gamet. Tenk så fett;) "hello miss, can I buy you a cop of coffe?And by the way, I've got this tremendous stampcollection back home...want to see it?"hehe 6068044[/snapback] Det du vil ha er ikke et spill, men noe helt annet.. mer sier jeg ikke. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Han vil pule. Ja bare si det rett ut... Siden spillet ikke kommer før i september! er det sikkert masse igjen å gjøre. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hehe, Litt humor må man da unne seg;) Håper de feter grafikken opp et par hakk, samt kjørefølelsen. Sistnevnte syntes jeg var under par, men dette er vel en slags pre-demo..(håper jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå