Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Med elendig styring og arcadefølelse til tusen ble dette nok en skuffelse.

det er en skuffelse. testa demoen første gang når den kom ut i japan før jul og ble rimelig skuffa da. ble enda mer skuffet nå da de ikke hadde forandret noe :thumbdown:

det føles som man vandrer i sirup hver gang man snur seg eller sikter :ph34r:

Lenke til kommentar

Hehe, som storfan av RE4 syns jeg dette var helt gull. Ser at hvis man sammenlikner det med f.eks. Gears, så oppleves det som sirup. Men det skal være langsomt, det skal være klaustrofobisk. Jeg er glad for at de har beholdt at man må stå stille for å kunne skyte. Og strafing var strengt tatt det eneste jeg savna i RE4. Mars kan ikke komme fort nok... :love:

BTW. Fallout 3 Operation: Anchorage er ute. ;)

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Hadde du kunne beveget deg samtidig som du siktet, også hvis det ikke hadde føltes så arade ut, så ville jeg absolutt vurdert det. Tror jeg holder meg til Fallout 3 for nå. :]

Red.: Hvor mye koster Operation Anchorage, forresten?

800ms points er det vel. koster det på pc så vil tippe det er det samme på begge plattformer.

Lenke til kommentar

Fordi lignende ting har skjedd før og det er en feil i Microsoft sitt system som gjør at dette kan skje. Å utnytte disse situasjonene er ikke lov og Microsoft liker ikke ikke-lovligheter.

Og for å nevne det: Microsoft kan banne alle kontoene på Xbox Live om de ville uten at noen kunne ha sagt noe, da i EULAEN du godtok da du ble medlem på Xbox Live sier du ja til at Microsoft har full kontroll over profilen din (Nei, selvfølgelig ikke kreditt-info osv)

Og dette er heller ikke noe fanboys kan bruke mot Microsoft da alle andre produsenter er helt like.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...