Fanta4free Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 lyst til og prøve wrestlemania, men har ikke live fortiden siden jeg akurat har flytta og og ikke har wireless kit til nettet enda....skulle ønske noen ville selge til meg men det virker jo som du har nett og da kan du jo bare koble deg fra pcen din til xboxen med en vanlig nettverkskabel. Da får du live kanskje jeg skal prøve på det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 WheelMan-demoen var gøy. Kanskje ikke velidg bra, men utrolig underholdene. Blir nok kjøp etter hvert. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Crystal Defenders og Peggle er ute som arcade spill. Se 'XBLA in Brief' fra xbox.joystix.com Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Noen som vet når Map Packen til Call of duty: World at War kommer ut? Endret 14. mars 2009 av TehJøran Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ja, det lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Den bør vere rett rundt hjørnet..er ganske trøtt på mappene som er, blir litt traust når eg helst unngår map med tanks i tillegg :/ Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Den kommer på torsdag, http://www.callofduty.com/supplies/wawmappack1/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det blir ihvertfall ein kjapp aveksling fra Killzone 2 på torsdagen Regner med å ha spillet i hus i løpet av eit par dager ihvertfall Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Den andre Tomb Raider episoden, Lara's Shadow, var veldig bra. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Den kommer på torsdag, http://www.callofduty.com/supplies/wawmappack1/ Var visst problemer med den DLCen i følge en svenske på ps3 "hotline" Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Guitarhero: Metallica demo er ute! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Den har vært ute snart en uke. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er det noe som helst håp at Bubble Bobble kommer til Arcade? oooooh The German USK Rating board has listed Bubble Bobble NEO as an upcoming title for the Xbox 360, confirming a new title for the series most likely in the form of an Xbox Live Arcade game. The Bubble Bobble series, which has been around forever, has a WiiWare title as well. *glede seg* Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 kjøpte 2000 ms poeng i stad og lastet ned GTA 4, the lost and damned. noen som vet hva jeg skal gjøre med de siste 400 poengene ? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 kjøpte 2000 ms poeng i stad og lastet ned GTA 4, the lost and damned. noen som vet hva jeg skal gjøre med de siste 400 poengene ? dobble de og kjøp Lode Runner Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 eller vente til nye fallout dlc kommer får så og doble det Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kom ut Saints Row 2 DLC i dag og. Rett og slett noe dritt for å være ærlig, kan ikke si noe annet enn d-ordet. 2-3 mission som er nesten patetiske og ellers bare mye juggel. Ødelegger muligheten for å spille co-op med folk som ikke har DLCet selv når du har sletta det og ikke har noe klær engang fra det i skapet. Garantert ikke verdt 800 MS points. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 UFC 2009 og Red Faction demo kom for noen dager siden. UFC 2009 demoen hadde jeg gledet meg til i årevis mens Red Faction hadde jeg ikke hørt om. UFC demoen vet jeg ikke helt hva jeg synes om. Red Faction demoen var helt awesome. Rått at de har fått til så bra grafikk samtidlig som alt er destructible, og infoen på slutten av demoen angående 30 våpen, 30 biler etc. virket også imponerende. Og sandbox designen var veldig forfriskene i den typen spill. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 For å ikke snakke om det helvettes store mappet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå