PaulKemp Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Yes! Jeg vet at Death Tank kommer nå på onsdag. Tror det kommer til å bli vittig på live! Se 'offisiel' forumtråd Death Tank på marketplace kilde Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Kan vel nevnes at GTA IV Add-on "The lost and damned" kommer i morgen tidlig kl 0900 EDIT: Den er ute nå Endret 17. februar 2009 av vegavnil Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 første posten burde virkelig begynne å oppdateres litt. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Sjansen er at han har stukket over til gamers nye forum. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvis jeg kjøper noe via min xbox konto på live (eksempel Death Tank). Er det slik at hvis jeg selger min xbox (sletter profil fra xboxen) også kjøper en ny xbox 1 år senere. Vil jeg da få Death Tank ned gratis siden jeg allerede har kjøpt det? Da i betraktning til at jeg bruker samme online profil? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det skal vere slik ja, har du kjøpt og betalt for noe skal det vere oppført uavhengig av hvilken konsoll du er på, bare du er innlogget med profilen kjøpet ble gjort med. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ja, det er sånn. Hvis jeg bruker recover gamertag hos en kompis, kan jeg laste ned og spille mine fulle arcade games med min gamertag hos han. Hvis han spiller med sin gamertag får han bare spillt demoen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Mirrors Edge DLC ute Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tomb raider dlc ute, og Prince of persia dlc kommer vel idag.. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Skate 2 classic addon kom idag/går. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Demo på The Chronicles of Riddick: Dark Athena er ute. Det gleder jeg meg til å teste. Edit: Kun for Gold, forresten... Endret 4. mars 2009 av Tjohei Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Takk for den Har ikke testet det forrige spillet, så dette blir gøy. Demoen var utrolig kort. Gameplayet var helt standard FPS, med noen bugs, fysikken var grei, grafikken var godkjent. Ikke noe kjøp her hvertfall. Endret 4. mars 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Bare godkjent grafikk?! Hmm. Ikke testet ennå men at det ser bra ut på gameplayvideoer er jo sikker. ALt det andre du ramser opp er som forventet siden det er en fps. Det som er viktig er jo at drivet og stemninger er god. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 3 nye demoer i dag....bla wheelman og wanted Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Syns ikke Chronicles of Riddick var så bra jeg heller.. Ikke kjøp for min del. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg syntes det virket veldig bra jeg. Skal kjøpe det, for jeg fikk aldri med meg originalspillet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Må prøve demoen til Wheelman når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 lyst til og prøve wrestlemania, men har ikke live fortiden siden jeg akurat har flytta og og ikke har wireless kit til nettet enda....skulle ønske noen ville selge til meg Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 lyst til og prøve wrestlemania, men har ikke live fortiden siden jeg akurat har flytta og og ikke har wireless kit til nettet enda....skulle ønske noen ville selge til meg men det virker jo som du har nett og da kan du jo bare koble deg fra pcen din til xboxen med en vanlig nettverkskabel. Da får du live Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå